DECHBEROUCÍ+

Jízdní dynamika a hospodárnost BMW řady 4 Coupé.

DECHBEROUCÍ+

Jízdní dynamika a hospodárnost BMW řady 4 Coupé.

DECHBEROUCÍ+Jízdní dynamika a hospodárnost BMW řady 4 Coupé.

Na první pohled je zřejmé, jak sportovní BMW řady 4 Coupé je. A jak je rychlé, to poznáte ve chvíli, kdy sešlápnete plynový pedál. Pohání ho široká paleta vysokovýkonných motorů kombinovaných s pohonem zadních nebo všech kol a dokonalým rozložením hmotnosti na jednotlivé nápravy. Každý rychlostní stupeň je potěšením. Každá projetá zatáčka vás okamžitě navnadí na tu další. A každý kilometr je fascinujícím zážitkem.
 

BMW 440i Coupé:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 7,7–7,4
Emise CO₂ v g/km (kombinované): 179–172

Hodnoty spotřeby paliva a produkce CO₂ se mohou měnit podle zvolených ráfků a pneumatik. Hodnoty spotřeby jsou určeny v souladu s evropským měřicím cyklem ECE. Zobrazený model je vybaven volitelnou výbavou.

ČISTÁ DYNAMIKA.

Podněcující sportovnost a dokonalé výkony. Volitelným M sportovním podvozkem, variabilním sportovním řízením a volitelnou 8stupňovou převodovkou Steptronic přenáší BMW řady 4 Coupé naplno na vozovku působivou dynamiku hospodárné jízdy. Zažijte nekonečnou radost z jízdy s BMW řady 4 Coupé.

VÝKONNÉ MOTORY.

Zážehový řadový 6válec BMW TwinPower Turbo.

Mimořádný výkon, kultivovaný chod a strhující zvukový projev jsou hlavními atributy zážehového řadového 6válce BMW TwinPower Turbo nejnovější generace motorů BMW EfficientDynamics. S technologiemi, jako je Double-VANOS, Valvetronic, vysokotlaké přímé vstřikování paliva nebo dvoukomorové turbodmychadlo TwinScroll, dosahuje výkonu 240 kW (326 koní) a jeho kombinovaná spotřeba činí 7,9 až 7,4 litru na 100 km.

Zážehový 4válec BMW TwinPower Turbo.

Nejnovější generace čtyřválcového zážehového dvoulitrového motoru BMW TwinPower Turbo zaručuje maximální zábavu za volantem. Vyznačuje se okamžitým nástupem výkonu, stejně jako mimořádnou pružností již z nízkých otáček. Vykazuje také výjimečně nízkou spotřebu paliva a produkci emisí CO₂.

Vznětový řadový 6válec BMW TwinPower Turbo.

Nová generace vznětového řadového 6válce BMW TwinPower Turbo nabízí ochromující průběh točivého momentu, kombinovaný s ukázkovými hodnotami spotřeby paliva, které jsou výsledkem vysoce inovativních technologií, jako je turbodmychadlo s variabilní geometrií rozváděcích lopatek a přímé vstřikování paliva common rail. Motor nabízí výkon sahající od 190 kW (258 k) do 230 kW (313 k) a působivý točivý moment 560 až 630 Nm.

Vznětový 4válec BMW TwinPower Turbo.

Vznětový dvoulitrový čtyřválec BMW TwinPower Turbo nejnovější generace demonstruje rychlý nástup výkonu, stejně jako vynikající pružnost, a to dokonce i v nízkých otáčkách. Technologie přeplňování s variabilní geometrií rozváděcích lopatek a přímým vstřikováním paliva common rail zaručuje, že tyto motory jsou mimořádně hospodárné a produkují minimální emise CO₂.

8STUPŇOVÁ PŘEVODOVKA STEPTRONIC SPORT.

Volitelná sportovní 8stupňová samočinná převodovka Steptronic zaručuje maximální úroveň dynamiky, hospodárnosti a jízdního komfortu. Krátké časy potřebné ke změně rychlostních stupňů zlepšují akceleraci, zatímco těsné odstupňování osmi rychlostních stupňů doslova vyhladí jednotlivá řazení. Současně je motor udržován v ideálních otáčkách pro optimální nárůst výkonu a nižší hluk. Osm rychlostních stupňů snižuje otáčky motoru ve vyšších rychlostech, a tím snižuje spotřebu paliva a emise CO₂.

SPORTOVNÍ JÍZDA.

Radostné nadšení stiskem jediného tlačítka? To je přesně to, co nabízí BMW řady 4 Coupé a jeho volič jízdních režimů Driving Experience Control. Volba režimu SPORT nebo případně režimu SPORT+ aktivuje tvrdší nastavení tlumičů, což má za následek přímočařejší reakce vozu. Motor se vytáčí spontánněji. Ideálně se hodí pro agilnější ovládání během dynamické jízdy. Obzvláště vynikne v kombinaci s volitelným Adaptivním M podvozkem, který se prostřednictvím elektroniky přizpůsobuje jízdnímu stylu a podmínkám na vozovce.

  • Rozložení hmotnosti 50:50

    Ideální rozložení hmotnosti mezi nápravy zaručuje skvělou směrovou stabilitu, agilní ovládání a precizní zpětnou vazbu. Nízko položené těžiště a krátké převisy současně dále zlepšují jízdní projev.

  • Adaptivní M podvozek

    Adaptivní M podvozek lze elektronicky nastavit tak, aby se kdykoliv přizpůsobil dané silnici a jízdním podmínkám. Řidič rovněž může nastavit charakteristiku podvozku prostřednictvím voliče jízdních režimů Driving Experience Control a kdykoliv navolit jím požadované nastavení – od komfortního po extrémně sportovní s výrazně lepší obratností.

  • Variabilní sportovní řízení

    Variabilní sportovní řízení s posilovačem Servotronic přináší přímé a agilní jízdní vlastnosti s minimálním úsilím vynaloženým na řízení. Pracuje tak, že mění převodový poměr řízení nezávisle na aktuální rychlosti vozu. Snižuje nutnost výrazně točit volantem pro dosažení plného rejdu. Dalším prvkem tohoto paketu je volitelný režim SPORT+.

DYNAMIKA RODINY MODELŮ BMW ŘADY 4.

DYNAMIKA RODINY MODELŮ BMW ŘADY 4.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Nižší spotřeba, více radosti z jízdy: to je BMW EfficientDynamic. Zahrnuje množství technologií, které ovlivňují systém pohonu, řízení toků energií a celkový koncept vozu. Výsledkem je nižší spotřeba a menší emise CO₂ při současném navýšení dynamiky a zábavy za volantem. Jde o standardní výbavu každého BMW a samozřejmě také BMW řady 4 Coupé.

Spotřeba paliva a emise CO₂.

  • Údaje v závorkách se vztahují na modely vybavené sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou M DCT Drivelogic. Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí jsou měřeny legislativní metodikou dle NEDC (New European Driving Cycle). Hodnoty spotřeby paliva, emisí CO₂ a spotřeby elektrické energie závisejí na rozměrech použitých kol a pneumatik. Spotřeba paliva je určována normami odpovídajícími jízdnímu cyklu ECE a závisí na rozměrech použitých kol a pneumatik. Zobrazené modely disponují prvky volitelné výbavy.

    Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO₂ nových osobních automobilů získáte u všech autorizovaných dealerů BMW.

    Hodnoty se nevztahují na konkrétní vůz a nejsou součástí závazné nabídky. Jsou navrženy výhradně pro účely srovnání různých typů vozidel. Do výpočtu produkovaných emisí CO₂ podle předpisu 1999/94/EC se nezapočítávají emise vzniklé při výrobě či transportu paliva a jiných zdrojů energie.