iX xDrive60: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 21–17,9; Elektrický dojezd, WLTP v km: 597–701
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
Daleko. Ještě dál. Dojezd na elektřinu. Právě od něj se odvíjí univerzálnost elektrického vozu pro každodenní použití. Elektrické vozy BMW mají díky použití inovativních technologií vysokou kapacitu baterií. Jsou proto udržitelné a velmi výkonné. Například BMW i7 eDrive50 a i7 xDrive60 a dosahují podle cyklu WLTP dojezdu na čistě elektrický pohon více než 600 km. Model i4 eDrive40 Gran Coupé pak dokonce až 701 km. Pro jejich nabíjení máte k dispozici jednu z největších a neustále se rozšiřujících nabíjecích sítí v Evropě. Chytré technologie dále zlepšují dojezd vozu. Trasy optimalizované pro nabíjení automaticky přebírají plánování nabíjení při delších cestách.
Srovnání elektrických vozů a jejich dojezdu.


i4 eDrive40 Gran Coupe: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 18–14,9; Elektrický dojezd, WLTP v km: 506–613
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
i4 M60 xDrive Gran Coupe: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 20,9–16,8; Elektrický dojezd, WLTP v km: 433–546
{model.description}: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km(1): {techdata.electricConsumption}; Elektrický dojezd, WLTP v km: {techdata.electricRangeWltpCombined}
i5 eDrive40 Sedan: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 17,9–14,7; Elektrický dojezd, WLTP v km: 513–626
{model.description}: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km(1): {techdata.electricConsumption}; Elektrický dojezd, WLTP v km: {techdata.electricRangeWltpCombined}
i5 M60 xDrive Sedan: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; Elektrický dojezd, WLTP v km: 473–539
{model.description}: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km(1): {techdata.electricConsumption}; Elektrický dojezd, WLTP v km: {techdata.electricRangeWltpCombined}
i5 eDrive40 Touring: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; Elektrický dojezd, WLTP v km: 495–602
{model.description}: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km(1): {techdata.electricConsumption}; Elektrický dojezd, WLTP v km: {techdata.electricRangeWltpCombined}
i5 M60 xDrive Touring: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 20,1–17,7; Elektrický dojezd, WLTP v km: 455–522
{model.description}: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km(1): {techdata.electricConsumption}; Elektrický dojezd, WLTP v km: {techdata.electricRangeWltpCombined}
i7 xDrive60: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 20,3 - 18,5; Elektrický dojezd, WLTP v km: 572 - 624
{model.description}: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km(1): {techdata.electricConsumption}; Elektrický dojezd, WLTP v km: {techdata.electricRangeWltpCombined}
i7 M70 xDrive: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; Elektrický dojezd, WLTP v km: 490–559
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
iX1 eDrive20: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; Elektrický dojezd, WLTP v km: 431–473
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
iX2 xDrive30: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; Elektrický dojezd, WLTP v km: 418–449
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
iX xDrive60: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 21–17,9; Elektrický dojezd, WLTP v km: 597–701
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
iX M70 xDrive: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; Elektrický dojezd, WLTP v km: 519–600
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
Seznamte se lépe se svým jízdním chováním. Přímo v aplikaci My BMW.
Jak mohu prodloužit dojezd elektrického vozu BMW?
Můžete přepnout svůj elektromobil BMW do režimu Efficient Mode pouhým stisknutím tlačítka nebo pomocí hlasového povelu. Tím aktivujete technologie, které mají vliv na účinnost pohonu. Dojde také k inteligentnímu omezení klimatizace a komfortních funkcí.
Jak se naučit využívat hospodárnější styl jízdy.
Učení hospodárnosti, které je k dispozici u BMW Operating System 8 nebo novějším, Vám ukáže, jak nejlépe využívat zrychlení nebo jízdu setrvačností, abyste jezdili efektivněji. Jestliže pojedete efektivně, ukazatel výkonu bude mít modrou barvu namísto šedé. Dojezd získaný efektivním stylem jízdy se zobrazuje na informačním displeji.
Přepnutí na maximální dojezd během jízdy.
V režimu Efficient Mode poskytuje funkce Max Range jistotu delšího dojezdu. Jestliže například není možné použít nalezenou nabíjecí stanici tak, jak bylo plánováno, dojezd Vašeho elektrického BMW lze prodloužit až o 25 %. Pouhým stisknutím tlačítka a během jízdy.
Výkon pohonu je snížen a maximální rychlost je omezena na 90 km/h. Komfortní funkce, jako je klimatizace nebo vyhřívání sedadel, jsou inteligentně omezeny. Veškerá dostupná energie je přesměrována do systému pohonu. Funkce Max Range je dostupná v mnoha plně elektrických modelech BMW. Kontaktujte prosím obchodní zastoupení BMW, kde získáte další podrobné informace.
Vše o elektromobilitě.
Často kladené dotazy.
Více informací.
Zkušební jízda s modelem BMW podle Vašeho výběru.
Chcete si na vlastní kůži vyzkoušet, jak jezdí a jak se řídí pro Vás ideální elektrický model? Jednoduše si online domluvte zkušební jízdu podle toho, jak se Vám to hodí. Váš BMW Autorizovaný dealer Vás bude kontaktovat a poskytne Vám všechny potřebné informace.
Máte zájem o osobní konzultaci?
V případě jakýchkoli dotazů nebo pro více informací či cenovou nabídku se obraťte na Vašeho BWM Autorizovaného dealera. Profesionálně vyškolení zaměstnanci BMW Vám rádi poskytnou konzultaci po telefonu nebo osobně.
Zákaznický servis BMW.
BMW Zákaznický servis je Vám k dispozici, aby Vám pomohl se všemi otázkami týkajícími se BMW – dostanete odpovědi na všechny své otázky: bez ohledu na to, zda už BMW řídíte, nebo si plánujete pořídit nové.
BMW Online Genius Vám může pomoci.
Máte ještě další otázky? BMW Online Genius zná všechny odpovědi. Najděte odpovědi na nejčastější otázky. Jednoduše napište své dotazy nebo je vyhledávejte podle kategorií.
Spotřeba paliva a emise CO₂.
i4 eDrive40 Gran Coupe[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 18–14,9; Elektrický dojezd, WLTP v km: 506–613
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
i4 M60 xDrive Gran Coupe[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 20,9–16,8; Elektrický dojezd, WLTP v km: 433–546
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
i5 eDrive40 Sedan[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 17,9–14,7; Elektrický dojezd, WLTP v km: 513–626
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
i5 M60 xDrive Sedan[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 19,5–17,1; Elektrický dojezd, WLTP v km: 473–539
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
i5 eDrive40 Touring[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 18,6–15,4; Elektrický dojezd, WLTP v km: 495–602
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
i5 M60 xDrive Touring[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 20,1–17,7; Elektrický dojezd, WLTP v km: 455–522
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
i7 xDrive60[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 20,3 - 18,5; Elektrický dojezd, WLTP v km: 572 - 624
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
i7 M70 xDrive[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 23,7–20,8; Elektrický dojezd, WLTP v km: 490–559
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
iX1 eDrive20[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 17,1–15,5; Elektrický dojezd, WLTP v km: 431–473
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
iX2 xDrive30[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 17,7–16,3; Elektrický dojezd, WLTP v km: 418–449
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
iX xDrive60[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 21–17,9; Elektrický dojezd, WLTP v km: 597–701
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
iX M70 xDrive[2]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km[1]: 23,6–20,6; Elektrický dojezd, WLTP v km: 519–600
Uvedené hodnoty jsou založeny na povinném postupu měření WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
[1] Oficiální údaje o spotřebě paliva, emisích CO₂, spotřebě elektřiny a dojezdu byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Hodnoty WLTP berou při udávání dojezdu v úvahu i veškerou volitelnou výbavu (v tomto případě dostupnou na německém trhu). U vozidel nově schválených od 1. ledna 2021 již nejsou k dispozici oficiální hodnoty podle NEDC, ale pouze podle WLTP. Kromě toho jsou hodnoty NEDC od 1. ledna 2023 na základě nařízení EK 2022/195 z osvědčení o shodě (COC listů) vymazány. Další informace o postupech měření WLTP a NEDC naleznete na www.bmw.cz/wltp
Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO₂ nových osobních automobilů lze nalézt v příručkách o spotřebě paliva (DAT), emisích CO₂ a spotřebě elektrické energie nových osobních automobilů, které získáte u všech prodejců a na adrese: DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Německo, a na https://www.dat.de/co2/.
[2] Uvedené hodnoty byly získány podle předepsané metodiky WLTP. Reálné hodnoty závisí na různých faktorech, např. hmotnosti nákladu, stylu jízdy, trase, povětrnostních podmínkách, spotřebě doplňkových spotřebičů (včetně klimatizace), pneumatikách, stavu akumulátoru.
[3] Nabíjecí výkon závisí na stavu nabití baterie, okolní teplotě, individuálním jízdním stylu a používání doplňkových spotřebičů. Uvedené dojezdy jsou vypočítány podle metodiky WLTP. Doby nabíjení platí pro teplotu 23 °C při zahájení nabíjení těsně po jízdě a mohou se lišit v závislosti na způsobu používání.
[4] Dojezd v km získaný po 10 minutách vysokovýkonného nabíjení byl určen podle DIN70080 v cyklu WLTP. Závisí na vybavení vozidla, individuálním jízdním profilu, okolní teplotě, stavu nabíjení a použití dalších spotřebičů.