Technické údaje BMW iX1.
Druh motoru |
Elektrický |
---|---|
Výkon v kW (k) |
150 (204) |
Točivý moment v Nm |
250 |
Převodovka |
1stupňová, automatická |
Poháněná kola |
Přední pohon |
(Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) |
150 (204) / 68 (92) |
---|---|
Maximální točivý moment v Nm |
250 |
Zrychlení 0–100 km/h v s |
8,6 |
---|---|
Maximální rychlost na elektřinu v km/h |
170 |
1 | |
---|---|
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km |
0 |
Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km |
17,1–15,5 |
Dojezd na elektřinu, WLTP v km 2 |
431–473 |
Třída CO₂ (min.) |
A |
Třída CO₂ (max.) |
A |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) |
66 6 |
3 | |
---|---|
Kapacita baterie v kWh |
64,8 |
Dojezd za 10 min nabíjení na vysokovýkonné stanici v km 3 |
132 - 152 |
Maximální nabíjecí výkon AC/DC v kW |
11 (22) / 130 |
Nabíjecí čas AC 0–100 % v h |
6:30 / 3:45 |
Nabíjecí čas DC 10–80 % v h |
0:29 |
4 500 mm
|
|
1 845 mm
|
|
1 616 mm
|
|
Délka v mm |
4 500 |
Šířka v mm |
1 845 |
Výška v mm |
1 616 |
Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm |
2 104 |
Rozvor v mm |
2 692 |
Pohotovostní hmotnost vozidla v kg 4 |
1 940 |
Přípustná celková hmotnost v kg |
2 435 |
Užitečné zatížení v kg |
570 |
Roof rack mount without roof rails in kg |
75 |
Volitelné tažné zařízení, brzděné až 12 %/svislé zatížení kulové hlavice v kg 5 |
750 / 75 |
Objem zavazadlového prostoru v l |
490–1 495 |
Druh motoru |
Elektrický |
---|---|
Výkon v kW (k) |
230 (313) 7 |
Točivý moment v Nm |
494 |
Převodovka |
1stupňová, automatická |
Poháněná kola |
Pohon všech kol |
(Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) |
225 (306) / 104 (141) |
---|---|
Maximální točivý moment v Nm |
494 |
Zrychlení 0–100 km/h v s |
5,6 |
---|---|
Maximální rychlost na elektřinu v km/h |
180 |
1 | |
---|---|
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km |
0 |
Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km |
18,1–17 |
Dojezd na elektřinu, WLTP v km 2 |
417–438 |
Třída CO₂ (min.) |
A |
Třída CO₂ (max.) |
A |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) |
65 6 |
3 | |
---|---|
Kapacita baterie v kWh |
64,8 |
Dojezd za 10 min nabíjení na vysokovýkonné stanici v km 3 |
118 - 135 |
Maximální nabíjecí výkon AC/DC v kW |
11 (22) / 130 |
Nabíjecí čas AC 0–100 % v h |
6,5 (3,75) |
Nabíjecí čas DC 10–80 % v h |
0:29 |
4 500 mm
|
|
1 845 mm
|
|
1 616 mm
|
|
Délka v mm |
4 500 |
Šířka v mm |
1 845 |
Výška v mm |
1 616 |
Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm |
2 104 |
Rozvor v mm |
2 692 |
Pohotovostní hmotnost vozidla v kg 4 |
2 085 |
Přípustná celková hmotnost v kg |
2 580 |
Užitečné zatížení v kg |
570 |
Roof rack mount without roof rails in kg |
75 |
Volitelné tažné zařízení, brzděné až 12 %/svislé zatížení kulové hlavice v kg 5 |
1 200 / 75 |
Objem zavazadlového prostoru v l |
490–1 495 |
BMW Kola a pneumatiky.
Pneumatiky používané na našich vozech musí splňovat až 50 různých náročných kvalitativních kritérií, což je významně více, než předepisuje evropská legislativa pro označování pneumatik standardizovanými štítky. Zde najdete všechny informace o vlastnostech pneumatik používaných BMW.
Spotřeba paliva a emise CO₂.
iX1 xDrive30: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 18,1–17; Elektrický dojezd, WLTP v km¹: 417–438
¹ Dojezd závisí na různých faktorech jako jsou zejména individuální jízdní styl, charakteristika trasy, okolní teplota, využívání topení/klimatizace a temperování interiéru před odjezdem.