ÚPLNÁ KONCENTRACE NA VAŠI RADOST Z JÍZDY.

BMW Service.

Kvalita, hospodárnost a inovace: tři hlavní pilíře poskytované ze strany BMW Service – pro současnost i budoucnost. Ještě předtím, než je nový model BMW zařazen do výroby, vyvíjejí naši konstruktéři inovativní servisní funkce a koncepty. Jsme zavázáni Vám poskytovat prvotřídní služby pro Vaše BMW a samozřejmě nekompromisní radost z jízdy.

TECHNOLOGIE AUTOMOBILŮ OD BMW.

Rozumný přístup z hlediska servisu: přímo ve vozidle můžete vyvolat jeho servisní stav, který je založen na aktuálně potřebných úkonech. Pro zajištění optimalizace servisního procesu slouží propojení mezi palubními systémy, Vaším servisním partnerem BMW a centrálou společnosti BMW. Tak je možné návštěvy servisu předem snadno plánovat a Vy se vyhnete nákladům za práci, která není skutečně nutná.

PARTNEŘI BMW SERVICE.

Vždy k Vašim službám: díky naší síti po celém světě se zřídkakdy ocitnete mimo dosah některého ze servisních partnerů BMW. Ať budete kdekoliv, spojení s centrálou BMW a následný přenos údajů Vám zajistí dosažení optimálního způsobu opravy.
Když umožníte místnímu servisnímu partnerovi BMW pečovat o Vaše vozidlo, můžete si být bezpečně jisti, že se spoléháte na odborné, špičkové a důkladně vyškolené specialisty, kteří provádějí opravy a poradenství s využitím informační techniky a diagnostických zařízení.

PALUBNÍ DIAGNOSTIKA.

Špičkový servis: integrovaná palubní diagnostika ve vozidle identifikuje a v předstihu upozorňuje na možné závady elektrických a elektronických systémů vozidla. Na základě této diagnostiky zajistí počítačový systém rychlé a přesné odstranění problému. Aby bylo možné zaručit trvale vysoký standard servisních služeb, probíhá mezi servisním partnerem BMW a centrálou BMW také interaktivní obousměrná komunikace.

VŽDY O KROK NAPŘED ZÁSLUHOU SERVISU NA ZÁKLADĚ STAVU VOZU.

V roce 1982 se společnost BMW stala prvním výrobcem vozidel, který zrušil pevné intervaly údržby a začal používat přístup provádění servisních prací na základě aktuálních potřeb. V závislosti na modelu je stav opotřebitelných dílů a provozních kapalin nyní stanoven prostřednictvím snímačů a algoritmů nebo vychází z parametrů, jako je počet ujetých kilometrů či styl jízdy.
Po nastartování motoru se na displeji zobrazí stav vozidla a datum příštího provedení údržby – výhoda tkví v tom, že jste vyzváni k přistavení vozidla do servisu pouze tehdy, když je to skutečně nezbytné.

ČTEČKA KLÍČŮ.

Inovativní, rychlé a spolehlivé: u modelů BMW vyrobených po roce 2000 se důležité údaje o vozidle, jako např. identifikační číslo vozidla, počet ujetých kilometrů nebo bezprostřední nutnost údržby, ukládají do klíče vozidla. Váš servisní partner BMW má možnost tyto informace vyvolat pomocí čtečky klíčů, když je vozidlo přistaveno do servisu. Tímto způsobem lze předcházet nejednoznačným informacím nebo nedorozuměním a vy máte více času na prodiskutování libovolných specifických témat se servisním poradcem BMW.