UDÁVEJTE SMĚR. A NECHTE SVĚT, ABY VÁS NÁSLEDOVAL.

Služby & Aplikace BMW ConnectedDrive v BMW řady 4 Gran Coupé.

Komunikace, informace a zábava – zažijte zcela nový způsob mobility se službami a aplikacemi BMW ConnectedDrive.*

* Některé Služby & Aplikace BMW ConnectedDrive nejsou k dispozici ve všech zemích EU. Informujte se u svého prodejce.

SLUŽBY CONCIERGE SERVICES.

SLUŽBY CONCIERGE SERVICES.

Pro všechny, kteří chtěli někdy zažít, jaké to je, mít svého osobního asistenta: služby Concierge Services od BMW ConnectedDrive. Jediným stisknutím tlačítka můžete být spojeni s našimi operátory zákaznického centra BMW, kteří vám budou při jízdě k dispozici jako „osobní asistenti“. Ať hledáte konkrétní restauraci, nejbližší bankomat nebo otevřenou lékárnu – operátor zákaznického centra společnosti BMW je vám k dispozici a na vaši žádost může odeslat údaje o adrese přímo do navigačního systému vašeho vozu. Služby Concierge Services fungují nezávisle na mobilním telefonu řidiče a jsou k dispozici doma i v zahraničí, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a bez jakýchkoli poplatků. Pro využívání této funkce je nutná aktivace BMW ConnectedDrive Services.

CONNECTEDDRIVE SERVICES.

Výbava ConnectedDrive Services tvoří základ pro funkce BMW ConnectedDrive, které řidiči na jeho cestách poskytují široké spektrum informací, zábavy a služeb.
 

Jejich součástí je přístup k aktuálním a lokalizovaným informacím v podobě počasí, zpráv, online vyhledávání GoogleTM a také k praktickým kancelářským funkcím. K dispozici jsou rovněž informace o cenách pohonných hmot či parkovacích místech, stejně tak jako průvodce po hotelích, které jsou přístupné přímo z vozu prostřednictvím menu ConnectedDrive.
 

Součástí je také pohodlný, bezpečný a neomezený přístup k vybraným aplikacím v chytrých telefonech. Služby ConnectedDrive Services rovněž umožňují přístup do obchodu BMW ConnectedDrive Store, kde lze kdykoliv objednat a prodloužit funkce podle individuálních potřeb zákazníka. Výbava ConnectedDrive Services toho nabízí ještě mnohem více a z každé cesty ve voze BMW učiní nezapomenutelný zážitek.

ConnectedDrive Services

REAL TIME TRAFFIC INFORMATION.

Informace o dopravě v reálném čase (RTTI) poskytují nejaktuálnější dopravní informace za všech okolností. Přesné a detailní informace o čase a době trvání dopravní zácpy jsou k dispozici prakticky v reálném čase. Údaje jsou získávány z různých zdrojů, jako např. z pohybu v sítích mobilních operátorů, údajů GPS velkých vozových parků, aplikací pro smartphony a policejních hlášení. Tato data jsou analyzována s takovou pečlivostí, že je možné lokalizovat dopravní zácpy s přesností na několik málo metrů. Díky tomu poskytuje funkce RTTI informace o aktuální dopravní situaci na dálnicích, silnicích 1. a 2. třídy a mnoha městských silnicích v reálném čase, a umí doporučit alternativní trasy.
Dostupné pouze ve spojení s volitelnou výbavou ConnectedDrive Services.

Real Time Traffic Information (RTTI).

FUNKCE DIKTOVÁNÍ.

S navigačním systémem Professional v kombinaci s technologií Bluetooth a službami ConnectedDrive Services už nikdy nebudete muset vzít telefon do ruky. Veškerý text lze nyní nadiktovat. Funkce diktování umožňuje převod hlasem zadaných zpráv na text, který může být odeslán ve formě e-mailu nebo SMS. Funkce diktování též umožňuje publikovat twitterové příspěvky pomocí aplikací BMW. Funkce diktování je zdarma po dobu prvních 60 dnů a poté bude zpoplatněna na základě smlouvy se společností Nuance®. Funkce diktování není dostupná v češtině.

Více informací o kompatibilitě mezi rozhraním Bluetooth ve vozech BMW a chytrými telefony a jinými mobilními zařízeními je k dispozici na

0

EMERGENCY CALL.

Systém inteligentního tísňového volání Emergency call nabízí rychlou, individualizovanou službu nepřetržité asistence a také podporu vyškolených pracovníků – ve vašem jazyce, a to dokonce i v zahraničí. V případě vážné nehody, kdy dojde k aktivaci airbagu nebo předpínačů bezpečnostních pásů, je automaticky uskutečněno tísňové volání Emergency call. Důležité informace, jako je přesná poloha vozidla, závažnost nehody a možné riziko poranění cestujících, jsou odeslány do zákaznického centra BMW pomocí integrované SIM karty, která je nezávislá na soukromém mobilním telefonu. Zákaznické centrum BMW informuje záchranné složky a do jejich příjezdu zajistí asistenci po telefonu. Tísňové volání může být aktivováno také manuálně. To se může hodit například v případě, když pomoc vyžadují i další účastníci provozu.

Emergency call.