ADRENALIN PŘICHÁZÍ.

BMW M

BMW M4 CS.

ADRENALIN PŘICHÁZÍ.

BMW M4 CS.

ADRENALIN PŘICHÁZÍ.BMW M4 CS.
BMW M

Zrychlení 0–100 km/h v s

3,9*

Maximální výkon v kW (k) při otáčkách

338 (460)/6,250*

Spotřeba v l/100 km, kombinovaná

8,4*

Kombinované emise CO2 v g/km

197*

Nové BMW M4 CS je speciální edice od BMW M GmbH, která navazuje na tradici vysokovýkonných sportovních vozů, která začala již u BMW M3 série E30. K dispozici bude jen limitovaný počet vozů, v nichž se snoubí sportovní geny BMW M4 GTS s každodenní použitelností čtyřmístného BMW M4 Coupé. BMW M4 CS je plné inovativních M technologií a odlehčených karbonových prvků. Tento špičkový atlet dokáže objet legendární „Nordschleife“ (Severní smyčku) okruhu Nürburgring za působivých 7 minut 38 sekund, aniž by přitom musel obětovat každodenní použitelnost. Jde o novou definici špičkových výkonů pro silniční provoz.

BMW M4 CS:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,4*
Emise CO2 v g/km (kombinované): 197*

*Tyto údaje jsou předběžné hodnoty, které zatím nebyly potvrzeny a mohou se změnit.

Data o spotřebě jsou určována podle jízdního cyklu ECE, v závislosti na zvoleném rozměru kol a pneumatik. Vozy na ilustračních fotografiích zahrnují volitelnou výbavu.

ÚŽASNÉ NA POHLED. OHROMUJÍCÍ ZA VOLANTEM.

Ryzí dynamika.

Výrazná příď dává najevo nekompromisní charakter plochou maskou chladiče s dvojitými ledvinkami a černými mřížkami, stejně jako typickými dvojitými LED světlomety. Na tři části opticky rozdělený přední nárazník s velkými vstupy vzduchu zdůrazňuje dynamiku a zajišťuje efektivní chlazení vysokovýkonného šestiválce, stejně jako M brzd s plovoucími kotouči, nebo na přání montovaných M karbon-keramických brzd*. Nová spodní hrana spoileru na spodní hraně předního nárazníku, která je specifická pro tento model a je vyrobena z karbonu, byla schválena pro silniční provoz a omezuje vztlak na přední nápravě, čímž zlepšuje dynamiku vozu.

*Vzhledem ke specifickým vlastnostem použitého materiálu se s ohledem na konkrétní situaci a intenzitu používání může vyskytnout hluk při používání brzd, zvláště na mokrém povrchu, krátce před zastavením vozidla. Vlhkost a posypová sůl může způsobit to, že brzdný účinek soustavy bude podobný tomu u konvenčních brzd. Tento jev se může projevit krátkodobým snížením brzdného účinku a v případě potřeby jej lze zvýšit silnějším sešlápnutím brzdového pedálu.

Neúnavný výkon.

Zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo umožňuje BMW M4 CS dosáhnout jízdních výkonů srovnatelných se supersportovními vozy. S výkonem 460 k a točivým momentem 600 Nm dokáže tento vysokovýkonný motor zrychlit tento extrémní sportovní vůz z 0 na 100 km/h za 3,9 s* a dosáhnout elektronicky omezené maximální rychlosti 280 km/h.

*Tyto hodnoty jsou předběžné, zatím nebyly potvrzeny a mohou se změnit.

Sportovní odlehčená konstrukce.

Inovativní odlehčené komponenty podtrhují sportovní tvary BMW M4 CS. Kapota motoru z uhlíkových kompozitů (karbonu), známá z BMW M4 GTS, je o dalších 25 procent lehčí než již tak odlehčená hliníková kapota standardního BMW M4 Coupé. Ve střední části snížená střecha, vyrobená taktéž z uhlíkových kompozitů CFRP, je o šest kilogramů lehčí než kovová a pomáhá snížením těžiště dosáhnout vynikající agility. Z karbonu je vyrobena i odtrhová ploška zadního spoileru, která je vhodná pro každodenní provoz, a přitom výrazně omezuje vztlak na zadní nápravě ve srovnání s modelem M4 vybaveným paketem Competition.

Dokonalý grip.

Desetipaprsková kola z lehkých slitin v barvě Orbit Grey byla navržena speciálně pro BMW M4 CS a jejich design vychází ze vzhledu kol úspěšného závodního vozu M4 ze závodní série DTM (Deutsche Tourenwagen-Masters). Kovaná, hmotnostně optimalizovaná kola jsou standardem pro tuto sérii a jsou obuta do pneumatik o různém rozměru pro přední a zadní nápravu. Přední kola mají pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 s rozměrem 265/35 R 19, zatímco zadní kola disponují pneumatikami 285/30 R 20. Pro ještě větší použitelnost v každodenním provozu jsou na přání k dispozici pneumatiky Michelin Sport ve vyšších profilových číslech.

Charakteristická záď.

Svalnatá záď modelu BMW M4 CS je typická svým spoilerem s Gurneyho odtrhovou hranou vyrobenou z karbonu. Ta omezuje vztlak na zadní nápravě a pomáhá tím optimalizovat jízdní vlastnosti, zvláště ve vyšších rychlostech. M difuzor, také vyrobený z plastů vyztužených uhlíkovými vlákny (CFRP), dává zádi působivý vzhled. Logo M se objevuje rovněž na dvojitých M koncovkách sportovního výfukového systému BMW M4 CS. Stejně jako u nového BMW M4 GTS, tak i v tomto případě využívají zadní světla uspořádaná do tvaru písmene L futuristickou technologii OLED a fascinují pozorovatele dynamickou světelnou animací a 3D efekty.

SKRZ NASKRZ SPORTOVNÍ.

Ke sportovní výjimečnosti BMW M4 CS přispívá i interiér, dokonce ještě předtím, než nastoupíte, zásluhou hliníkových krytů prahů s označením M4 CS. M kožený volant je hlavním prvkem kokpitu orientovaného na řidiče. Na přání si lze zvolit i M volant s exkluzivním čalouněním z Alcantary v barvě antracitu, s modro-červeným M prošíváním a s označením modelu na 12 hodinách – to vše zajistí perfektní grip za všech jízdních situací. Volant umožňuje také nerušený výhled na kulaté přístroje v typickém stylu M. Jemné čalounění z Alcantary je ozdobeno výrazným a exkluzivním označením CS.

Odlehčená M sportovní sedadla – stejná jako u BMW M4 Coupé s paketem Competition Package – jsou v BMW M4 CS potažena kůží Merino a Alcantarou. Zajišťují pevné, objímající sevření při ostré jízdě na okruhu, ale přesto dokáží poskytnout i excelentní komfort na dlouhých cestách. Interiér BMW M4 CS je typický inovativními odlehčenými prvky. Váhově optimalizovaný středový panel je přibližně o 30 procent lehčí než odpovídající standardní verze a je pokryt Alcantarou s tmavě šedým kontrastním prošíváním. Super-odlehčené výplně dveří a boků karoserie i poutko zavírání dveří s M proužky jsou dokonalými detaily vnitřního prostředí této zvláštní edice.

ANIMOVANÁ SVĚTLA SOUČÁSTÍ NABÍDKY.

OLED design světel.


Zadní světla BMW M4 CS jsou navržena s využitím pokrokových světelných technologií využívajících organické světelné diody (OLED), které poskytují výrazné a extrémně homogenní světlo. S dynamickou 3D animací podtrhují tato zadní světla šířku zádě a propůjčují sportovnímu kupé dravější a vizuálně výraznější charakter, který je nezaměnitelný ve dne i v noci.

Spotřeba paliva a emise CO₂.

  • BMW M4 CS:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,4*
    Emise CO2 v g/km (kombinovaná): 197*

    *Tyto údaje jsou předběžné hodnoty, které zatím nebyly potvrzeny a mohou se změnit.

    Údaje v závorkách se vztahují na modely vybavené sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou M DCT Drivelogic.

    Spotřeba paliva je určována normami odpovídajícími jízdnímu cyklu EHK a závisí na rozměrech použitých kol a pneumatik. Zobrazené modely disponují prvky volitelné výbavy.

    Další informace o oficiální spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů lze nalézt v „Příručce o spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů“, kterou získáte zdarma u všech prodejců a na adrese: DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Německo.

    Hodnoty se nevztahují na konkrétní vůz a nejsou součástí závazné nabídky. Jsou navrženy výhradně pro účely srovnání různých typů vozidel. Do výpočtu produkovaných emisí CO2 podle předpisu 1999/94/EC se nezapočítávají emise vzniklé při výrobě či transportu paliva a jiných zdrojů energie.