SPOUSTA MÍSTA PRO VAŠE NÁPADY.

Komfort & Bezpečnost BMW řady 3 Touring.

SPOUSTA MÍSTA PRO VAŠE NÁPADY.

Komfort & Bezpečnost BMW řady 3 Touring.

SPOUSTA MÍSTA PRO VAŠE NÁPADY.Komfort & Bezpečnost BMW řady 3 Touring.

Ať už pro každodenní činnosti, výlety nebo pravidelné dovolené – nové BMW řady 3 Touring je ideálním vozem, nabízejícím nejvyšší komfort. Objemný interiér s mnoha úložnými prostory promění každou cestu v uvolněný zážitek. Velkorysý zavazadlový prostor poskytuje mimořádnou flexibilitu. A chytrá ochrana cestujících zaručuje pocit bezpečí, ať už sedíte kdekoliv.

BEZKONTAKTNÍ OTEVÍRÁNÍ ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU.

BEZKONTAKTNÍ OTEVÍRÁNÍ ZAVAZADLOVÉHO PROSTORU.

Když chcete otevřít zavazadlový prostor s rukama plnýma nákupních tašek, obvykle musíte nemotorně u vozidla hledat klíček v tašce. Díky inovativnímu systému komfortního přístup toto odpadá – ve spojení s automatickým ovládáním víka zavazadlového prostoru umožňuje jeho bezkontaktní otevírání a zavírání. Stačí krátký pohyb nohy pod zadním nárazníkem a pomocí snímače se víko zavazadlového prostoru otevře.

Snímače nainstalované v různých výškách v zadním nárazníku detekují osoby a registrují pohyb nohy. Víko zavazadlového prostoru lze také stejným způsobem automaticky zavřít. Tato funkce značně usnadňuje přístup do zavazadlového prostoru. Systém umožní přístup až poté, co identifikuje správný klíček od vozu.

ODKLÁDACÍ PROSTORY.

BMW řady 3 Touring má dostatek úložných prostor na cokoliv – chytré telefony, pití, zavazadla. Středový panel ukrývá dva držáky na nápoje, přičemž jejich kryt, pokud je zavřený, může fungovat rovněž jako další odkládací prostor. Kapsy ve dveřích pojmou láhve o objemu až jeden litr. Volitelný paket úložných prostorů nabízí ještě více možností. Na řidičově straně se nachází výklopný úložný prostor, na zadní straně opěradel předních sedadel jsou umístěny sítě, stejně jako dva háčky na tašky. V zavazadlovém prostoru je rovněž síť a úchytné pásky. Paket také zahrnuje praktickou síť na podlaze zavazadlového prostoru, odkládací vanu pod ní a 12V zásuvku v zadní části vozu.

PRAKTIČNOST.

Zavazadlový prostor nového BMW řady 3 Touring je dokonale připraven vypořádat se s jakoukoli výzvou – ať už s lehkými zavazadly nebo s těžkými a objemnými břemeny. I při zdviženém opěradlu zadního sedadla je k dispozici 495 litrů prostoru. Je-li opěradlo zcela sklopeno, prostor se zvýší na působivých 1,500 litrů. Se standardně dodávaném průchozím nákladovém systémem mohou být mohou být opěradla zadních sedadel dělitelná v poměru 40:20:40, což umožňuje modifikaci sedadel a zavazadlového prostoru v souladu s vašimi potřebami. Středovou část opěradla a segment za sedadlem spolujezdce lze skopit individuálně. Segment za řidičem se skládá společně se středovou částí. BMW řady 3 Touring tak můžete naložit i vyložit s mimořádnou flexibilitou. Vzadu se pohodlně usadí dva spolujezdci, zatímco uprostřed lze současně převážet dlouhé předměty, jako například lyže či snowboardy. BMW řady 3 Touring je jediným vozidlem ve svém segmentu, vybaveným nezávisle otevíratelným zadním sklem, což značně usnadňuje nakládání.

PASIVNÍ BEZPEČNOST.

PASIVNÍ BEZPEČNOST.

Každý vůz BMW je vybaven inteligentními bezpečnostními prvky. Díky cílenému výběru materiálů z vysoce pevných struktur a inteligentnímu konceptu lehké konstrukce splňuje karoserie nového BMW řady 3 nejvyšší očekávání a ve spojení se systémem bezpečnostních prvků v interiéru poskytuje pasažérům maximální možnou ochranu. Extrémně robustní, rozměrné nosné struktury a inteligentní využití vícefázových ušlechtilých ocelí zaručují maximální pevnost prostoru pro posádku i při jeho nízké hmotnosti.

Energie vznikající při nárazu je odvedena okolo kokpitu do jiných částí karoserie, jako je podvozek, boční rámy, čelo a střecha, a je absorbována deformačními zónami na přídi a na zádi. Při nárazu z boku pak ochranu poskytují zesílené struktury středového sloupku a bočního prahu, vysoce pevné deformační výztuhy ve dveřích a stabilní příčné vzpěry v sedadlech.

V přední části má BMW řady 3 různá zařízení na ochranu chodců. Mezi nosníkem nárazníku a nárazníkem samotným je zabudován absorbér nárazu, který snižuje rozsah poranění nohou. Kapota motoru je vybavena deformačními elementy, které pohlcují energii nárazu a slouží jako ochranná zóna.