REAKCE, KTERÉ SI ZAMILUJETE.

Motory BMW TwinPower Turbo v BMW X1.

Inovativní motory BMW TwinPower Turbo v BMW X1 kombinují výkonnost a hospodárnost. Připraveny jsou pohonné jednotky vybavené pokrokovým systémem přeplňování a nejmodernější technologií přímého vstřikování. Aktuální vznětové a zážehové motory se zaměřují na jeden veledůležitý aspekt – na radost z jízdy.

ZÁŽEHOVÉ MOTORY BMW TWINPOWER TURBO.

Nejnovější generace zážehových motorů BMW TwinPower Turbo je schopna neobyčejně plynule dodávat hnací sílu a má neobyčejně dobrou odezvu, i za nízkých otáček. Zároveň jsou účinější a dosahují nižších hodnot emisemi a lepším výkonem než jejich předchůdci. Tyto inovativní motory kombinují nejnovější technologie vstřikování paliva a plně variabilní kontrolu ventilů včetně technologie Double-VANOS s nejnovějšími turmodmychadly. Představují tak milník ve vývoji BMW EfficientDynamics. Výsledek je zvláště účinné hnací ústrojí, které zdůrazňuje proslulou zdatnost motorů BMW. 6válcový zážehový motor BMW TwinPower Turbo byl mnohokrát vyhlášen motorem roku.

  • BMW X1 xDrive 25i
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 998
    Zdvih/vrtání (mm)
    94,6/82,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    170 (231)/5 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    350/1 250
    Kompresní poměr (:1)
    10,2
  • BMW X1 xDrive 20i
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 998
    Zdvih/vrtání (mm)
    94,6/82,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    141 (192)/5 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    280/1 250
    Kompresní poměr (:1)
    11,0
  • BMW X1 sDrive 20i
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 998
    Zdvih/vrtání (mm)
    94,6/82,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    141 (192)/5 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    280/1 250
    Kompresní poměr (:1)
    11,0

VZNĚTOVÉ MOTORY BMW TWINPOWER TURBO.

Nová generace vznětových motorů BMW TwinPower Turbo je testament přísné aplikace filozofie BMW EfficientDynamics. Vznětové motory jsou význačné pro excelentní odezvu a agilní doručování energie za všech otáček, a také pro svou malou spotřebu paliva. Jsou proslulé také pro svou nevídanou účinnost a dynamiku, produkující velmi málo emisí. Nové vznětové motory v BMW EfficientDynamics využívají odlehčenou hliníkovou konstrukci a jedno, dvě, nebo tři turbodmychadla s variabilní geometrií lopatek turbíny. Také využívají nejnovější metodu přímého vstřikování paliva CommonRail, která garantuje optimální spalování, díky kterému se ještě více sníží spotřeba paliva a emise CO2.

  • BMW X1 xDrive 25d
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 995
    Zdvih/vrtání (mm)
    90,0/84,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    170 (231)/4 400
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    450/1 500–3 000
    Kompresní poměr (:1)
    16,5
  • BMW X1 xDrive 20d
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 995
    Zdvih/vrtání (mm)
    90,0/84,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    140 (190)/4 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    400/1 750
    Kompresní poměr (:1)
    16,5
  • BMW X1 sDrive 18d
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 995
    Zdvih/vrtání (mm)
    90,0/84,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    110 (150)/4 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    330/1 750
    Kompresní poměr (:1)
    16,5
  • BMW X1 xDrive 18d
    Válce/ventily
    4/4
    Zdvihový objem (cm³)
    1 995
    Zdvih/vrtání (mm)
    90,0/84,0
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    110 (150)/4 000
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    330/1 750
    Kompresní poměr (:1)
    16,5

HODNOTY SPOTŘEBY PALIVA A EMISÍ CO₂.

Spotřeba paliva a emise CO₂ modelů BMW X1 se zážehovými a vznětovými motory:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinace): 6,6 až 4,1
Emise CO₂ v g/km (kombinace): 152 až 109

Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO₂ závisejí na rozměrech použitých kol a pneumatik.

Další informace o oficiální spotřebě paliva a emisích CO₂ nových osobních automobilů vám poskytnou autorizovaní partneři BMW. Hodnoty uvedené mimo závorky platí pro verze se standardně dodávanou převodovkou, hodnoty v závorkách patří danému modelu s na přání dodávaným typem převodovky (viz výbava na přání). Všechny motory splňují emisní normu EU6. Spotřeba paliva je určována normami v návaznosti na výsledky jízdního cyklu ECE (93/116/EC), který je tvořen přibližně z jedné třetiny jízdou ve městě a ze dvou třetin jízdou mimo město (na základě ujeté vzdálenosti). Kromě spotřeby paliva je v rámci tohoto cyklu měřena i hodnota vyprodukovaných emisí CO₂. Hodnoty spotřeby paliva jsou vypočítávány na základě dat získaných z testů vozidel ve standardní výbavě. Doplňková výbava (např. širší pneumatiky) může mít na úroveň spotřeby paliva významný vliv. Tyto specifikace se vztahují na vozidla na českém trhu. Popsané modely se mohou v podrobnostech lišit, a to v závislosti na doplňkové výbavě a zvoleném příslušenství, které není součástí standardní výbavy. Vzhledem ke specifikům jednotlivých trhů se může ukázková verze a stupeň její výbavy v jednotlivých zemích lišit od zde popsaného. Pro přesné informace se proto prosím obraťte na svého prodejce BMW. Změny konstrukce a výbavy vyhrazeny. Chyby vyhrazeny. Specifická výbava pro daný trh zde není uvedena.

Provozní hmotnost EU: zahrnuje z 90 % plnou nádrž, řidiče o hmotnosti 68 kg a 7 kg zavazadel. Pohotovostní hmotnost se vztahuje na vozidla ve standardní výbavě. Doplňková výbava může tuto hodnotu zvýšit.

Udávaný výkon: BMW doporučuje používat bezolovnaté palivo s oktanovým číslem RON 95. Bezolovnatá paliva s oktanovým číslem RON 91 nebo vyšším s maximální příměsí etanolu v limitu 10 % (E10) jsou také povolena. Uváděné hodnoty výkonu a spotřeby paliva byly naměřeny s benzinem s oktanovým číslem RON 98.