SYSTEMATICKÝ VÝVOJ.

BMW 330e Sedan s technologií eDrive.

Kombinace elektromotoru a spalovacího motoru BMW TwinPower Turbo ve výjimečně dynamickém a pohodlném sedanu: BMW 330e spojuje to nejlepší z obou světů. Zde se majestátnost setkává s pokrokovostí a kombinují se se sportovností a elegancí BMW řady 3. Působivá jízdní dynamika doplněná maximální hospodárností a ohleduplností k životnímu prostředí. To vše díky schopnosti jízdy bez emisí – unikátnímu konceptu pohonu, který je perfektně přizpůsoben kvalitám BMW řady 3 Sedan.

SYSTEMATICKÝ VÝVOJ.BMW 330e Sedan s technologií eDrive.

Kombinace elektromotoru a spalovacího motoru BMW TwinPower Turbo ve výjimečně dynamickém a pohodlném sedanu: BMW 330e spojuje to nejlepší z obou světů. Zde se majestátnost setkává s pokrokovostí a kombinují se se sportovností a elegancí BMW řady 3. Působivá jízdní dynamika doplněná maximální hospodárností a ohleduplností k životnímu prostředí. To vše díky schopnosti jízdy bez emisí – unikátnímu konceptu pohonu, který je perfektně přizpůsoben kvalitám BMW řady 3 Sedan.

Více informací

KONCEPCE VOZU.

BMW řady 3 se spotřebou malého vozu: díky technologii BMW eDrive od BMW EfficientDynamics je vůz schopen ujet na čistě elektrický pohon až 35 km – s nulovými emisemi CO2 a nulovou spotřebou paliva. Vysokonapěťový akumulátor je uložen pod podlahou zavazadlového prostoru. S objemem 360 litrů se zavazadelník ideálně hodí pro každodenní potřeby bez kompromisů v oblasti komfortu, praktičnosti nebo prostornosti. Kromě toho tento plug-in hybridní automobil nabízí díky sportovně naladěnému podvozku ve všech jízdních režimech mimořádnou dynamiku, optimální přilnavost a obratnost. BMW 330e Sedan převyšuje všechna očekávání, co se týče jízdní dynamiky. Futuristický koncept vozu je skutečně nedostižný.

BMW eDrive.

INDIVIDUÁLNÍ JÍZDNÍ PROJEV.

Plug-in hybridní model BMW 330e Sedan má několik jízdních režimů, umožňujících řidiči výrazně ovlivnit aktuální spotřebu paliva. Tato schopnost závisí na zvoleném jízdním módu a také na osobním přístupu řidiče. Je-li akumulátor plně nabitý, je vůz schopen ujet bez jediné kapky paliva až 35 kilometrů. Je-li vůz v režimu AUTO eDrive, systém se díky optimální kombinaci elektromotoru a spalovacího motoru zaměřuje na špičkovou hospodárnost.

  • Jízda ve městě

    Při jízdě ve městě BMW 330e Sedan naplno využívá přednosti plug-in hybridního vozu. Krátké vzdálenosti lze ujet v čistě elektrickém režimu, jízda v hybridním režimu znamená kombinovanou spotřebu paliva 2,1 až 2,4 l/100 km a emise CO2 49 až 55 g/km (předběžné hodnoty). S ohledem na tyto hodnoty lze BMW 330e v městském provozu titulovat označením „opravdový dvoulitr“.

  • Každodenní provoz

    BMW 330e Sedan je ideálním vozem pro všechy, kteří dojíždějí třeba do zaměstnání. Na vzdálenost do 50 kilometrů se průměrná spotřeba pohybuje v rozmezí 3,5 až 4,5 l/100 km (předběžné hodnoty), což je výrazně méně, než nabízejí ostatní vozy v této kategorii. Ve zkratce: užijte si dynamické výkony BMW řady 3 Sedan s přidanou hodnotou v podobě vynikající spotřeby paliva.

  • Jízda na dlouhé vzdálenosti

    Užijte si zábavu za volantem s nízkou spotřebou paliva – dokonce i na dlouhých cestách. V závislosti na stavu vysokonapěťového akumulátoru si lze užít cestu na dovolenou s průměrnou spotřebou paliva přibližně 7,0 l/100 km (předběžné hodnoty).

POHON.

Hybnými silami BMW 330e Sedan jsou výkonný zážehový 4válec BMW TwinPower Turbo a vysoce účinný elektrický motor. Kombinace těchto technologií EfficientDynamics je základem inovativního automobilu, který nenabízí pouze nízkou spotřebu paliva, ale také úžasnou jízdní dynamiku a stabilitu za všech jízdních podmínek.

ŘÍZENÍ TOKŮ ENERGIÍ.

Na cestu do práce nebo na víkendové výlety: krátké cesty do vzdálenosti přibližně 35 kilometrů lze absolovat čistě na elektrický pohon, což znamená jízdu bez emisí a s nulovou spotřebou paliva. Na delších vzdálenostech nebo náročnějších trasách spojí své síly elektrický a spalovací motor – a to díky inteligentnímu řízení toků energií.

Tlačítko eDrive řidiči umožňuje volit mezi třemi režimy jízdy na elektřinu: standardní režim AUTO eDRIVE, čistě elektrický režim MAX eDRIVE a režim SAVE BATTERY, při kterém zůstává stav nabití vysokonapěťového akumulátoru konstatní.

  • Režim AUTO eDRIVE

    V režimu AUTO eDRIVE systém BMW EfficientDynamics rozhoduje o nejúčinnější kombinaci elektromotoru a spalovacího motoru – v závislosti na rychlosti jízdy a stavu nabití akumulátoru. Tento režim se dělí na dvě části: je-li akumulátor nabitý v rozmezí 12 až 100 %, můžete si jízdu čistě na elektrický pohon užívat do rychlosti až 80 km/h. Ve vyšších rychlostech, nebo při vyšších nárocích na dynamiku, se spalovací motor zapíná automaticky. Je-li stav nabití akumulátoru nižší než 12 %, BMW 330e Sedan zrychluje čistě na elektrický pohon až do rychlosti 20 km/h a bez produkce emisí jede až do konstantní rychlosti 55 km/h.

  • Režim MAX eDrive

    Maximální radost z jízdy s elektrickým pohonem. V režimu MAX eDrive si můžete užívat elektrickou jízdu do rychlosti až 120 km/h. Ve vyšších rychlostech se automaticky zapne spalovací motor.

  • Režim SAVE BATTERY

    Je-li stav nabití akumulátoru příliš nízký, režim SAVE BATTERY umožňuje dobíjení akumulátoru spalovacím motorem, případně umožňuje zachovat stav jeho nabití. V tomto případě si řidič může energii akumulátoru ušetřit pro pozdější využití.

  • Prediktivní výběr

    Jakmile se do navigačního systému zadá cílová destinace, prediktivní řízení energií na základě informací, jako jsou rychlostní omezení nebo informace o aktuálním stavu provozu RTTI, analyzuje plánovanou trasu. V tom případě systém využívá čistě elektrický pohon efektivněji, vhodněji a především na silnicích, kde je to nejpřínosnější (například při jízdě ve městě).

DOBÍJENÍ.

Ať už nabíjíte z domácí zásuvky nebo používáte nabíjecí stanici BMW i Wallbox z komplexní nabídky produktů a služeb 360° ELECTRIC – dobíjení akumulátoru nemůže být jednodušší. Můžete dobíjet i na cestách na jedné z mnoha veřejných nabíjecích stanic ChargeNow.

Kompletní servis pro elektromobilitu

  • Nabíjení doma

    Vůz lze jednoduchým způsobem nabíjet i doma pomocí standardní elektrické zásuvky a standardně dodávaného nabíjecího kabelu. Celý proces nabíjení akumulátoru trvá přibližně dvě hodiny. Pomocí samostatně dodávané domácí nabíječky BMW i Wallbox je nabíjení rychlejší a pohodlnější. Tato na zeď montovaná domácí dobíjecí stanice zvyšuje nabíjecí výkon a zkracuje čas potřebný pro nabíjení. Instalační služba reaguje flexibilně a přesně podle individuálních požadavků. Dobíjecí stanice BMW i Wallbox Pro kromě zvýšení rychlosti nabíjení také podporuje inteligentní integraci do domácí sítě, chytrých sítí a projení s energetickými systémy.

    Dobíjecí zásuvka je ve voze umístěna pod víčkem na levém předním blatníku. LED prstenec zásuvky jasným způsobem ukazuje, že je proces nabíjení aktivní.

  • Nabíjení na cestách

    Dobíjení na cestách
    Díky vývoji služby BMW ChargeNow je kromě nabíjení vozu doma možné snadno nabíjet elektromobily a plug-in hybridní modely značky BMW kdekoliv na cestách. Skutečnost, že veřejné nabíjecí stanice četných poskytovatelů se sloučily do jedné velké sítě, znamená pro uživatele elektromobilů snadnější život.

    Všechny nabíjecí stanice ChargeNow lze pomocí BMW ConnectedDrive, aplikací BMW Remote a internetové stránky ChargeNow jednoduše uložit přímo do navigačního systému. Nabíjecí port je umístěn za víčkem na pravém předním blatníku, kde se rovněž nachází LED prstenec dobíjecího portu, který poskytuje informace týkající se stavu nabíjení i při pohledu zvenku.

    Díky vývoji karty ChargeNow a patřičných aplikací mají řidiči přístup k bezhotovostnímu systému pro používání nabíjecích stanic. Přehled všech nabíjení lze získat na zákaznickém portálu chargenow.com. ChargeNow rovněž zaručuje přístup zákazníků ke komplexnímu přehledu všech nahromaděných transakcí. Na konci měsíce zákazníci obdrží souhrné vyúčtování jednotlivých karet.

KONEKTIVITA.

Buďte se svým BMW vždy ve spojení: přes chytrý telefon (iOS nebo Android) lze ovládat nejen funkci zamykání na dálku (BMW Remote Services), ale také specifické funkce pro hybridní vozy. To znamená, že vždy máte dokonalý přehled o spotřebě a hospodárnosti vašeho BMW 330e Sedan. Tyto služby vzdálené obsluhy navržené pro rozmanité způsoby používání lze obsluhovat uvnitř i vně vozu.

  • Aplikace BMW ConnectedDrive

    Aplikace BMW ConnectedDrive pro iOS a Android zobrazují detailní informace o aktuálním stavu vozu, jako je jeho poloha, stav nabití akumulátoru a zbývající dojezd.

    Proces nabíjení lze ovládat na dálku pomocí aplikace week-to-view a v předstihu před další cestou nastavit teplotu uvnitř vozu. Prostřednictvím aplikace je možné přímo do vozu jednoduše zaslat cílové destinace, body zájmu a lokace nabíjecích stanic.


    Aplikace BMW ConnectedDrive rovněž měří hospodárnost v průběhu jízdy a nabízí doporučení, jak jet ještě hospodárněji a jak prodloužit dojezd vozu.

  • Nezávislé topení a klimatizace

    Díky nezávislému topení a klimatizaci plug-in hybridního BMW 330e nastoupíte v letních dnech do příjemně vychlazeného vozu, v zimě naopak do odmlženého a vyhřátého vozu s jasným výhledem. Funkce nezávislého topení fungují díky elektrickému kompresoru klimatizace a beznádržkového elektrického topení téměř neslyšitelně, a to i v případě, kdy motor neběží. V předstihu lze nastavit dva různé časy aktivace.

    Půl hodiny před plánovaným odjezdem je topení, klimatizace a ventilace, naprogramovaná na zvolenou teplotu, inteligentním řídicím systémem spuštěna. Uvnitř vozu se systém obsluhuje ovladačem iDrive nebo pohodlně kompatibilními chytrými telefony s aplikací BMW Remote Services.

    Za předpokladu, že je vysokonapěťový akumulátor dostatečně nabitý, nezávislé topení a klimatizace pracují bez ohledu na to, zda je vůz právě nabíjen, či nikoliv.

KOMFORT.

Je téměř samozřejmé, že pokrokový automobil, jakým BMW 330e Sedan bezesporu je, nabídne maximální komfort. Vysokonapěťový akumulátor je uložen tak, že 360 litrů zavazadlového prostoru i nadále nabízí dostatek místa pro každodenní potřeby. Standardní podvozek zaručuje plnohodnotnou jízdní dynamiku, stabilitu a potěšení z jízdy za všech okolností – na dlouhých cestách a dokonce i ve chvíli, kdy je vůz plně naložen.