KOMBINUJE RADOST S PRAKTIČNOSTÍ.

Služby & Aplikace BMW ConnectedDrive v BMW X5.

Dostávejte aktuální informace, i když jste na cestě: Díky řadě služeb a aplikací ve voze BMW X5 o vás bude za všech okolností skvěle postaráno. Budete mít vždy správné informace, i když budete právě na cestě.*


Kontrolní displej s novým designem uživatelského rozhraní je k dispozici od října 2016.

CONNECTEDDRIVE SERVICES.

Výbava ConnectedDrive Services tvoří základ pro funkce BMW ConnectedDrive, které řidiči na jeho cestách poskytují široké spektrum informací, zábavy a služeb.

Jejich součástí je přístup k aktuálním a lokalizovaným informacím v podobě počasí, zpráv, online vyhledávání GoogleTM a také k praktickým kancelářským funkcím. K dispozici jsou rovněž informace o cenách pohonných hmot či parkovacích místech, stejně tak jako průvodce po hotelích, které jsou přístupné přímo z vozu prostřednictvím menu ConnectedDrive.

Součástí je také pohodlný, bezpečný a neomezený přístup k vybraným aplikacím v chytrých telefonech. Služby ConnectedDrive Services rovněž umožňují přístup do obchodu BMW ConnectedDrive Store, kde lze kdykoliv objednat a prodloužit funkce podle individuálních potřeb zákazníka. Výbava ConnectedDrive Services toho nabízí ještě mnohem více a z každé cesty ve voze BMW učiní nezapomenutelný zážitek.

SLUŽBY CONCIERGE SERVICES.

Chtěli jste někdy zažít, jaké to je, mít vlastního asistenta? Nyní máte příležitost: Zažijte velmi speciální službu – BMW ConnectedDrive Concierge Services. Po stisknutí tlačítka budete spojeni s našimi operátory zákaznického centra BMW, kteří vám budou na cestách k dispozici jako „osobní asistenti“. Nezáleží na tom, zda hledáte konkrétní restauraci, nejbližší bankomat nebo aktuálně otevřenou lékárnu – operátor zákaznického centra společnosti BMW je vám k dispozici a dle vašeho přání pošle údaje o adrese přímo do navigačního systému vašeho vozu. Může vám také rezervovat místo v restauraci nebo pokoj v hotelu. Služby Concierge Services fungují nezávisle na vašem mobilním telefonu a máte je k dispozici doma i v zahraničí, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a bez jakýchkoliv dalších nákladů. Pro využívání této funkce je nutná aktivace BMW ConnectedDrive Services.

REAL TIME TRAFFIC INFORMATION.

Funkce Real Time Traffic Information (RTTI) vám vždy nabízí nejaktuálnější dopravní informace. Přesné a detailní informace o čase a době trvání dopravní zácpy jsou k dispozici prakticky v reálném čase. Údaje jsou získávány z různých zdrojů, jako např. z pohybu v sítích mobilních operátorů, údajů GPS velkých vozových parků, aplikací pro smartphony a policejních hlášení. Tato data jsou analyzována s takovou pečlivostí, že je možné lokalizovat dopravní zácpy s přesností na 500 metrů. Díky tomu poskytuje funkce RTTI informace o aktuální dopravní situaci na dálnicích, silnicích 1. a 2. třídy a řadě městských silnic v reálném čase. Dokáže vám také doporučit alternativní trasy. Dostupné pouze ve spojení s volitelnou výbavou ConnectedDrive Services.

REMOTE SERVICES.

Díky službám Remote Services lze ovládat vybrané funkce vozu prostřednictvím smartphonu a aplikace My BMW. Je možné regulovat činnost nezávislého topení. Aplikaci „My BMW Remote“ lze využívat pro aktivaci nebo deaktivaci různých funkcí. Také je možné zajištění přímého přenosu cílů z vyhledávání Online Search na platformě Google™. Polohu vozidla lze zobrazit v dosahu 1,5 km. Prostřednictvím call centra společnosti BMW je možné zamknout nebo odemknout vozidlo. Aby bylo možné tyto funkce používat, je nutná aktivace služeb ConnectedDrive, sada zvláštního vybavení nezávislého topení a službu bude nutné aktivovat prostřednictvím zákaznického portálu.

EMERGENCY CALL.

Emergency call nabízí rychlou a cílenou nepřetržitou asistenci a také podporu vyškolených pracovníků – ve vašem jazyce, a to dokonce i v zahraničí. V případě výskytu vážné nehody, kdy dojde k aktivaci airbagu nebo předepínačů bezpečnostních pásů, je automaticky uskutečněno tísňové volání Emergency call. Příslušné detaily, jako je přesná poloha vozidla, závažnost nehody a možné riziko poranění cestujících, jsou pomocí integrované SIM karty, tj. nezávisle na soukromém mobilním telefonu, přeneseny do zákaznického centra BMW. Zákaznické centrum BMW informuje nejbližší záchrannou stanici a do příjezdu záchranářů zajišťuje asistenci po telefonu. Emergency call lze také aktivovat ručně například v případě, kdy mohou pomoc vyžadovat ostatní účastníci silničního provozu.