VÝKONY+

BMW M

Jízdní dynamika BMW M3 Sedan.

VÝKONY+

Jízdní dynamika BMW M3 Sedan.

VÝKONY+Jízdní dynamika BMW M3 Sedan.

Přesvědčivé na okruhu. Působivé na silnici. A zvláště s volitelným paketem M Competition. Jeho součástí je motor o výkonu 450 koní a celá řada inovací, vyvinutých ve světě motorsportu, které dále dotvářejí sportovní charakter vozu. Speciálně naladěný adaptivní M podvozek, aktivní M diferenciál, řízení M Servotronic nebo sedmistupňová dvouspojková M převodovka společně přepisují hranice – a jasně definují řidiče BMW M3 Sedan jako extrémního sportovce.


BMW M3 Sedan:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,8 (8,3)
Emise CO2 v g/km (kombinované): 204 (194)

 

Údaje v závorkách se vztahují na modely vybavené sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou M DCT Drivelogic.


Spotřeba paliva je určována normami odpovídajícími jízdnímu cyklu EHK a závisí na rozměrech použitých kol a pneumatik. Zobrazené modely disponují prvky volitelné výbavy.

VÍTEJTE NA LIMITU.

Že je BMW M3 Sedan skutečným vrcholovým sportovcem, to poznáte podle toho, jak se chová na závodním okruhu. Zde vždy předvádí extrémně precizní a agilní ovladatelnost – zejména v náročných jízdních situacích. I tady výkonný M motor nemilosrdně demonstruje svou sílu, ovšem vždy v přesně odměřených dávkách – prostřednictvím manuální 6stupňové M převodovky nebo bez přerušení toku výkonu přes 7stupňovou M dvouspojkovou převodovku.

PAKET M COMPETITION.

Neředěný závodní pocit. Paket M Competition pro model BMW M3 Sedan nabízí ještě lepší výkony díky zvýšenému výkonu motoru, speciálně naladěnému adaptivnímu M podvozku, nově naladěnému stabilizačnímu systému Dynamic Stability Control (DSC), aktivnímu M diferenciálu a 20palcovým M kolům z lehkých slitin s kombinovanými pneumatikami.

  • Jízdní dynamika s paketem M Competition

    Výkon zážehového řadového 6válce M TwinPower Turbo byl zvýšen na 331 kW (450 k). Sportovní výfukový systém M vydává zvláště mocný, charakteristický zvuk, který nadchne každého. Odlehčená M sportovní sedadla jsou vybavena nastavitelnými hlavovými opěrkami s vertikálními otvory. Přední bezpečnostní pásy jsou ozdobeny jemnými M proužky. Speciálně odladěný adaptivní M podvozek zajišťuje optimální kontakt se silnicí, zvýšenou trakci a více agility.

  • Speciality exteriéru s paketem M Competition

    Zvenku lze paket M Competition rozpoznat prostřednictvím exkluzivních kovaných a leštěných 20palcových M kol z lehkých slitin Star-spoke 666 M s kombinovanými pneumatikami. Sportovní charakter podtrhuje paket lesklých černých dílů Shadow Line z nabídky BMW Individual. V tomto případě obsahuje také černé ledvinky masky chladiče v leskle černém provedení, ozdoby na bocích či označení modelu na zádi. Celý vzhled završují koncovky výfuků v černém chromovaném provedení.

VARIANTY PŘEVODOVEK PRO BMW M3 SEDAN.

Možnost zvolit pro BMW M3 Sedan M 6stupňovou manuální převodovku nebo 7stupňovou dvouspojkovou M převodovku umožňuje vybrat si způsob, jak vyhnat tep z 0 na 180. Obě převodovky zaručují maximální radost z jízdy.

  • M 6stupňová manuální převodovka

    Díky hmotnosti nižší o 12 kg a kompaktnějším rozměrům ve srovnání s tradičními modely je M šestistupňová manuální převodovka v BMW M3 Sedan perfektním příkladem inteligentní odlehčené konstrukce. Uvnitř převodovky jsou novinkou karbonové synchronizační kroužky, které pomáhají ke komfortnějšímu řazení. Mazání se suchou skříní zase zajišťuje efektivnější mazání.

  • 7stupňová dvouspojková M převodovka

    Můžete řadit bez přerušení dodávky výkonu, bez použití spojky a bez přerušení akcelerace: to všechno díky sedmistupňové dvouspojkové M převodovce se systémem Drivelogic. Řazení může probíhat automaticky nebo manuálně za pomoci řadicích páček pod volantem nebo voliče převodovky. Maximální akceleraci z místa zajišťuje funkce Launch Control.

AKTIVNÍ M DIFERENCIÁL.

AKTIVNÍ M DIFERENCIÁL.

Aktivní M diferenciál optimalizuje trakci a jízdní stabilitu při náhlých změnách jízdního pruhu, při rychlých výjezdech ze zatáček nebo na vozovkách s měnícím se povrchem. Trakci zvětšuje diferenciál s elektronicky řízenou svorností, který snižuje rozdíl mezi otáčkami kol zadní nápravy.

ADAPTIVNÍ M PODVOZEK.

ADAPTIVNÍ M PODVOZEK.

Elektronicky ovládané tlumiče automaticky přizpůsobují Adaptivní M podvozek stavu vozovky, stejně jako jízdnímu stylu řidiče. Podvozek lze tlačítkem Driving Experience Control přepnout do režimů Comfort, Sport a Sport+.

PRO 365 DNÍ POCITU JAKO V MOTORSPORTU.

Přenos inovativních technologií ze světa motoristického sportu do výroby sériových sportovních automobilů je základní kompetencí BMW M GmbH. Proto BMW M3 Sedan dosahuje dokonalého vyvážení mezi adrenalinovými výkony a každodenní využitelností.

  • Launch Control

    Funkce Launch Control umožňuje motoru dosáhnout maximálního možného zrychlení z klidu. Po vytočení motoru do ideálních startovacích otáček a rozjezdu začne dvouspojková převodovka M DCT řadit tak, že udržuje motor vždy v těch nejoptimálnějších otáčkách.

  • M Driverʼs paket

    M Driverʼs paket posouvá hranici maximální rychlosti na 280 km/h. Lze jej objednat v okamžiku nákupu nového vozu, nebo je možné jej dokoupit kdykoliv potom. Všechna další technická data zůstávají po instalaci neměnná. Tento paket rovněž zahrnuje poukaz na kurz BMW M Intensive Training, který je součástí BMW Driving Experience.

  • M Drive

    M Drive umožňuje individuální nastavení systému DSC, zobrazení Head-Up displeje a osobních profilů řidiče od pohodlné jízdy až po jízdu mimořádně výbušnou tím, že upraví mapu motoru, charakteristiku tlumičů a také převodovky. Aktivace probíhá jednoduchým stiskem jednoho ze dvou M tlačítek na multifunkčním volantu.

  • M Servotronic

    M Servotronic upravuje účinek posilovače řízení podle aktuální rychlosti a zajišťuje přímou a přesnou odezvu řízení i ve vysokých rychlostech.Také poskytuje vynikající komfort tím, že snižuje fyzickou námahu potřebnou k řízení na minimum, stejně jako zvyšuje obratnost vozu při parkování, manévrování či průjezdech úzkými nebo zatáčkovitými úseky.

  • Režim M Dynamic Mode

    Režim M Dynamic Mode, který je součástí stabilizačního systému DSC, dovoluje mírný prokluz zadních kol a výrazně zlepšuje jízdní dynamiku. Zatímco systém DSC potlačuje nedotáčivost a přetáčivost, režim M Dynamic Mode umožňuje plné rozvinutí podélného a příčného dynamického potenciálu vozu. Ovšem i nadále zůstává v činnosti ochrana systémem DSC.

OSTRÉ BRZDY.

Rozhodujícím faktorem pro mimořádně dynamické zážitky z jízdy v BMW M3 Sedan jsou brzdové systémy. Precizně dávkovatelné a efektivní volitelné M karbon-keramické brzdy a M brzdy s plovoucími kotouči zaručují nepřekonatelnou přesnost a bezkonkurenční dynamiku a výkonnost.

  • M brzdy s plovoucími kotouči

    Díky použití kombinace materiálů dosahují M brzdy s plovoucími kotouči vynikajících brzdných hodnot a vysoké stability, stejně jako dlouhé životnosti. Jsou také lehčí, což má pozitivní vliv na agilitu, dynamiku a zrychlení. Modré brzdové třmeny s logem M jsou charakteristickým znakem vysoce výkonných brzd s plovoucími kotouči.

  • M karbon-keramické brzdy

    M karbon-keramické brzdy nabízejí rychlejší nástup brzdné síly. Brzdy nekorodují, jsou velmi odolné proti opotřebení, snášejí vyšší teplotní zatížení a přispívají k nižší hmotnosti vozidla, což má pozitivní dopad na agilitu vozu, jeho dynamiku a akceleraci. M karbon-keramické brzdy lze snadno rozpoznat díky matně zlatým brzdovým třmenům s klasickým logem M.

    Vzhledem ke specifickým vlastnostem použitého materiálu se s ohledem na konkrétní situaci a intenzitu používání může vyskytnout hluk při používání brzd, zvláště na mokrém povrchu, krátce před zastavením vozidla. Vlhkost a posypová sůl může způsobit to, že brzdný účinek soustavy bude podobný tomu u konvenčních brzd. Tento jev se může projevit krátkodobým snížením brzdného účinku a v případě potřeby jej lze zvýšit silnějším sešlápnutím brzdového pedálu.

Spotřeba paliva a emise CO₂.

  • Údaje v závorkách se vztahují na modely vybavené sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou M DCT Drivelogic. Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí jsou měřeny legislativní metodikou dle NEDC (New European Driving Cycle). Hodnoty spotřeby paliva, emisí CO2 a spotřeby elektrické energie závisejí na rozměrech použitých kol a pneumatik. Spotřeba paliva je určována normami odpovídajícími jízdnímu cyklu ECE a závisí na rozměrech použitých kol a pneumatik. Zobrazené modely disponují prvky volitelné výbavy.

    Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů získáte u všech autorizovaných dealerů BMW.

    Hodnoty se nevztahují na konkrétní vůz a nejsou součástí závazné nabídky. Jsou navrženy výhradně pro účely srovnání různých typů vozidel. Do výpočtu produkovaných emisí CO2 podle předpisu 1999/94/EC se nezapočítávají emise vzniklé při výrobě či transportu paliva a jiných zdrojů energie.