NOVÉ

i5

BMW M

BMW i5 M60 xDRIVE. 100% ELEKTRICKÉ.

TECHNICKÉ ÚDAJE NOVÉHO BMW i5 M60 xDRIVE SEDAN.

          Druh motoru

          Elektrický

          Výkon v kW (k)

          250 (340)

          Točivý moment v Nm

          400

          Převodovka

          1stupňová, automatická

          Poháněná kola

          Zadní pohon

          (Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k)

          250 (340) / 105 (143)

          Maximální točivý moment v Nm

          400

          Zrychlení 0–100 km/h v s

          6

          Maximální rychlost v km/h

          193

          Maximální rychlost na elektřinu v km/h

          193

          1

          Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km

          18,9–15,9

          Dojezd na elektřinu, WLTP v km 2

          498–582

          3

          Kapacita baterie v kWh

          81,2

          Maximální nabíjecí výkon AC/DC v kW

          11 / 205

          Nabíjecí čas AC 0–100 % v h

          8:25

          Nabíjecí čas DC 10–80 % v min

          30

          BMW i5 eDrive40
          5 060 mm
          BMW i5 eDrive40
          1 900 mm
          BMW i5 eDrive40
          1 515 mm

          Délka v mm

          5 060

          Šířka v mm

          1 900

          Výška v mm

          1 515

          Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm

          2 156 (1 081/1 075)

          Rozvor v mm

          2 995

          Pohotovostní hmotnost vozidla v kg 4

          2 205

          Přípustná celková hmotnost v kg

          2 740

          Užitečné zatížení v kg

          610

          Volitelné tažné zařízení, brzděné až 12 %/svislé zatížení kulové hlavice v kg 5

          1 500 / 80

          Objem zavazadlového prostoru v l

          490

          Druh motoru

          Elektrický

          Výkon v kW (k)

          290 (394)

          Točivý moment v Nm

          590

          Převodovka

          1stupňová, automatická

          Poháněná kola

          Pohon všech kol

          (Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k)

          290 (394) / 127 (173)

          Maximální točivý moment v Nm

          590

          Zrychlení 0–100 km/h v s

          5,4

          Maximální rychlost na elektřinu v km/h

          215

          1

          Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km

          0

          Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km

          20 - 17,2

          Dojezd na elektřinu, WLTP v km 2

          464 - 538

          3

          Kapacita baterie v kWh

          81,2

          Maximální nabíjecí výkon AC/DC v kW

          11 (-) / 205

          Nabíjecí čas AC 0–100 % v h

          8,5 (-)

          Nabíjecí čas DC 10–80 % v min

          30

          Dojezd za 10 min nabíjení na vysokovýkonné stanici v km 3

          148 - 182

          i5 xDrive40 Sedan
          5 060 mm
          i5 xDrive40 Sedan
          1 900 mm
          i5 xDrive40 Sedan
          1 515 mm

          Délka v mm

          5 060

          Šířka v mm

          1 900

          Výška v mm

          1 515

          Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm

          2 156 (1 081 / 1 075)

          Rozvor v mm

          2 995

          Pohotovostní hmotnost vozidla v kg 4

          2 355

          Přípustná celková hmotnost v kg

          2 890

          Užitečné zatížení v kg

          610

          Volitelné tažné zařízení, brzděné až 12 %/svislé zatížení kulové hlavice v kg 5

          2 000 / 80

          Objem zavazadlového prostoru v l

          490

          Druh motoru

          Elektrický

          Výkon v kW (k)

          442 (601)

          Točivý moment v Nm

          795

          Převodovka

          1stupňová, automatická

          Poháněná kola

          Pohon všech kol

          (Maximální) výkon/trvalý výkon po 30 minut v kW (k)

          442 (601) / 127 (173)

          Maximální točivý moment v Nm

          795

          Zrychlení 0–100 km/h v s

          3,8

          Maximální rychlost na elektřinu v km/h

          230

          1

          Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km

          0

          Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v kWh/100 km

          20,5 - 18,2

          Dojezd na elektřinu, WLTP v km 2

          457 - 515

          3

          Kapacita baterie v kWh

          81,2

          Maximální nabíjecí výkon AC/DC v kW

          11 (22) / 205

          Nabíjecí čas AC 0–100 % v h

          8,5 (4,25)

          Nabíjecí čas DC 10–80 % v min

          30

          Dojezd za 10 min nabíjení na vysokovýkonné stanici v km 3

          146 - 174

          i5 M60 xDrive Sedan
          5 060 mm
          i5 M60 xDrive Sedan
          1 900 mm
          i5 M60 xDrive Sedan
          1 505 mm

          Délka v mm

          5 060

          Šířka v mm

          1 900

          Výška v mm

          1 505

          Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm

          2 156 (1 081 / 1 075)

          Rozvor v mm

          2 995

          Pohotovostní hmotnost vozidla v kg 4

          2 380

          Přípustná celková hmotnost v kg

          2 895

          Užitečné zatížení v kg

          590

          Volitelné tažné zařízení, brzděné až 12 %/svislé zatížení kulové hlavice v kg 5

          2 000 / 80

          Objem zavazadlového prostoru v l

          490

          BMW KOLA & PNEUMATIKY.

          Pneumatiky používané na našich vozech musí splňovat až 50 různých náročných kvalitativních kritérií, což je významně více, než předepisuje evropská legislativa pro označování pneumatik standardizovanými štítky. Na těchto štítcích najdete všechny informace o vlastnostech pneumatik používaných BMW.

          Spotřeba paliva a emise CO₂.

          BMW i5 M60 xDrive[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná podle WLTP v l/100 km: 20,6–18,2; Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 455–516

          [1] Dojezd závisí na různých faktorech jako jsou zejména individuální jízdní styl, charakteristika trasy, okolní teplota, využívání topení/klimatizace a temperování interiéru před odjezdem.