VÝKONY+

BMW M

Jízdní dynamika BMW M3 Sedan.

BMW M

VÝKONY+

Jízdní dynamika BMW M3 Sedan.

VÝKONY+Jízdní dynamika BMW M3 Sedan.

Přesvědčivé na okruhu. Působivé na silnici. A zvláště s volitelným paketem M Competition. Jeho součástí je motor o výkonu 450 koní a celá řada inovací, vyvinutých ve světě motorsportu, které dále dotvářejí sportovní charakter vozu. Speciálně naladěný adaptivní M podvozek, aktivní M diferenciál, řízení M Servotronic nebo sedmistupňová dvouspojková M převodovka společně přepisují hranice – a jasně definují řidiče BMW M3 Sedan jako extrémního sportovce.


BMW M3 Sedan:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,8 (8,3)
Emise CO2 v g/km (kombinované): 204 (194)

 

Údaje v závorkách se vztahují na modely vybavené sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou M DCT Drivelogic.


Spotřeba paliva je určována normami odpovídajícími jízdnímu cyklu EHK a závisí na rozměrech použitých kol a pneumatik. Zobrazené modely disponují prvky volitelné výbavy.

BMW M

VÍTEJTE NA LIMITU.

Že je BMW M3 Sedan skutečným vrcholovým sportovcem, to poznáte podle toho, jak se chová na závodním okruhu. Zde vždy předvádí extrémně precizní a agilní ovladatelnost – zejména v náročných jízdních situacích. I tady výkonný M motor nemilosrdně demonstruje svou sílu, ovšem vždy v přesně odměřených dávkách – prostřednictvím manuální 6stupňové M převodovky nebo bez přerušení toku výkonu přes 7stupňovou M dvouspojkovou převodovku.

PAKET M COMPETITION.

Neředěný závodní pocit. Paket M Competition pro model BMW M3 Sedan nabízí ještě lepší výkony díky zvýšenému výkonu motoru, speciálně naladěnému adaptivnímu M podvozku, nově naladěnému stabilizačnímu systému Dynamic Stability Control (DSC), aktivnímu M diferenciálu a 20palcovým M kolům z lehkých slitin s kombinovanými pneumatikami.

  • Jízdní dynamika s paketem M Competition

    Výkon zážehového řadového 6válce M TwinPower Turbo byl zvýšen na 331 kW (450 k). Sportovní výfukový systém M vydává zvláště mocný, charakteristický zvuk, který nadchne každého. Odlehčená M sportovní sedadla jsou vybavena nastavitelnými hlavovými opěrkami s vertikálními otvory. Přední bezpečnostní pásy jsou ozdobeny jemnými M proužky. Speciálně odladěný adaptivní M podvozek zajišťuje optimální kontakt se silnicí, zvýšenou trakci a více agility.

  • Speciality exteriéru s paketem M Competition

    Zvenku lze paket M Competition rozpoznat prostřednictvím exkluzivních kovaných a leštěných 20palcových M kol z lehkých slitin Star-spoke 666 M s kombinovanými pneumatikami. Sportovní charakter podtrhuje paket lesklých černých dílů Shadow Line z nabídky BMW Individual. V tomto případě obsahuje také černé ledvinky masky chladiče v leskle černém provedení, ozdoby na bocích či označení modelu na zádi. Celý vzhled završují koncovky výfuků v černém chromovaném provedení.

VARIANTY PŘEVODOVEK PRO BMW M3 SEDAN.

Možnost zvolit pro BMW M3 Sedan M 6stupňovou manuální převodovku nebo 7stupňovou dvouspojkovou M převodovku umožňuje vybrat si způsob, jak vyhnat tep z 0 na 180. Obě převodovky zaručují maximální radost z jízdy.

  • M 6stupňová manuální převodovka

    Díky hmotnosti nižší o 12 kg a kompaktnějším rozměrům ve srovnání s tradičními modely je M šestistupňová manuální převodovka v BMW M3 Sedan perfektním příkladem inteligentní odlehčené konstrukce. Uvnitř převodovky jsou novinkou karbonové synchronizační kroužky, které pomáhají ke komfortnějšímu řazení. Mazání se suchou skříní zase zajišťuje efektivnější mazání.

  • 7stupňová dvouspojková M převodovka

    Můžete řadit bez přerušení dodávky výkonu, bez použití spojky a bez přerušení akcelerace: to všechno díky sedmistupňové dvouspojkové M převodovce se systémem Drivelogic. Řazení může probíhat automaticky nebo manuálně za pomoci řadicích páček pod volantem nebo voliče převodovky. Maximální akceleraci z místa zajišťuje funkce Launch Control.

AKTIVNÍ M DIFERENCIÁL.

AKTIVNÍ M DIFERENCIÁL.

Aktivní M diferenciál optimalizuje trakci a jízdní stabilitu při náhlých změnách jízdního pruhu, při rychlých výjezdech ze zatáček nebo na vozovkách s měnícím se povrchem. Trakci zvětšuje diferenciál s elektronicky řízenou svorností, který snižuje rozdíl mezi otáčkami kol zadní nápravy.

ADAPTIVNÍ M PODVOZEK.

ADAPTIVNÍ M PODVOZEK.

Elektronicky ovládané tlumiče automaticky přizpůsobují Adaptivní M podvozek stavu vozovky, stejně jako jízdnímu stylu řidiče. Podvozek lze tlačítkem Driving Experience Control přepnout do režimů Comfort, Sport a Sport+.

PRO 365 DNÍ POCITU JAKO V MOTORSPORTU.

Přenos inovativních technologií ze světa motoristického sportu do výroby sériových sportovních automobilů je základní kompetencí BMW M GmbH. Proto BMW M3 Sedan dosahuje dokonalého vyvážení mezi adrenalinovými výkony a každodenní využitelností.

  • Launch Control

    Funkce Launch Control umožňuje motoru dosáhnout maximálního možného zrychlení z klidu. Po vytočení motoru do ideálních startovacích otáček a rozjezdu začne dvouspojková převodovka M DCT řadit tak, že udržuje motor vždy v těch nejoptimálnějších otáčkách.

  • M Driverʼs paket

    M Driverʼs paket posouvá hranici maximální rychlosti na 280 km/h. Lze jej objednat v okamžiku nákupu nového vozu, nebo je možné jej dokoupit kdykoliv potom. Všechna další technická data zůstávají po instalaci neměnná. Tento paket rovněž zahrnuje poukaz na kurz BMW M Intensive Training, který je součástí BMW Driving Experience.

  • M Drive

    M Drive umožňuje individuální nastavení systému DSC, zobrazení Head-Up displeje a osobních profilů řidiče od pohodlné jízdy až po jízdu mimořádně výbušnou tím, že upraví mapu motoru, charakteristiku tlumičů a také převodovky. Aktivace probíhá jednoduchým stiskem jednoho ze dvou M tlačítek na multifunkčním volantu.

  • M Servotronic

    M Servotronic upravuje účinek posilovače řízení podle aktuální rychlosti a zajišťuje přímou a přesnou odezvu řízení i ve vysokých rychlostech.Také poskytuje vynikající komfort tím, že snižuje fyzickou námahu potřebnou k řízení na minimum, stejně jako zvyšuje obratnost vozu při parkování, manévrování či průjezdech úzkými nebo zatáčkovitými úseky.

  • Režim M Dynamic Mode

    Režim M Dynamic Mode, který je součástí stabilizačního systému DSC, dovoluje mírný prokluz zadních kol a výrazně zlepšuje jízdní dynamiku. Zatímco systém DSC potlačuje nedotáčivost a přetáčivost, režim M Dynamic Mode umožňuje plné rozvinutí podélného a příčného dynamického potenciálu vozu. Ovšem i nadále zůstává v činnosti ochrana systémem DSC.

OSTRÉ BRZDY.

Rozhodujícím faktorem pro mimořádně dynamické zážitky z jízdy v BMW M3 Sedan jsou brzdové systémy. Precizně dávkovatelné a efektivní volitelné M karbon-keramické brzdy a M brzdy s plovoucími kotouči zaručují nepřekonatelnou přesnost a bezkonkurenční dynamiku a výkonnost.

  • M brzdy s plovoucími kotouči

    Díky použití kombinace materiálů dosahují M brzdy s plovoucími kotouči vynikajících brzdných hodnot a vysoké stability, stejně jako dlouhé životnosti. Jsou také lehčí, což má pozitivní vliv na agilitu, dynamiku a zrychlení. Modré brzdové třmeny s logem M jsou charakteristickým znakem vysoce výkonných brzd s plovoucími kotouči.

  • M karbon-keramické brzdy

    M karbon-keramické brzdy nabízejí rychlejší nástup brzdné síly. Brzdy nekorodují, jsou velmi odolné proti opotřebení, snášejí vyšší teplotní zatížení a přispívají k nižší hmotnosti vozidla, což má pozitivní dopad na agilitu vozu, jeho dynamiku a akceleraci. M karbon-keramické brzdy lze snadno rozpoznat díky matně zlatým brzdovým třmenům s klasickým logem M.

    Vzhledem ke specifickým vlastnostem použitého materiálu se s ohledem na konkrétní situaci a intenzitu používání může vyskytnout hluk při používání brzd, zvláště na mokrém povrchu, krátce před zastavením vozidla. Vlhkost a posypová sůl může způsobit to, že brzdný účinek soustavy bude podobný tomu u konvenčních brzd. Tento jev se může projevit krátkodobým snížením brzdného účinku a v případě potřeby jej lze zvýšit silnějším sešlápnutím brzdového pedálu.

Spotřeba paliva a emise CO₂.

  • Údaje v závorkách se vztahují na modely vybavené sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou M DCT Drivelogic. Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí jsou měřeny legislativní metodikou dle NEDC (New European Driving Cycle). Hodnoty spotřeby paliva, emisí CO2 a spotřeby elektrické energie závisejí na rozměrech použitých kol a pneumatik. Spotřeba paliva je určována normami odpovídajícími jízdnímu cyklu ECE a závisí na rozměrech použitých kol a pneumatik. Zobrazené modely disponují prvky volitelné výbavy.

    Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů získáte u všech autorizovaných dealerů BMW.

    Hodnoty se nevztahují na konkrétní vůz a nejsou součástí závazné nabídky. Jsou navrženy výhradně pro účely srovnání různých typů vozidel. Do výpočtu produkovaných emisí CO2 podle předpisu 1999/94/EC se nezapočítávají emise vzniklé při výrobě či transportu paliva a jiných zdrojů energie.