ČAS JÍT VEN.

BMW xDrive.

ČAS JÍT VEN.

BMW xDrive.

ČAS JÍT VEN.BMW xDrive.

Kdy naposledy jste něco dělali s opravdovou radostí? Prožijte znovu tu jízdu, když za koly práší sníh nebo stříká bláto. Užijte si ten suverénní pocit, když kola drží stopu navzdory ledu nebo dešti. Zakuste pocit jistoty s inteligentním pohonem všech kol, který se ve zlomcích sekund dokáže přizpůsobit jakkoli náročným podmínkám. Předpověď počasí vás už nemusí zajímat. Vyrazte ven a užijte si to naplno s xDrive BMW! 

EVOLUCE REVOLUCE.

Průkopník pohonu všech kol.

1985: Když se BMW 325i „Allrad“ poprvé představilo na autosalonu IAA ve Frankfurtu, jeho silné stránky nebyly ihned zcela rozpoznány. Již na testovací trati tento nováček s pohonem všech kol ukázal, jak velkou radost z jízdy v sobě skrývá. Zvětšenou trakcí a zvýšenou jízdní dynamikou si tehdy skutečně podmanil odborné novináře. Dobový verdikt v časopisu „Auto Zeitung“ zněl takto: „Nový mistr jízdních vlastností se jmenuje BMW.“

Elektronika pro větší bezpečnost.

1991: Verze s pohonem všech kol se nyní objevuje také v BMW řady 5. BMW 525iX má vůbec poprvé rozdělení hnací síly regulované elektronicky. Výsledkem jsou mimořádně rychlé a přesné reakce systému, zaručující bezpečné chování i při jízdách na sněhem pokrytých silnicích. Jedinečná koncepce, která překvapila již od počátku.

Nová třída sama pro sebe.

1999: Krátce před koncem milénia BMW představilo BMW X5. Zapůsobilo jízdní dynamikou, která byla do té doby u terénních vozů nemyslitelná. A zásluhou vyspělých elektronických systémů, například v podobě DSC (Dynamic Stability Control), nechal tento vůz konkurenty daleko za sebou – na silnici i mimo ni.

Pohonu všech kol přibyla inteligence.

2003: Základ pro BMW xDrive: v roce 2003 nově vyvinutý systém s variabilním rozdělením hnací síly mezi přední a zadní nápravu oslavil premiéru v novém BMW X3 a BMW X5. To neznamenalo nic menšího než vznik až do dnešních dní jediného skutečně inteligentního pohonu všech kol na světě.

Sportovnost podle x.

2008: BMW opět uspělo při definování zcela nové automobilové kategorie. V roce 2008 vstoupilo na trh BMW X6, které bylo prvním Sports Activity Coupé (SAC) a současně i nejsportovnějším vozem rodiny automobilů BMW X. Systém Dynamic Performance Control, vyvinutý speciálně pro BMW X6, dodal tomuto sportovnímu vozu příkladnou stabilitu a přesnost ovládání v každé jízdní situaci.

Radost z jízdy v kompaktním balení.

2009: Také nové BMW X1, které bylo dlouho jediným prémiovým vozem v kompaktním segmentu automobilů tohoto druhu, používalo BMW xDrive. Inteligentní pohon všech kol byl nyní doplněn funkcí Performance Control. Výsledkem byla nejen ještě větší přesnost řízení, ale také bezkonkurenční obratnost.

Luxus, který vypadá dobře kdekoliv.

2015: Světová premiéra šesté generace BMW řady 7 se konala v září 2015 na autosalonu IAA ve Frankfurtu. Nový vrcholný model BMW byl doslova prošpikován inovacemi, mezi nimiž již od zahájení prodeje nechyběl BMW xDrive. Vůbec poprvé je inteligentní pohon všech kol kombinován s integrálním aktivním řízením s řízením kol zadní nápravy.

VYRAZTE VEN! JAK? TO SI ROZHODNĚTE SAMI.

Ať už je dynamický, sportovní nebo elegantní – každý z více než 100 modelů BMW xDrive vám umožní zažít nepopsatelnou radost z jízdy.

VYRAZTE VEN! JAK? TO SI ROZHODNĚTE SAMI.

Ať už je dynamický, sportovní nebo elegantní – každý z více než 100 modelů BMW xDrive vám umožní zažít nepopsatelnou radost z jízdy.

UŽÍVEJTE SI ZASNĚŽENÝCH VRCHOLKŮ. A NEJEN TĚCH.

S BMW Mountains poznáte nejkrásnější a nejúžasnější místa v Alpách. Vaším spolehlivým společníkem při tom bude BMW vybavené inteligentním pohonem všech kol BMW xDrive.

A KDY VYUŽIJETE ŠANCI POSUNOUT SE DÁL?

Zjistěte, jak vypadá skutečná radost z jízdy: vyzkoušejte BMW xDrive právě teď během testovací jízdy.

A KDY VYUŽIJETE ŠANCI POSUNOUT SE DÁL?

Zjistěte, jak vypadá skutečná radost z jízdy: vyzkoušejte BMW xDrive právě teď během testovací jízdy.

Spotřeba paliva a emise CO₂.

  • Hodnoty BMW 225i xDrive Active Tourer:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná):: 8,3–8,1
    Emise CO2 v g/km (kombinované):152–148

    Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí jsou měřeny legislativní metodikou dle NEDC (New European Driving Cycle).

    Údaje pro spotřebu paliva, emise CO2 a spotřebu elektrické energie závisí na vybraném rozměru kol a pneumatik. Spotřeba paliva je stanovena na základě evropského jízdního cyklu (ECE).

    Jízdní dosah závisí na mnoha faktorech, zejména na: osobním chování řidiče, zvolené trase, povětrnostních podmínkách, používání topení/chlazení a klimatizace.

    Další informace o oficiální spotřebě paliva a specifických emisích CO2 u nových osobních automobilů lze najít ve „Směrnici pro spotřebu paliva a emise CO2 u nových osobních automobilů“, která je k bezplatně dispozici na adrese DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Německo nebo u všech BMW Autorizovaných dealerů.

    Údaje nejsou založené na jednom určitém vozidle a nejsou součástí nabídky výrobku; poskytnuty jsou výhradně pro účely porovnávání mezi různými typy vozidel. Emise CO2 způsobené výrobou a poskytováním paliva nebo jiných energetických zdrojů, nejsou brány v úvahu při stanovení emisí CO2 podle směrnice 1999/94 / ES.