NEPOTŘEBUJE ŘIDIČE. HLEDÁ KOMPLICE.

Jízdní dynamika BMW řady 2 Coupé.

NEPOTŘEBUJE ŘIDIČE. HLEDÁ KOMPLICE.

Jízdní dynamika BMW řady 2 Coupé.

Když žijete svůj život naplno, nechcete dělat kompromisy. A totéž platí i pro BMW řady 2 Coupé. Jeho jízdní stabilita, rozložení hmotnosti 50 : 50 a sportovní výkon zadního pohonu jsou v této třídě naprosto jedinečné. Dynamické a temperamentní, zaměřené na jediný cíl: maximální radost z jízdy.

NEPOTŘEBUJE ŘIDIČE. HLEDÁ KOMPLICE.Jízdní dynamika BMW řady 2 Coupé.

Když žijete svůj život naplno, nechcete dělat kompromisy. A totéž platí i pro BMW řady 2 Coupé. Jeho jízdní stabilita, rozložení hmotnosti 50 : 50 a sportovní výkon zadního pohonu jsou v této třídě naprosto jedinečné. Dynamické a temperamentní, zaměřené na jediný cíl: maximální radost z jízdy.

JÍZDNÍ DYNAMIKA.

JÍZDNÍ DYNAMIKA.

Můžete cítit jeho touhu po jízdě, i když právě stojí. A můžete si být jisti, že BMW řady 2 Coupé vyrazí vstříc maximální radosti z jízdy ihned po stisknutí startovacího tlačítka. Vyzkoušejte si to na vlastní kůži.

FUNKCE LAUNCH CONTROL.

FUNKCE LAUNCH CONTROL.

BMW řady 2 Coupé je synonymem pro skvělou jízdu – i když právě nehybně stojí. Klíčová vlastnost, která nadchne každého sportovního řidiče: maximální akcelerace. To vše umožňuje 8stupňová samočinná převodovka Steptronic Sport s funkcí „Launch Control“. Krátce stiskněte tlačítko DSC, přesuňte volič převodovky do polohy „S“, sešlápněte brzdu a poté i plynový pedál až k podlaze – pak uvolněte brzdový pedál a poznejte, co znamená točivý moment.

ADAPTIVNÍ M PODVOZEK.

Adaptivní M podvozek je oproti standardnímu nastavení o 10 milimetrů snížený a dále posiluje dynamický potenciál vozu. Řidič může upravit jízdní charakteristiky prostřednictvím voliče jízdních režimů Driving Experience Control a zvolit takový režim, který je v danou chvíli nejpříjemnější – od pohodlného až po extrémně sportovní. Ať už je zvoleno kterékoliv nastavení, elektronicky řízené tlumiče adaptivního M podvozku se ve zlomku sekundy přenastaví tak, aby vyhovovaly stavu vozovky. Systém využívá velké množství snímačů, které měří vibrace kol a rychlost vozu za účelem dosažení optimálního komfortu a bezpečných jízdních vlastností. Pro uvolněnou jízdu lze zvolit režim COMFORT. Režim SPORT umožňuje citelně sportovní nastavení podvozku s výrazně tvrdším nastavením tlumičů. Pro extrémně dynamickou jízdu je nejlepší volbou režim SPORT+: je aktivována dynamická kontrola trakce (DTC), která umožňuje větší prokluz poháněných kol pro sportovní jízdu a posouvá limity dynamiky vozu. Funkce DSC však není zcela deaktivována. Spíše zasahuje mnohem později – v rámci fyzikálních možností a bezpečnosti – za účelem stabilizace vozu.

VARIABILNÍ SPORTOVNÍ ŘÍZENÍ.

Variabilní sportovní řízení s posilovačem Servotronic zajišťuje přímou a agilní jízdní charakteristiku s minimálními požadavky na řízení. Nezávisle na aktuální rychlosti mění převodový poměr řízení. Redukuje nutnost výrazně otáčet volantem pro dosažení plného rejdu. To vede k zásadnímu zvýšení obratnosti, zejména při dynamické jízdě v zatáčkách a při vyhýbacích manévrech. Také přispívá ke zvýšení komfortu při parkování, zatáčení a couvání. V případě malých úhlů natočení kol zajišťuje systém vynikající směrovou stabilitu a velmi vysokou přesnost řízení.

DRIVING EXPERIENCE CONTROL.

DRIVING EXPERIENCE CONTROL.

Režimy Comfort, ECO PRO a Sport.

Funkce Driving Experience Control umožňuje řidiči volit mezi režimem Comfort, režimem ECO PRO, který je zaměřen na hospodárnou jízdu, a režimem Sport, který nabízí maximální dynamiku.

Hospodárnost v režimu ECO PRO.

Úsporný režim ECO PRO inteligentně upravuje charakteristiku plynového pedálu i strategii řazení převodovky, stejně jako činnost systému topení a klimatizace. Režim ECO PRO snižuje spotřebu paliva až o 20 procent. K dosažení dalších úspor přispívá také jízda setrvačností a funkce ECO PRO Route (pouze s navigačním systémem Professional). Funkce ECO PRO Route také přispívá k ekonomickému využívání paliva. S ohledem na hospodárnost navrhuje trasu, kde je zohledněna také hustota provozu, individuální styl jízdy a místní podmínky. Funkce „jízdy setrvačností“ umožňuje vozidlu pohybovat se volně na vozovce až do rychlosti 160 km/h, když řidič nebrzdí a sejme nohu z plynu. V režimu Sport vozidlo reaguje přímočařeji a umožňuje sportovnější jízdu.

OVLÁDÁNÍ VOZIDLA.

OVLÁDÁNÍ VOZIDLA.

Vůz BMW řady 2 Coupé je maximálně přizpůsoben potřebám řidiče z hlediska designu a funkčnosti. Je to vůz, jehož cílem je především poskytnout radost z jízdy. A tohoto cíle dosáhl! Díky pohonu zadních kol BMW, voliči jízdních režimů Driving Experience Control, variabilnímu sportovnímu řízení a – v této třídě jedinečnému – ideálnímu rozložení hmotnosti 50 : 50 toto sportovní coupé nadchne mimořádnou agilitou a precizním ovládáním. Jak říkáme v BMW: nespoutanou radostí z jízdy.