UDÁVEJTE SMĚR. A NECHTE SVĚT, ABY VÁS NÁSLEDOVAL.

Služby & Aplikace BMW ConnectedDrive ve BMW X6.

S BMW máte náskok: inovativní výbava BMW ConnectedDrive zajistí nepřetržité spojení se světem. Služby a aplikace přímo ve voze zajistí přístup k informacím, zábavě a online službám. Například funkce Real Time Traffic Information za jízdy s předstihem informuje o aktuální dopravní situaci na trase. Online Entertainment nabízí přístup k miliónům skladeb. Prostřednictvím funkci E-Call získáte rychlou pomoc v nouzové situaci.

Kontrolní displej s novým designem uživatelského rozhraní je k dispozici od října 2016.

CONNECTEDDRIVE SERVICES.

Výbava ConnectedDrive Services tvoří základ pro funkce BMW ConnectedDrive, které řidiči na jeho cestách poskytují široké spektrum informací, zábavy a služeb.

Jejich součástí je přístup k aktuálním a lokalizovaným informacím v podobě počasí, zpráv, online vyhledávání GoogleTM a také k praktickým kancelářským funkcím. K dispozici jsou rovněž informace o cenách pohonných hmot či parkovacích místech, stejně tak jako průvodce po hotelích, které jsou přístupné přímo z vozu prostřednictvím menu ConnectedDrive.

Součástí je také pohodlný, bezpečný a neomezený přístup k vybraným aplikacím v chytrých telefonech. Služby ConnectedDrive Services rovněž umožňují přístup do obchodu BMW ConnectedDrive Store, kde lze kdykoliv objednat a prodloužit funkce podle individuálních potřeb zákazníka. Výbava ConnectedDrive Services toho nabízí ještě mnohem více a z každé cesty ve voze BMW učiní nezapomenutelný zážitek.

  • BMW ConnectedDrive Store

    Služby a aplikace, které splní všechny vaše požadavky, jsou k dispozici v obchodě BMW ConnectedDrive Store. Tyto služby lze flexibilně vybírat a objednávat kdykoliv po pořízení vozu BMW. Zákazník tak má kdykoliv možnost vybrat si na základě vlastních potřeb ze všech dostupných služeb a aplikací BMW ConnectedDrive přímo z vozu.
    Obchod BMW ConnectedDrive Store lze na cestách navštívit přímo prostřednictvím vozu BMW přes zákaznický online portál „My BMW ConnectedDrive“. Nově objednané služby a aplikace budou krátce po zakoupení přístupné přímo z vašeho vozu. Obchod ConnectedDrive Store neustále poskytuje aktuální informace o dostupných službách a aplikacích.
    Služby a aplikace, dostupné v obchodě BMW ConnectedDrive Store, byly speciálně navržené tak, aby vyhovovaly potřebám a požadavkům řidičů BMW. Zvolit lze také dobu trvání jednotlivých služeb. To zákazníkům umožňuje objednávat služby na určitou dobu, například během dovolené.

  • Aplikace BMW Apps

    Aplikace BMW Apps je platforma, která umožňuje pohodlné používání vybraných aplikací smartphonu ve vozech BMW. Cílem BMW je zpřístupnit ve voze celou řadu aplikací, a proto vedle vývoje vlastních aplikací, např. „BMW Connected“ a „M laptimer“, spolupracuje jako partner se společnostmi Napster, Deezer, AUPEO! a Audible. To znamená, že můžete ve voze používat bezpečně i tyto aplikace.
    Jednoduše připojte chytrý telefon do Snap-In adaptéru nebo pomocí USB kabelu k vozidlu a spusťte aplikaci (nutné pouze v případě Apple iPhone). Všechny funkce aplikací lze pohodlně ovládat prostřednictvím ovladače iDrive. Výběr aplikací dostupných ve voze se díky úzké spolupráci mezi BMW a řadou nejrůznějších dodavatelů neustále rozrůstá.

SLUŽBY CONCIERGE SERVICES.

Pro všechny, kteří chtěli někdy zažít, jaké to je, mít svou osobní asistentku: služby Concierge Services od BMW ConnectedDrive. Jediným stisknutím tlačítka můžete být spojeni s našimi operátory zákaznického centra BMW, kteří vám budou při jízdě k dispozici jako „osobní asistenti“. Ať hledáte konkrétní restauraci, nejbližší bankomat nebo otevřenou lékárnu – operátor zákaznického centra společnosti BMW je vám k dispozici a na vaši žádost může odeslat údaje o adrese přímo do navigačního systému vašeho vozu. Služby Concierge Services fungují nezávisle na vašem mobilním telefonu a máte je k dispozici doma i v zahraničí, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a bez jakýchkoliv dalších nákladů.

Služby Concierge Services.

Prohlédněte si film o této výbavě.

REAL TIME TRAFFIC INFORMATION (RTTI).

Informace o dopravě v reálném čase (RTTI) poskytují nejaktuálnější dopravní informace za všech okolností. Přesné a detailní informace o čase a době trvání dopravní zácpy jsou k dispozici prakticky v reálném čase. Údaje jsou získávány z různých zdrojů, jako např. z pohybu v sítích mobilních operátorů, údajů GPS velkých vozových parků, aplikací pro smartphony a policejních hlášení. Tato data jsou analyzována s takovou pečlivostí, že je možné lokalizovat dopravní zácpy s přesností na 100 metrů. Díky tomu poskytuje funkce RTTI informace o aktuální dopravní situaci na dálnicích, silnicích 1. a 2. třídy a mnoha městských silnicích v reálném čase, a umí doporučit alternativní trasy.
K přehlednosti dopravních informací přispívá barevné zobrazení silnic v zelené, žluté, oranžové a červené barvě.

REMOTE SERVICES.

Díky službám Remote Services a bezplatné aplikaci My BMW Remote (k dispozici v Apple App Store a obchodu Google Play) lze na dálku ovládat různé funkce vozu, např. zamknutí a odemknutí vozidla. Pokud je vůz vybaven navigačním systémem, je také možné do něj nahrát cílové adresy přímo z vyhledávače Google™. Aplikace navíc umí zobrazit polohu vozidla. Chcete-li začít používat tuto funkci, stačí aktivovat služby Remote Services na zákaznickém portálu My BMW ConnectedDrive na adrese www.bmw-connecteddrive.cz.

EMERGENCY CALL.

Systém inteligentního tísňového volání Emergency call nabízí rychlou, individualizovanou službu nepřetržité asistence a také podporu vyškolených pracovníků – ve vašem jazyce, a to dokonce i v zahraničí. V případě vážné nehody, kdy dojde k aktivaci airbagu nebo předpínačů bezpečnostních pásů, je automaticky uskutečněno tísňové volání Emergency call. Důležité informace, jako je přesná poloha vozidla, závažnost nehody a možné riziko poranění cestujících, jsou odeslány do zákaznického centra BMW pomocí integrované SIM karty, která je nezávislá na soukromém mobilním telefonu. Zákaznické centrum BMW informuje záchranné složky a do jejich příjezdu zajistí asistenci po telefonu. Tísňové volání může být aktivováno také manuálně. To se může hodit například v případě, když pomoc vyžadují i další účastníci provozu.