TECHNICKÉ ÚDAJE BMW i4.
Druh motoru | Elektrický |
---|---|
Výkon v kW (k) | 210 (286) |
Točivý moment v Nm | 400 |
Převodovka | 1stupňová, automatická |
Poháněná kola | Zadní pohon |
(Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) | 210 (286) / 80 (109) |
---|---|
Maximální točivý moment v Nm | 400 |
Zrychlení 0–100 km/h v s | 6 |
---|---|
Maximální rychlost na elektřinu v km/h | 190 |
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km | 0 |
---|---|
Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km | 18,6–15,1 |
Dojezd na elektřinu, WLTP v km 2 | 406–500 |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) | 64 6 |
Kapacita baterie v kWh | 67,1 |
---|---|
Dojezd za 10 min nabíjení na vysokovýkonné stanici v km 3 | 144 - 182 |
Maximální nabíjecí výkon AC/DC v kW | 11 (-) / 180 |
Maximální AC nabíjecí výkon v kW | 11 |
Nabíjecí čas AC 0–100 % v h | 7:0 |
Maximální DC nabíjecí výkon v kW | 180 |
Nabíjecí čas DC 10–80 % v h | 0:32 |
4 783 mm | |
1 852 mm | |
1 448 mm | |
Délka v mm | 4 783 |
---|---|
Šířka v mm | 1 852 |
Výška v mm | 1 448 |
Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm | 2 073 |
Rozvor v mm | 2 856 |
Pohotovostní hmotnost vozidla v kg 4 | 2 075 |
Přípustná celková hmotnost v kg | 2 555 |
Užitečné zatížení v kg | 555 |
Volitelné tažné zařízení, brzděné až 12 %/svislé zatížení kulové hlavice v kg 5 | 1 600 / 75 |
Objem zavazadlového prostoru v l | 470–1 290 |
Druh motoru | Elektrický |
---|---|
Výkon v kW (k) | 250 (340) |
Točivý moment v Nm | 430 |
Převodovka | 1stupňová, automatická |
Poháněná kola | Zadní pohon |
(Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) | 250 (340) / 105 (143) |
---|---|
Maximální točivý moment v Nm | 430 |
Zrychlení 0–100 km/h v s | 5,6 |
---|---|
Maximální rychlost na elektřinu v km/h | 190 |
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km | 0 |
---|---|
Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km | 18,6–15,4 |
Dojezd na elektřinu, WLTP v km 2 | 491–600 |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) | 67 6 |
Kapacita baterie v kWh | 81,3 |
---|---|
Dojezd za 10 min nabíjení na vysokovýkonné stanici v km 3 | 154 - 197 |
Maximální nabíjecí výkon AC/DC v kW | 11 (-) / 205 |
Maximální AC nabíjecí výkon v kW | 11 |
Nabíjecí čas AC 0–100 % v h | 8:30 |
Maximální DC nabíjecí výkon v kW | 205 |
Nabíjecí čas DC 10–80 % v h | 0:30 |
4 783 mm | |
1 852 mm | |
1 448 mm | |
Délka v mm | 4 783 |
---|---|
Šířka v mm | 1 852 |
Výška v mm | 1 448 |
Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm | 2 073 |
Rozvor v mm | 2 856 |
Pohotovostní hmotnost vozidla v kg 4 | 2 125 |
Přípustná celková hmotnost v kg | 2 605 |
Užitečné zatížení v kg | 555 |
Volitelné tažné zařízení, brzděné až 12 %/svislé zatížení kulové hlavice v kg 5 | 1 600 / 75 |
Objem zavazadlového prostoru v l | 470–1 290 |
Druh motoru | Elektrický |
---|---|
Výkon v kW (k) | 295 (401) |
Točivý moment v Nm | 600 |
Převodovka | 1stupňová, automatická |
Poháněná kola | Pohon všech kol |
(Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) | 295 (401) / 125 (170) |
---|---|
Maximální točivý moment v Nm | 600 |
Zrychlení 0–100 km/h v s | 5,1 |
---|---|
Maximální rychlost na elektřinu v km/h | 200 |
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km | 0 |
---|---|
Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km | 19,8–16,7 |
Dojezd na elektřinu, WLTP v km 2 | 459–546 |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) | 66 6 |
Kapacita baterie v kWh | 81,1 |
---|---|
Dojezd za 10 min nabíjení na vysokovýkonné stanici v km 3 | 149 - 185 |
Maximální nabíjecí výkon AC/DC v kW | 11 (-) / 205 |
Maximální AC nabíjecí výkon v kW | 11 |
Nabíjecí čas AC 0–100 % v h | 8:30 |
Maximální DC nabíjecí výkon v kW | 205 |
Nabíjecí čas DC 10–80 % v h | 0:30 |
4 783 mm | |
1 852 mm | |
1 448 mm | |
Délka v mm | 4 783 |
---|---|
Šířka v mm | 1 852 |
Výška v mm | 1 448 |
Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm | 2 073 |
Rozvor v mm | 2 856 |
Pohotovostní hmotnost vozidla v kg 4 | 2 260 |
Přípustná celková hmotnost v kg | 2 740 |
Užitečné zatížení v kg | 555 |
Volitelné tažné zařízení, brzděné až 12 %/svislé zatížení kulové hlavice v kg 5 | 1 600 / 75 |
Objem zavazadlového prostoru v l | 470–1 290 |
Druh motoru | Elektrický |
---|---|
Výkon v kW (k) | 400 (544) |
Točivý moment v Nm | 795 |
Převodovka | 1stupňová, automatická |
Poháněná kola | Pohon všech kol |
(Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k) | 400 (544) / 125 (170) |
---|---|
Maximální točivý moment v Nm | 795 |
Zrychlení 0–100 km/h v s | 3,9 |
---|---|
Maximální rychlost na elektřinu v km/h | 225 |
Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km | 0 |
---|---|
Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km | 21,9–17,8 |
Dojezd na elektřinu, WLTP v km 2 | 416–515 |
Hladina hluku projíždějícího vozidla dB(A) | 66 6 |
Kapacita baterie v kWh | 81,1 |
---|---|
Dojezd za 10 min nabíjení na vysokovýkonné stanici v km 3 | 135 - 173 |
Maximální nabíjecí výkon AC/DC v kW | 11 (-) / 205 |
Maximální AC nabíjecí výkon v kW | 11 |
Nabíjecí čas AC 0–100 % v h | 8:30 |
Maximální DC nabíjecí výkon v kW | 205 |
Nabíjecí čas DC 10–80 % v h | 0:30 |
4 783 mm | |
1 852 mm | |
1 448 mm | |
Délka v mm | 4 783 |
---|---|
Šířka v mm | 1 852 |
Výška v mm | 1 448 |
Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm | 2 073 |
Rozvor v mm | 2 856 |
Pohotovostní hmotnost vozidla v kg 4 | 2 290 |
Přípustná celková hmotnost v kg | 2 735 |
Užitečné zatížení v kg | 520 |
Volitelné tažné zařízení, brzděné až 12 %/svislé zatížení kulové hlavice v kg 5 | 1 600 / 75 |
Objem zavazadlového prostoru v l | 470–1 290 |
BMW KOLA & PNEUMATIKY.
Pneumatiky používané na našich vozech musí splňovat až 50 různých náročných kvalitativních kritérií, což je významně více, než předepisuje evropská legislativa pro označování pneumatik standardizovanými štítky. Na těchto štítcích najdete všechny informace o vlastnostech pneumatik používaných BMW.
Spotřeba paliva a emise CO2.
i4 eDrive40 Gran Coupé[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 18,6–15,4; Elektrický dojezd, WLTP v km: 491–600
[1] Dojezd závisí na různých faktorech jako jsou zejména individuální jízdní styl, charakteristika trasy, okolní teplota, využívání topení/klimatizace a temperování interiéru před odjezdem.