BMW M4 CSL, BMW M4 Competition Coupé, BMW M4 Coupé, BMW M440i Coupé, BMW M440i xDrive Coupé a BMW M440d xDrive Coupé.
M modely BMW řady 4 Coupé jsou fascinující kombinací estetiky, charakteru a typické M sportovnosti.
- Vrcholným modelem je BMW M4 CSL s působivým výkonem 551 k a točivým momentem 650 Nm. Snížení hmotnosti až o 100 kg ve srovnání s BMW M4 Competition Coupé, vysokovýkonný zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo a ultra okruhové pneumatiky navržené na míru otevírají možnosti zažít nekompromisní DNA motorsportu i při každodenním používání.
- BMW M4 Competition Coupé dosahuje výkonu 510 koní a točivého momentu 650 Nm. Díky tomu, že je vybaveno vysokovýkonným motorem BMW M TwinPower Turbo, 8stupňovou převodovkou M Steptronic Drivelogic, volitelně pohonem všech kol M xDrive, Aktivním M diferenciálem a celou řadou technologií pocházejících ze světa motorsportu, dosahuje maximální jízdní dynamiky – a to jak při každodenním použití, tak při nasazení na závodním okruhu.
- BMW M4 Coupé dosahuje sportovního výkonu 480 koní a točivého momentu 550 Nm. Kombinace pohonu zadních kol a dále zdokonalené 6stupňové manuální M převodovky umožňuje velmi dynamický jízdní styl a dělá z tohoto stroje ryzí sportovní vůz.
- Modelovou řadu doplňují modely BMW M440i, BMW M440i xDrive a BMW M440d xDrive Coupé: tato výkonná sportovní kupé zaujmou nejen svým atraktivním designem, ale také výjimečnou kombinací sportovnosti, hospodárnosti a každodenní použitelnosti.
SROVNÁNÍ M MODELŮ BMW ŘADY 4 COUPÉ.
Přehled nejdůležitějších prvků pro jízdní dynamiku: design, pohon, podvozek a výkon.
BMW M4 CSL.
- Vysokovýkonný zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo
- 405 kW (551 k), 650 Nm, 0–100 km za 3,7 s
- Maximální rychlost 307 km/h
- M Drive Professional s M Traction Control
BMW M4 Competition Coupé.
- Vysokovýkonný zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 480 k
- 8stupňová převodovka M Steptronic Sport s logikou řazení Drivelogic
- Pohon zadních kol nebo pohon všech kol M xDrive
- 375 kW (510 k), 650 Nm, 0–100 km/h od 3,5 s
BMW M4 Coupé.
- Vysokovýkonný zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 480 k
- 6Stupňová manuální M převodovka se krátkými a přesnými drahami řazení
- Sportovní pohon zadních kol pro maximum emocí při jízdě na limitu
- 353 kW (480 k), 550 Nm, 0–100 km za 4,2 s
BMW M440i Coupé.
- Zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 374 k
- 8stupňová automatická převodovka Steptronic Sport
- Pohon zadních kol
- 275 kW (374 k), 500 Nm, 0–100 km za 4,8 s
BMW M440i xDrive Coupé.
- Zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 374 k
- 8stupňová automatická převodovka Steptronic Sport
- BMW xDrive
- 275 kW (374 k), 500 Nm, 0–100 km za 4,5 s
BMW M440d xDrive Coupé.
- Vznětový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 340 k
- 8stupňová automatická převodovka Steptronic Sport
- BMW xDrive
- 250 kW (340 k), 700 Nm, 0–100 km za 4,6 s
- BMW M4 CSL.
- BMW M4 Competition Coupé.
- BMW M4 Coupé.
- BMW M440i Coupé.
- BMW M440i xDrive Coupé.
- BMW M440d xDrive Coupé.
BMW M4 CSL – PŘEHLED VLASTNOSTÍ.
Jízdní dynamika a design BMW M4 CSL.
V novém BMW M4 CSL je vše navrženo tak, aby bylo možné zažít nekompromisní DNA motoristického sportu i při každodenním používání.
- Nejvýkonnější silniční BMW M4 všech dob.
- Snížení hmotnosti až o 100 kg ve srovnání s BMW M4 Competition Coupé.
- Vysokovýkonný zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 405 kW (551 k).
- Ultra okruhové pneumatiky navržené na míru danému vozu.
- Exkluzivní design s označením modelu v červené a černé barvě.

- Jízdní dynamika
- Exteriér
- Interiér

Snížení hmotnosti.
Promyšlená kombinace materiálů s karbonem vyztuženým plastem (CFRP) a taktéž odlehčení různých součástí snižují ve srovnání s BMW M4 Competition hmotnost o přibližně 100 kg, což přináší snížení spotřeby, ale především zlepšení agility a výkonnosti.

Zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo.
Zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo se vyznačuje intenzivním podáním výkonu a vzrušujícím zvukem typickým pro M motory. Nové naladění umožnilo zvýšit výkon na působivých 551 k. Lehká M výztuha lakované stříbrno-šedou barvou zvyšuje tuhost vozu a působivým způsobem zlepšuje jízdní dynamiku.

CSL typická jízdní dynamika.
Konstrukce náprav BMW M4 CSL je přizpůsobena zvýšené jízdní dynamice. Specifické pružiny, stabilizátory, silentbloky a ramena náprav zajišťují velmi přesné jízdní vlastnosti zejména v limitních situacích. Nižší úrovně v deseti stupních nastavitelného protiprokluzového systému M Traction Control umožňují driftovat, zatímco vyšší jsou navrženy na maximální efektivitu při jízdě na okruzích. Nižší úrovně v deseti stupních nastavitelného protiprokluzového systému M Traction Control umožňují driftovat, zatímco vyšší jsou navrženy na maximální efektivitu při jízdě na okruzích.

Laserové světlomety M Laserlight s barevnými prvky
Laserové světlomety M Laserlight ohromují technicky i vizuálně a jsou jedinečným prvkem speciálních M modelů. Laserové diody dosvítí až na vzdálenost 600 metrů, což je téměř dvakrát více než u běžných světlometů. Při zapnutých potkávacích a dálkových světlech, stejně jako uvítacích světlech svítí ozdobné prvky žlutě a připomínají tak úspěšné závodní vozy kategorie GT.

Kapota motoru s karbonovou strukturou.
Kapota motoru z uhlíkových kompozitů s odhalenou strukturou karbonových vláken a červené polepy CSL jsou jednoznačným vyjádřením sportovní lehké konstrukce a mimořádné výkonnosti nového BMW M4 CSL.

Víko zavazadlového prostoru s integrovaným zadním spoilerem.
Víko zavazadlového prostoru z uhlíkových kompozitů s odhalenou karbonovou strukturou s nízkými M zadními světly s laserovou technologií je mimořádně sportovně působícím vizuálním prvkem. Snižuje hmotnost a současně přísně aerodynamický tvar přispívá k vynikající jízdní dynamice nového BMW M4 CSL.

M karbonová celoskořepinová sedadla.
M karbonová celoskořepinová sedadla zlepšují zážitek z jízdy zejména na závodních okruzích díky maximálnímu bočnímu vedení. Jsou o 15,5 kg lehčí než M karbonová skořepinová sedadla a jejich odnímatelná výplň hlavové opěrky usnadňuje jízdu s nasazenou přilbou. Komfortní funkce, jako je elektrické nastavení sedadla nebo jeho vyhřívání, nejsou z důvodu úspory hmotnosti součástí výbavy.

Exkluzivní středová konzola lehké konstrukce
Odlehčená středová konzola přispívá ke konzistentnímu snižování hmotnosti nového BMW M4 CSL také v interiéru. Její karbonová struktura a kožené čalounění loketní opěrky s exkluzivním červeným logem CSL vytvářejí tu správnou atmosféru světa motorsportu.

Odlehčení zadního prostoru interiéru.
Nové BMW M4 CSL je navrženo jako dvoumístný vůz. Přístup snižování hmotnosti použitý v zadní části interiéru snižuje celkovou hmotnost vozu o více než 20 kilogramů. Je zde připraveno místo na uložení přilby, což je exkluzivní vlastnost nového BMW M4 CSL.
BMW M4 CSL – DOJMY.
Designové prvky exteriéru a interiéru BMW M4 CSL.
Černé lamely masky ve tvaru ledvinek s charakteristickými červenými polepy.
M karbonový přední spoiler.
M karbon-keramické brzdy s leskle červenými třmeny.
Titanový výfukový systém s matně černými koncovkami.
Ultra okruhové pneumatiky na odlehčených kolech, exkluzivní pro CSL.
M Alcantarový volant.
CSL charakteristické nápisy a fólií polepené boční prahy.
M karbonové celoskořepinové sedadlo.
M karbonová skořepinová sedadla.

Černé lamely masky ve tvaru ledvinek s charakteristickými červenými polepy Red BMW M4 CSL G82

M karbonový splitter BMW M4 CSL G82

M karbon-keramické brzdy s leskle červenými třmeny BMW M4 CSL G82

Titanový výfukový systém s matně černými koncovkami BMW M4 CSL G82

Ultra okruhové pneumatiky na odlehčených kolech, exkluzivní pro CSL BMW M4 CSL G82

M Alcantarový volant BMW M4 CSL G82

CSL charakteristické nápisy a fólií polepené boční prahy CSL BMW M4 CSL G82

M karbonová celoskořepinová sedadla BMW M4 CSL G82

M karbonová skořepinová sedadla BMW M4 CSL G82
Černé lamely masky ve tvaru ledvinek s charakteristickými červenými polepy.
M karbonový přední spoiler.
M karbon-keramické brzdy s leskle červenými třmeny.
Titanový výfukový systém s matně černými koncovkami.
Ultra okruhové pneumatiky na odlehčených kolech, exkluzivní pro CSL.
M Alcantarový volant.
CSL charakteristické nápisy a fólií polepené boční prahy.
M karbonové celoskořepinové sedadlo.
M karbonová skořepinová sedadla.
BMW M4 COMPETITION COUPÉ – PŘEHLED VLASTNOSTÍ.
Jízdní dynamika a design BMW M4 Competition Coupé.

- Dynamika
- Design