PRŮKOPNÍK. S CELÝM SVĚTEM NA PALUBĚ.

Služby & Aplikace BMW ConnectedDrive v BMW řady 7.

Komunikace, informace a zábava – BMW ConnectedDrive Služby & aplikace vám dají zakusit zcela nový zážitek z mobility. Například můžete v předstihu a na dálku nastavit teplotu klimatizace uvnitř vašeho BMW řady 7, nebo využít služeb Concierge Services jako vašeho osobního průvodce na cestách.*
* Některé Služby & Aplikace BMW ConnectedDrive nejsou k dispozici ve všech zemích EU. Informujte se u svého prodejce.

CONNECTEDDRIVE SERVICES.

Výbava ConnectedDrive Services tvoří základ pro funkce BMW ConnectedDrive, které řidiči na jeho cestách poskytují široké spektrum informací, zábavy a služeb.

Jejich součástí je přístup k aktuálním a lokalizovaným informacím v podobě počasí, zpráv, online vyhledávání GoogleTM a také k praktickým kancelářským funkcím. K dispozici jsou rovněž informace o cenách pohonných hmot či parkovacích místech, stejně tak jako průvodce po hotelích, které jsou přístupné přímo z vozu prostřednictvím menu ConnectedDrive. Součástí je také pohodlný, bezpečný a neomezený přístup k vybraným aplikacím v chytrých telefonech. Služby ConnectedDrive Services rovněž umožňují přístup do obchodu BMW ConnectedDrive Store, kde lze kdykoliv objednat a prodloužit funkce podle individuálních potřeb zákazníka. Výbava ConnectedDrive Services toho nabízí ještě mnohem více a z každé cesty ve voze BMW učiní nezapomenutelný zážitek.

  • Aplikace

    Prvek výbavy Apps je platforma umožňující pohodlné používání vybraných aplikací pro chytré telefony ve vozidlech BMW. Kromě toho, že společnost BMW vyvíjí vlastní aplikace, např. aplikaci BMW Connected a aplikaci BMW M Laptimer, také úzce spolupracuje s partnery, jako jsou Spotify, Napster, GoPro, Deezer a Audible, aby mohli zákazníci ve vozech bezpečně využívat také další aplikace třetích stran.

    Kompatibilní chytrý telefon lze k vozidlu jednoduše připojit pomocí Snap-In adaptéru, USB kabelu nebo bezdrátově. Všechny funkce aplikací lze pohodlně ovládat pomocí ovladače iDrive. Výběr aplikací, které lze používat ve vozidle, se neustále rozšiřuje díky úzkému partnerství mezi společností BMW a různými dodavateli. Další informace naleznete na www.bmw.com/apps.

  • Zákaznický portál BMW ConnectedDrive

    Na zákaznickém portálu BMW ConnectedDrive lze spravovat osobní informace a nastavení vozidla, které je nezbytné nebo užitečné při používání funkcí BMW ConnectedDrive ve vozidle, v různých aplikacích nebo call centru BMW ConnectedDrive. Služby a aplikace vhodné pro konkrétní vozidla lze na základě individuálních potřeb zakoupit z obchodu BMW ConnectedDrive Store. Zákazník může zjišťovat užitečné informace o aktuálním stavu svého BMW, a to z nejrůznějších oblastí. Například může zjistit stav ujetých kilometrů, dojezd vozu, stav zavření dveří, víka zavazadlového prostoru a oken, případně může zkontrolovat zprávy ohledně údržby nebo kontrolní zprávy Check Control. K dispozici jsou také informace o aktuální poloze vozidla, o počasí a technické údaje o vozidle. Služby Remote Services lze aktivovat a ovládat prostřednictvím zákaznického portálu. Vozidlo lze předehřát nebo vychladit na konkrétní čas odjezdu, lze jej odemknout nebo zamknout, lze aktivovat klakson nebo zablikat světly. Aktuální poloha vozidla se zobrazuje na mapě spolu s aktuální dopravní situací. Lze vyhledávat body zájmu a zasílat je do vozidla. K ovládání slouží hlavní displej vozidla a aplikace BMW ConnectedDrive, jejíž rozhraní je optimalizováno pro použití na chytrých telefonech či tabletech.

BMW CONNECTEDDRIVE STORE.

Jednotlivé služby a aplikace různého druhu lze kdykoliv zakoupit v obchodě BMW ConnectedDrive Store. Tyto služby je možné flexibilně vybrat a objednat dokonce i poté, co jste vůz BMW již zakoupili. To zákazníkům umožňuje vybírat ze všech dostupných služeb a aplikací BMW ConnectedDrive přímo z vozu a na základě jejich individuálních potřeb. Služby a aplikace, které lze objednat v obchodě BMW ConnectedDrive Store, byly speciálně vyvinuty pro potřeby a požadavky řidičů BMW. Rovněž je možné zvolit délku jejich trvání. To zákazníkům dává možnost objednat služby na určitou dobu, například na dovolenou. Obchod BMW ConnectedDrive Store lze na cestách navštívit z vozu BMW nebo prostřednictvím online zákaznického portálu a účtu My BMW ConnectedDrive. Nově zakoupené služby jsou ve voze k dispozici již krátce po vybrání a zakoupení. Obchod BMW ConnectedDrive kdykoliv nabízí aktualizované informace ohledně výběru a dostupnosti služeb a aplikací.

CONCIERGE SERVICE.

Pokud jste chtěli vědět, jaké to je, mít svého osobního asistenta, teď máte příležitost to zjistit: s informační službou Concierge Service od BMW ConnectedDrive. Stisk tlačítka vás spojí se zaměstnancem telefonického centra BMW, který vám je na cestách k dispozici jako váš „osobní asistent“. Ať už hledáte konkrétní restauraci, nejbližší bankomat nebo otevřenou lékárnu – zaměstnanec telefonického centra BMW pro vás vyhledá veškeré informace a na žádost vám je zašle přímo do navigačního systému. Informační služba Concierge Service funguje nezávisle na operátorovi vašeho mobilního telefonu a je vám bezplatně k dispozici 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, a to jak v domovské zemi, tak i v zahraničí – bez nutnosti cokoliv platit.

REAL TIME TRAFFIC INFORMATION (RTTI).

Služba Real Time Traffic Information vám přináší vždy ty nejaktuálnější informace o dopravním provozu. Přesné informace o době a trvání dopravních kolon nabízejí téměř okamžitý přehled o tom, co se děje na dálnicích, okresních silnicích a vnitrostátních dopravních tepnách, stejně jako na silnicích lokálního významu. Inteligentní doporučení alternativních objízdných tras řidiči napomáhá dojet na místo určení co možná nejefektivněji. Data o hustotě dopravy využívají informace o pohybech telefonů v sítích mobilních operátorů, sbírají se GPS data velkých fleetů vozidel, stejně tak jako z aplikací v chytrých telefonech nebo zpráv od policie. V potaz se berou také zaběhnuté dopravní zvyklosti, jako jsou například časy, kdy se dopravní zácpy vyskytují nejčastěji.
Vizualizace dopravních informací je optimalizována díky zobrazování silnic v zelené, žluté, oranžové a červené barvě.

EMERGENCY CALL.

Systém inteligentního tísňového volání Emergency call nabízí rychlou, individualizovanou službu nepřetržité asistence a také podporu vyškolených pracovníků – ve vašem jazyce, a to dokonce i v zahraničí. Pokud dojde v případě nehody k aktivaci airbagu nebo například předpínačů bezpečnostních pásů, systém Emergency call se spojí s tísňovou linkou. Důležité informace, jako je přesná poloha vozidla, závažnost nehody a možné riziko poranění cestujících, jsou odeslány do zákaznického centra BMW pomocí integrované SIM karty, která je nezávislá na soukromém mobilním telefonu. Zákaznické centrum BMW informuje záchranné složky a do jejich příjezdu zajistí asistenci po telefonu. Tísňové volání může být aktivováno také manuálně. To se může hodit například v případě, když pomoc vyžadují i další účastníci provozu.


Inteligentní tísňové volání je dostupné jen na ConnectedDrive trzích mimo ČR a Dánsko.

REMOTE SERVICES A APLIKACE MY BMW REMOTE.

Díky službám Remote Services a bezplatné aplikaci „My BMW Remote“ (k dispozici v Apple App Store a obchodu Google Play) lze na dálku ovládat vybrané funkce vozidla, např. zamknutí a odemknutí vozidla. Je také možné přenášet adresy cílů nalezené pomocí vyhledávače Google™ přímo do navigačního systému, pokud je jím vůz vybaven.

Informace o vozidle, jako je dojezd nebo stav oken a dveří, lze kromě zákaznického portálu BMW ConnectedDrive získat také prostřednictvím aplikace. Tímto způsobem je řidič vždy plně informován o stavu vozidla, i když se právě nenachází v jeho blízkosti, a všechny informace má k dispozici pohodlně uspořádané.

Nechybí samozřejmě ani informace o aktuální poloze vozidla. Chcete-li tuto funkci používat, stačí na zákaznickém portálu BMW ConnectedDrive na adrese www.bmw-connecteddrive.com aktivovat služby Remote Services.

  • Spotřeba paliva a emisí CO2 pro modely BMW řady 7 se vznětovým nebo zážehovým motorem*.
    Kombinovaná spotřeba paliva (l / 100 km): 12.6 až 4.5
    Kombinované emise CO2 (g /km): 299 až 119

    Spotřeba paliva a emisí CO2 pro modely BMW řady 7 iPerformance**:
    Kombinovaná spotřeba paliva (l / 100 km): 2.3 až 2.1
    Kombinované emise CO2 (g /km): 53 až 49
    Kombinovaná spotřeba elektrické energie (kWh / 100 km): 13.0 až 12.5

    Spotřeba paliva a emisí CO2 pro BMW 750Li xDrive:
    Kombinovaná spotřeba paliva (l / 100 km): 8.5 až 8.3
    Kombinované emise CO2 (g /km): 197 až 192

    Spotřeba paliva a emisí CO2 pro BMW M760Li xDrive a BMW M760Li xDrive Model V12 Excellence**:
    Kombinovaná spotřeba paliva (l / 100 km): 12.6
    Kombinované emise CO2 (g /km): 299

    Fuel consumption and CO2 emissions for the BMW 730d:
    Fuel consumption in l/100 km (combined): 4.9 až 4.5
    CO2 emissions in g/km (combined): 129 až 119

    Spotřeba paliva a emisí CO2 pro BMW 740Le**:
    Kombinovaná spotřeba paliva (l / 100 km):2.1
    Kombinované emise CO2 (g /km): 49
    Kombinovaná spotřeba elektrické energie (kWh / 100 km): 12.5

    * Předbězné údaje
    ** Předbězné údaje

    Modely BMW iPerformance 740e, 740Le a 740Le xDrive budou dostupné během roku 2016.

    Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí jsou měřeny legislativní metodikou dle NEDC (New European Driving Cycle).

    Hodnoty spotřeby paliva, emisí CO2 a spotřeby elektrické energie závisejí na rozměrech použitých kol a pneumatik.
    Další informace o oficiální spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů lze nalézt v „Příručce o spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů“, kterou získáte zdarma u všech prodejců a na adrese: DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Německo.