SPOJENÍ DYNAMIKY A HOSPODÁRNOSTI.

Motory TwinPower Turbo v BMW řady 4 Gran Coupé.

Technologie BMW TwinPower Turbo je již dlouhou dobu synonymem ideálního spojení dynamiky a hospodárnosti. Motory v BMW řady 4 Gran Coupé nabízejí kombinaci působivého výkonu a neuvěřitelně nízké spotřeby paliva. Například BMW 440i: S výkonem 240 kW (326 k) a zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy je 6válcový zážehový řadový motor BMW TwinPower Turbo nejlepším ve svém segmentu.

ZÁŽEHOVÉ MOTORY BMW TWINPOWER TURBO.

Nejnovější generace zážehových motorů BMW TwinPower Turbo umožňuje pozoruhodnou agilitu přenosu síly a skvělou odezvu, dokonce v nízkých otáčkách. Současně jsou ještě úspornější, produkují méně emisí a poskytují vyšší výkon než jejich předchůdci. Tyto inovativní motory kombinují špičkovou technologii vstřikování paliva a plně variabilní řízení ventilů, včetně Double-VANOS s moderní technologií turbodmychadla, a představují milník ve vývojové strategii BMW EfficientDynamics. Výsledkem je obzvláště úsporná hnací jednotka, která klade důraz na vyhlášené schopnosti motorů BMW. Zážehovému řadovému šestiválci BMW TwinPower Turbo bylo několikrát uděleno ocenění „Motor roku“ a po celém světě je známý svým výkonem, dynamikou, extrémně hladkou charakteristikou chodu a ohromující efektivitou. Motory z nabídky BMW EfficientDynamics využívají technologický koncept, který se osvědčil jako vysoce úspěšný a je implementován téměř do všech zážehových motorů.

  • BMW 440i
    Válce/ventily
    6/4
    Zdvihový objem (cm³)
    2 998
    Zdvih/vrtání (mm)
    94,6/82,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    240 (326)/5 500
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    450/1 380–5 000
    Kompresní poměr (:1)
    11,0
  • BMW 440i xDrive
    Válce/ventily
    6/4
    Zdvihový objem (cm³)
    2 998
    Zdvih/vrtání (mm)
    94,6/82,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    240 (326)/5 500
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    450/1 380–5 000
    Kompresní poměr (:1)
    11,0
  • BMW 430i
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 998
    Zdvih/vrtání (mm)
    94,6/82,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    185 (252)/5 200
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    350/1 450–4 800
    Kompresní poměr (:1)
    10,2
  • BMW 430i xDrive
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 998
    Zdvih/vrtání (mm)
    94,6/82,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    185 (252)/5 200
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    350/1 450–4 800
    Kompresní poměr (:1)
    10,2
  • BMW 420i xDrive
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 998
    Zdvih/vrtání (mm)
    94,6/82,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    135 (184)/5 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    270/1 350–4 600
    Kompresní poměr (:1)
    11,0
  • BMW 420i
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1.997
    Zdvih/vrtání (mm)
    90,1/84
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    135 (184)/5.000–6.250
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    270/1.250–4.500
    Kompresní poměr (:1)
    11,0

VZNĚTOVÉ MOTORY BMW TWINPOWER TURBO.

Nová generace vznětových motorů BMW TwinPower Turbo je odkazem důsledné aplikace filozofie BMW EfficientDynamics, která kombinuje špičkové výkonové charakteristiky s nízkou spotřebou paliva. Vznětové motory jsou pozoruhodné díky své vynikající citlivosti a agilnímu výkonu v jakékoli rychlosti. Zaujmou také nízkou spotřebou paliva. Jsou proslulé svojí výjimečnou účinností a dynamikou, produkují velmi nízké množství emisí a tření, a nabízejí tak maximální radost z jízdy. Nové vznětové motory řady BMW EfficientDynamics využívají lehkou hliníkovou konstrukci a jedno, dvě nebo tři turbodmychadla s variabilní geometrií lopatek. Také jsou dodávány s nejmodernější Common Rail technologií přímého vstřikování, která zajišťuje optimální spalování a snižuje spotřebu paliva a emise CO2.

  • BMW 420d
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 995
    Zdvih/vrtání (mm)
    90,0/84,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    140 (190)/4 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    400/1 750–2 500
    Kompresní poměr (:1)
    16,5
  • BMW 420d xDrive
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 995
    Zdvih/vrtání (mm)
    90,0/84,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    140 (190)/4 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    400/1 750–2 500
    Kompresní poměr (:1)
    16,5
  • BMW 418d
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 995
    Zdvih/vrtání (mm)
    90,0/84,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    110 (150)/4 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    320/1 500–3 000
    Kompresní poměr (:1)
    16,5
  • BMW 435d xDrive
    Válce/ventily
    6/4
    Zdvihový objem (cm³)
    2 993
    Zdvih/vrtání (mm)
    90,0/84,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    230 (313)/4 400
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    630/1 500–2 500
    Kompresní poměr (:1)
    16,5
  • BMW 430d
    Válce/ventily
    6/4
    Zdvihový objem (cm³)
    2 993
    Zdvih/vrtání (mm)
    90,0/84,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    190 (258)/4 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    560/1 500–3 000
    Kompresní poměr (:1)
    16,5
  • BMW 430d xDrive
    Válce/ventily
    6/4
    Zdvihový objem (cm³)
    2 993
    Zdvih/vrtání (mm)
    90,0/84,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    190 (258)/4 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    560/1 500–3 000
    Kompresní poměr (:1)
    16,5