BUĎTE VE VEDENÍ. A NECHTE CELÝ SVĚT VÁS NÁSLEDOVAT.

Služby & Aplikace BMW ConnectedDrive v BMW řady 6 Coupé.

Komunikace, informace a zábava – BMW ConnectedDrive Services & Aplikace vám dají zakusit zcela nový zážitek z mobility.*
* Některé Služby & Aplikace BMW ConnectedDrive nejsou k dispozici ve všech zemích EU. Informujte se u svého prodejce.

CONNECTEDDRIVE SERVICES.

Výbava ConnectedDrive Services tvoří základ pro funkce BMW ConnectedDrive, které řidiči na jeho cestách poskytují široké spektrum informací, zábavy a služeb.

Jejich součástí je přístup k aktuálním a lokalizovaným informacím v podobě počasí, zpráv, online vyhledávání GoogleTM a také k praktickým kancelářským funkcím. K dispozici jsou rovněž informace o cenách pohonných hmot či parkovacích místech, stejně tak jako průvodce po hotelích, které jsou přístupné přímo z vozu prostřednictvím menu ConnectedDrive.

Součástí je také pohodlný, bezpečný a neomezený přístup k vybraným aplikacím v chytrých telefonech. Služby ConnectedDrive Services rovněž umožňují přístup do obchodu BMW ConnectedDrive Store, kde lze kdykoliv objednat a prodloužit funkce podle individuálních potřeb zákazníka. Výbava ConnectedDrive Services toho nabízí ještě mnohem více a z každé cesty ve voze BMW učiní nezapomenutelný zážitek.

ConnectedDrive Services

  • Aplikace

    Aplikace BMW je platforma, která umožňuje pohodlné používání vybraných aplikací pro chytré mobilní telefony ve vozech BMW. Aby řidiči vždy měli k dispozici širokou nabídku nejrůznějších služeb, BMW rozvíjí nejen své vlastní aplikace, jako například BMW Connected či M Laptimer, ale také úzce spolupracuje s partnery, jako je Napster, Deezer, Spotify, GoPro a Audible, takže tyto aplikace lze bezpečně používat také ve vozidle.

    Jednoduše připojte chytrý telefon do snap-in adaptéru nebo pomocí USB kabelu k vozidlu a spusťte aplikaci (nutné pouze v případě Apple iPhone). Všechny funkce aplikací pak můžete pohodlně ovládat přes ovladač iDrive. Díky úzké vazbě mezi BMW a mnoha různými dodavateli se výběr aplikací pro použití v automobilu neustále rozšiřuje.

CONCIERGE SERVICES.

Pro všechny, kteří vždy chtěli vědět, jaké je mít svého vlastního asistenta, nyní existuje řešení: s informační službou Concierge Services z repertoáru BMW ConnectedDrive. Řidič je stiskem tlačítka spojen s operátorem v telefonním středisku BMW, který plní roli „osobního asistenta“ na silnici. Ať už hledáte konkrétní restauraci, nejbližší bankomat nebo otevřenou lékárnu – operátor v telefonním centru BMW vám vše zjistí a na přání odešle všechny potřebné údaje přímo do vašeho navigačního systému. Může vám také rezervovat místo v restauraci nebo objednat hotelový pokoj. Informační služba Concierge Services pracuje nezávisle na vašem mobilním telefonu a je k dispozici ve vaší zemi i v zahraničí – po celý den, sedm dní v týdnu a bez poplatků.

Concierge Services.

OBCHOD BMW CONNECTEDDRIVE STORE.

Všechny potřebné služby a aplikace je možné kdykoliv a kdekoliv jednotlivě zakoupit v obchodě BMW ConnectedDrive Store. Tyto služby lze flexibilně vybírat a objednávat dokonce i po zakoupení vozu BMW. To zákazníkům umožňuje kdykoliv vybírat z dostupných služeb a aplikací BMW ConnectedDrive přímo z vozu, a to podle individuálních potřeb.Tyto služby a aplikace, které lze objednat v obchodě BMW ConnectedDrive Store, byly speciálně vyvinuty tak, aby vyhovovaly potřebám a požadavkům řidičů BMW. Zvolit je možné také dobu trvání jednotlivých služeb. To zákazníkům umožňuje služby objednávat na určité časové období, například během své dovolené. Do obchodu BMW ConnectedDrive Store se lze připojit na cestách přímo z vozu BMW nebo pomocí online zákaznického portálu My BMW ConnectedDrive. Nově objednané služby a aplikace jsou pak dostupné krátce poté, co se vyberou a zakoupí. BMW ConnectedDrive Store za všech okolností poskytuje aktuální informace o výběru dostupných služeb a aplikací.

Obchod BMW ConnectedDrive Store

REMOTE SERVICES.

Prostřednictvím chytrého telefonu umožňují služby Remote Services zákazníkovi zjistit například to, kde je jeho vůz zaparkován. Vedle mnoha dalších funkcí mu také umožňují odemknout a zamknout vůz na dálku.


Díky službám Remote Services a bezplatné aplikaci My BMW Remote (k dispozici v Apple App Store a obchodu Google Play) lze na dálku ovládat různé funkce vozu, např. zamknutí a odemknutí vozidla. Pokud je vůz vybaven navigačním systémem, je také možné do něj nahrát cílové adresy přímo z vyhledávače GoogleTM. Aplikace navíc umí zobrazit polohu vozidla. Chcete-li začít používat tuto funkci, stačí aktivovat služby Remote Services na zákaznickém portálu My BMW ConnectedDrive na adrese www.bmw-connecteddrive.cz.

Remote Services.

REAL TIME TRAFFIC INFORMATION (RTTI).

Dopravní informace v reálném čase (RTTI) vždy přinášejí ty nejaktuálnější informace o dopravním provozu. Přesné údaje o době a trvání dopravních kolon nabízejí téměř okamžitý přehled o tom, co se děje na dálnicích, okresních silnicích a vnitrostátních dopravních tepnách, stejně jako na silnicích lokálního významu. Inteligentní doporučení alternativních objízdných tras řidiči napomáhá dojet na místo určení co možná nejefektivněji. Data o hustotě dopravy využívají informace o pohybech telefonů v sítích mobilních operátorů, sbírají se GPS data velkých fleetů vozidel, stejně tak jako z aplikací v chytrých telefonech nebo zpráv od policie. V potaz se berou také zaběhnuté dopravní zvyklosti, jako je například čas, kdy se dopravní zácpy vyskytují nejčastěji. Prezentace informací je velmi přehledná, stupně intenzity dopravy se zobrazují zeleně, žlutě, oranžově a červeně.

Real Time Traffic Information.

EMERGENCY CALL.

Systém inteligentního tísňového volání Emergency call nabízí rychlou, individualizovanou službu nepřetržité asistence a také podporu vyškolených pracovníků – ve vašem jazyce, a to dokonce i v zahraničí. V případě vážné nehody, kdy dojde k aktivaci airbagu nebo předpínačů bezpečnostních pásů, je automaticky uskutečněno tísňové volání Emergency call. Důležité informace, jako je přesná poloha vozidla, závažnost nehody a možné riziko poranění cestujících, jsou odeslány do zákaznického centra BMW pomocí integrované SIM karty, která je nezávislá na soukromém mobilním telefonu. Zákaznické centrum BMW informuje záchranné složky a do jejich příjezdu zajistí asistenci po telefonu. Tísňové volání může být aktivováno také manuálně. To se může hodit například v případě, když pomoc vyžadují i další účastníci provozu.

Emergency call.