BMW M

M karbon-keramické brzdy.

V závislosti na podmínkách a způsobu používání mohou z důvodu specifických vlastností použitých materiálů vznikat těsně před zastavením rušivé zvuky. Vliv vlhkosti a posypových materiálů může způsobit, že účinnost brzd se přiblíží konvenční brzdové soustavě. Tento jev může krátkodobě působit jako pokles brzdného účinku, který lze v případě potřeby eliminovat větším tlakem na brzdový pedál.

Read more

Spotřeba paliva a emise CO₂.

  • BMW M5 s pohonem M xDrive (2)(3):
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 10,8–10,7
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 246–243

    BMW M5 Competition (2)(3):
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 10,8–10,7
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 246–243

    Uvedené údaje o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě energie byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Údaje se vztahují k vozidlu v základním vybavení v Německu a uvedené rozpětí zohledňuje volitelnou výbavu a rozdíly v rozměrech zvolených kol a pneumatik, a mohou se během konfigurace lišit.

    Hodnoty pro vozidla označená (2) jsou předběžné.

    Hodnoty pro vozidla označená (3) jsou již založené na nové metodice WLTP a pro účely porovnání vozidel jsou přepočtené na hodnoty odpovídající klasifikaci NEDC. Hodnoty CO2 u těchto vozidel se pro účely daní nebo jiných poplatků souvisejících s vozidly, které se (mimo jiné) zakládají na hodnotě emisí CO2, mohou lišit od hodnot zde uvedených.

    Specifikace CO2 jsou stanoveny podle směrnice 1999/94 / ES a evropského nařízení a jsou založeny na spotřebě paliva, elektrické energie a hodnotách CO2 podle testovacího cyklu NEDC.

    Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů lze nalézt v příručkách o spotřebě paliva a emisích CO2 a spotřebě elektrické energie nových osobních automobilů, které získáte u všech prodejců a na adrese: https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.