Zkontrolujte, zda na vašem mobilním zařízení i ve vozidle je funkce Bluetooth® aktivní. Pokud automatické připojení není nastaveno, řiďte se instrukcemi uvedenými na displeji vašeho mobilního zařízení.
Některá mobilní zařízení pro první i další přihlášení vyžadují potvrzení. Podrobnější informace naleznete v uživatelské příručce svého mobilního zařízení.
Pokud k připojení vašeho mobilního zařízení automaticky nedojde ani po několikátém pokusu, lze problém řešit úplným vypnutím a následným opětovným zapnutím vašeho mobilního zařízení, krátkým vyjmutím akumulátoru nebo resetováním vašeho mobilního telefonu do továrního nastavení. Před resetováním mobilního telefonu důrazně doporučujeme provést zálohu všech vašich uložených dat.
Podrobnější informace naleznete v uživatelské příručce svého mobilního zařízení.
Dále zkontrolujte, zda jsou registrační data jak ve vozidle, tak ve vašem mobilním zařízení stále aktuální. Pokud tomu tak není, uložené záznamy vymažte a proces registrace proveďte znova.
K problémům se zajištěním stálého a stabilního připojení (např. při opakovaném přerušení připojení k funkci Bluetooth) většinou dochází díky hardwarové chybě mobilního zařízení nebo datům v něm uloženým (např. záznamy v telefonním seznamu, textové zprávy nebo seznamy volání). V některých případech je doporučeno mobilní zařízení resetovat do továrního nastavení (uložená data pokud možno před tímto krokem zálohujte).