BMW X1 je dokonalý vůz pro ty, kdo chtějí interpretovat radost z jízdy v souladu se svými vlastními potřebami a přáními. Jeho SAV proporce budí nezaměnitelný dojem a jeho interiér prezentuje mimořádnou flexibilitu. Prostřednictvím výbav BMW xLine, BMW Sport Line a provedení M Sport nabízí tři designové světy, které zvýrazňují jak exteriér, tak interiér. Díky kombinaci opatření BMW EfficientDynamics a účinným zážehovým i vznětovým motorům BMW TwinPower Turbo vykazuje BMW X1 ve všech verzích pozoruhodně nízkou spotřebou paliva i produkcí emisí.

Nevídané a už nyní nepostradatelné: úplně první BMW X2. Nejextrovertnější model rodiny BMW X je ideální pro všechny, které baví prozkoumávání nových cest a kteří dokáží ocenit agilní dynamiku, vysoce přesné řízení a prvotřídní konektivitu. A vůbec poprvé je pro BMW X2 v nabídce paket M Sport X, který kombinuje dynamický charakter M sportovního paketu se speciálními vlastnostmi vozidla BMW X – absolutně nezaměnitelné a se sportovními vlastnostmi, které zodpoví všechny vaše otázky. Zbývá položit jen jednu: Jste na BMW X2 připraveni?

Jakožto první automobil kategorie SAV (Sports Activity Vehicle) bylo BMW X3 kdysi zakladatelem své vlastní třídy. A současná generace se opět stává tahounem inovací ve svém segmentu: s progresivními funkcemi, jako je částečně autonomní řízení či inteligentní pohon všech kol BMW xDrive, posouvá BMW X3 radost z jízdy na novou úroveň. Díky expresivnímu a sportovnímu vzhledu, neobyčejně kvalitnímu interiéru a vznětovým i zážehovým motorům BMW TwinPower Turbo těchto vlastností dosahuje přesvědčivým způsobem. Připravte se na nová dobrodružství, ať už jste kdekoliv. Nyní ve verzi BMW X3 xDrive30e zaujme řidiče hledající plug-in hybridní vůz.

BMW X4 je nepřehlédnutelné, vždy a všude. Svým extrovertním designem kombinuje aktivní životní styl s výkonností a spojuje dva prvky, které v tomto segmentu nikdy předtím spojené nebyly: pro modely X typickou mohutnost s estetikou klasického kupé. Motory BMW TwinPower Turbo a standardní výbava s prvky, jako jsou variabilní sportovní řízení a Performance Control, dokládají impulzivitu jeho charakteru.

BMW X5 ve své čtvrté generaci opět překonává svá vlastní stanovená měřítka – jako automobil Sports Activity Vehicle, který poskytuje mimořádný luxus ve všech oblastech, kde se kladou ty nejvyšší nároky. Garancí toho je rozsáhlý arzenál inteligentních technologií, které posunují hospodárnost, jízdní dynamiku, komfort a všestrannost na zcela novou úroveň – jak na silnici, tak v terénu. To nejlepší ze dvou světů v sobě spojuje mimořádně komfortní plug-in hybridní verze s pohonem všech kol: BMW X5 xDrive45e Plug-in hybrid.

Mohutné i sportovní. S robustností modelu X a elegancí kupé. BMW X6 boří všechny bariéry. Jeho motory BMW TwinPower Turbo jsou dynamickou kombinací dynamiky a hospodárnosti, pohon všech kol xDrive pomáhá přenést jejich nevšední potenciál na silnici. Špičková výbava, jako například paket Design Pure Extravagance, a materiály té nejvyšší kvality, jsou charakteristickým prvkem vozu, který je vždy v centru pozornosti – a zároveň je mimořádně praktický.

Monument své třídy: BMW X7 vytváří nový druh automobilového luxusu. Zásluhou své prvotřídní elegance a sebevědomého postoje jasně definuje novou éru čisté radosti z jízdy. Se svým přelomovým designem si zajistí nepřehlédnutelnost a pozornost již na letmý pohled.

Ať už hledáte nový nebo ojetý automobil BMW řady X – na této stránce naleznete všechny informace, testy a finanční a leasingové nabídky současných vozů BMW řady X a samozřejmě také autorizovaného dealera, s nímž si domluvíte testovací jízdu.

Více informací
BMW řady X BMW X modely na parkovišti před budovou

KRÁTKÁ HISTORIE BMW ŘADY X.

BMW řady X jsou jedinečná svým odhodláním a touhou vyniknout nad ostatními. Pro všechna jsou typické následující geny X: Nekompromisní svým sportovním a robustním vzhledem a samozřejmě i svými výkony. To vše s jízdní dynamikou a agilitou, které vždy byly charakteristickými znaky BMW.

Více informací

KRÁTKÁ HISTORIE BMW ŘADY X.

BMW X1.

Ať už ve městě, na horách nebo na pláži – BMW X1 se cítí doma všude a je elegantním a dokonalým společníkem pro každou příležitost. Tento fakt se odráží třeba i v tom, že toto kompaktní SUV bylo v roce 2018 celosvětově nejprodávanějším BMW.

Více informací

PRVNÍ GENERACE.

BMW řady X BMW X1 E84 první generace, tříčtvrteční pohledu zepředu na silnici

(BMW E84)

V době svého uvedení na trh v roce 2009 se BMW X1 rychle stalo předním hráčem v segmentu kompaktních prémiových SUV. Jeho robustnost a univerzálnost ho odlišovala od ostatních. Sportovní naladění zaručovalo dynamiku a agilitu za všech okolností. A s inteligentním pohonem všech kol BMW xDrive dosahovala trakce a jízdní dynamika nedostižné úrovně, protože hnací síla byla nepřetržitě a podle potřeby distribuována mezi předními koly a zadní nápravou. Tím byla zajištěna radost z jízdy za všech okolností. Přitažlivý design zaujal mohutností, a přitom sportovními proporcemi. Vysokou kvalitu interiéru podtrhovalo barevně sladěné obložení a detaily z nerezové oceli. X1 kombinovalo i ve své první generaci v rámci kategorie kompaktních SUV klasické hodnoty BMW, jako je dynamika, agilita a autorita.
Výroba: 2009–2015
Motory: 2,0–3,0 litru (85–225 kW, 116–306 k), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4454 mm/1798 mm/1545 mm

DRUHÁ GENERACE.

BMW řady X BMW X1 F48 druhá generace, statický tříčtvrteční pohled z boku před městem

(BMW F48)

Druhá generace BMW X1 (F48) má oproti svému předchůdci dynamičtější a sportovnější vzhled, v neposlední řadě díky stoupající boční linií a současně směrem dozadu se svažující střeše. Druhá generace se vyznačuje inovativními technologiemi, jako je Head-Up Displej nebo volitelné adaptivní LED světlomety. Nová řada přeplňovaných vznětových a zážehových motorů dává vozidlu výjimečnou kombinaci hospodárnosti a dynamiky. Od března 2020 je BMW X1 v nabídce také jako plug-in hybrid. Kromě agilního pohonu všech kol BMW xDrive je nyní k dispozici rovněž s pohonem předních kol.
Modernizace z roku 2019 dává druhé generaci ještě atraktivnější vzhled, a to především díky mnohem výraznější masce chladiče ve tvaru ledvinek a širším otvorům pro přívod vzduchu po stranách předního nárazníku.
Výroba: 2015–dodnes
Motory: 1,5–2,0 litru (85–170 kW, 116–231 k), 3- & 4válce
Délka/šířka/výška: 4439–4447 mm/1821 mm/1582–1612 mm

BMW X2.

Kombinace kupé a SUV je jednoduše unikátním spojením. Sportovně-osobitý charakter a agilní dynamika BMW X2 jsou velmi působivé. Jeho stylový vzhled podtrhuje vysoce kvalitní interiér a mnoho důmyslných technických detailů.

Více informací

PRVNÍ GENERACE.

BMW řady X BMW X2 F39 první generace, tříčtvrteční pohled zepředu na silnici

(BMW F39)

Poprvé bylo představeno v roce 2016 v podobě konceptu postaveného na modelu X1. Už tehdy byl jeho expresivní design a technologická brilantnost inspirativní. Téměř čtvercové výřezy blatníků navazující na nástavce prahů společně s nízkou linií střechy podtrhují mimořádně extrovertní vzhled. Maska chladiče ve tvaru ledvinek se směrem dolů rozšiřuje a nasávací otvory harmonickým způsobem ladí s přední částí. Celek je jasným důkazem jedinečného sebevědomí vozu.
Moderní přeplňované motory v kombinaci s převodovkami Steptronic zajišťují za všech podmínek živelný zátah. S volitelným pohonem všech kol BMW xDrive se toto SUV-kupé cítí jako doma i mimo městské prostředí. Typická BMW jízdní dynamika přináší radost z jízdy na jakémkoliv povrchu. Loga BMW na C-sloupcích připomínají legendární modely BMW, jako jsou 2000 CS a 3.0 CSL.
Výroba: 2018–dodnes
Motory: 1,5–2,0 litru (100–170 kW, 136–231 k), 3- & 4válce
Délka/šířka/výška: 4360 mm/1824 mm/1512–1526 mm

BMW X3.

SUV, které je stejně doma v terénu jako ve městě nebo na dálnici: BMW X3 od roku 2003 dokazuje, že způsob, jakým dosahujete vašich cílů, hraje důležitou roli. A také, že jízdní dynamika a vysoce kvalitní interiér hrají rozhodující roli.

Více informací

PRVNÍ GENERACE.

BMW řady X BMW X3 E83 první generace, tříčtvrteční jízdní záběr zepředu na silnici

(BMW E83)

BMW X3, které bylo představeno v roce 2003 na 60. autosalonu IAA v Německu, nemělo ve své době prakticky žádného konkurenta. Právě v tomto modelu byl na trh uveden nový inteligentní pohon všech kol BMW xDrive, který umožňuje plynulé rozdělování výkonu mezi přední a zadní nápravu. Další novinkou byl svalnatý a atletický design s výraznou přední částí zdobenou bi-xenonovými světly, která těsně lemovala masku chladiče ve tvaru ledvinek. Vyznačují se charakteristickými prstenci obrysových světel, díky nimž jsou vozy BMW z tohoto období z dálky jasně rozeznatelné – dokonce i ve tmě. V roce 2006 došlo k modernizaci, v jejímž rámci se upravila maska chladiče, zadní světla a přední nárazník. Přepracována byla také většina motorů, jež byly současně výkonnější a také hospodárnější.
Výroba: 2003–2010
Motory: 2,0–3,0 litru (105–210 kW, 143–286 k), 4 & 6válec
Délka/šířka/výška: 4565 mm/1853 mm/1674 mm

DRUHÁ GENERACE.

BMW řady X BMW X3 F25 druhá generace, tříčtvrteční jízdní záběr zezadu na silnici

(BMW F25)

Po šesti úspěšných letech byl k dispozici kompletně přepracovaný následovník. Sebevědomý, sebejistý a pohodový – toto SUV se mohlo pochlubit celou řadou inovací. Například elektronicky řízenými tlumiči, jež se aktivně přizpůsobovaly povrchu vozovky. Nebo systémem řízení jízdní dynamiky Driving Dynamics Control, který podle přání řidiče upravoval reakce tlumičů, odezvu motoru, rychlost řazení převodovky a také citlivost řízení a DSC. Celá řada asistenčních systémů řidiče, jako je systém varování před opuštěním jízdního pruhu nebo Head-Up Displej, přinášela zcela nový zážitek z jízdy, aniž by bylo nutné obětovat obvyklé hodnoty BMW.
Vylepšení modelu v roce 2014 přineslo nový design předních světlometů a bočních směrových světel ve vnějších zpětných zrcátkách. Interiér vozu zdůraznilo větší množství chromu, standardně dodávaný kožený volant a výrazně více možností, jak individualizovat BMW X3.
Výroba: 2010–2017
Motory: 2,0–3,0 litru (105–230 kW, 143–313 k), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4648 mm/1881 mm/1661 mm

TŘETÍ GENERACE.

BMW řady X BMW X3 G01 třetí generace, statický záběr z boku

(BMW G01)

Třetí generace tohoto SUV byla uvedena na trh v roce 2017. Navzdory mírně větším rozměrům se vývojářům podařilo výrazně snížit hmotnost vozidla, což prospělo agilitě. Přední světlomety, maska chladiče a zadní světla zdůrazňují šířku vozu. Díky širší masce chladiče v podobě ledvinek ve srovnání s předchůdcem a otvorům pro přívod vzduchu z BMW X3 vyzařuje atletické sebevědomí. Mohutně tvarovaný exteriér naznačuje počet koní, které čekají na vypuštění. V moderním digitálním kokpitu s ovládáním pomocí gest je radost používat asistenční systémy. Vůz dokonale splňuje všechny standardy prémiového segmentu, například dokáže jet téměř samo. Sportovní vlastnosti podvozku, převodovky a motoru zajišťují, že radost z jízdy je v tomto voze přítomna vždy. X3 je samozřejmě k dispozici s inteligentním pohonem všech kol BMW xDrive. A díky tomu je tento vůz vždy tou správnou volbou nejen pro městské prostředí, ale i pro všechny myslitelné povrchy a situace.
Výroba: 2017–dodnes
Motory: 2,0–3,0 litru (110–210 kW, 150–286 k), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4708–4734 mm/1891–1897 mm/1667–1676 mm

BMW X4.

Geny X propojené s tvary připomínajícími kupé: Tímto spojením BMW X4 okouzlujícím způsobem kombinuje estetiku a výkonnost. Motory s objemem až tři litry poskytují přesně to, co slibuje exteriér vozidla.

Více informací

PRVNÍ GENERACE.

BMW řady X BMW X4 F26 první generace, jízdní tříčtvrteční záběr zepředu

(BMW F26)

V roce 2014 to přišlo: BMW uvedlo na trh SUV-kupé střední třídy. Model, který technicky vychází z BMW X3, vynikal plynuje se svažující střechou a výraznými prolisy před zadními koly podtrhoval celkově sportovní vzhled při pohledu z boku. Šířku vozu zdůrazňovalo řešení přední i zadní části vozu: Typickými prvky byly plochá maska chladiče ve tvaru ledvinek a do boků protažené přední světlomety a zadní světla.
Široká škála hospodárných a výkonných motorů znamená, že si BMW X4 v každé situaci počíná agilně a dynamicky. Standardní pohon všech kol umožňuje jedinečnou jízdní dynamiku bez ohledu na povrch pod koly.
Výroba: 2014–2018
Motory: 2,0–3,0 litru (135–225 kW, 184–306 hp), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4671 mm/1881 mm/1624 mm

DRUHÁ GENERACE.

BMW řady X BMW X4 G02 druhá generace, jízdní tříčtvrteční záběr z boku na silnici

(BMW G02)

Sportovní elegance BMW X4 je ještě zřetelnější u druhé generace. Robustně tvarované výřezy blatníků a široký rozchod kol v kombinaci s linií střechy připomínající kupé zdůrazňují typické vlastnosti modelů X: výkon, nadřazenost a sportovnost. Tenká LED zadní světla vizuálně odlišují zadní část, stejně jako stoupající linie nad zadními blatníky. Přední části dominuje dvoudílná maska chladiče ve tvaru ledvinek s nízkými LED světlomety, která propůjčuje tomuto SUV-kupé sportovní a dynamický vzhled.
Standardně dodávaný inteligentní systém pohonu všech kol BMW xDrive umožňuje ve spojení s 8stupňovou automatickou převodovkou, která je součástí výbavy všech BMW X4, bezkonkurenční jízdní dynamiku. Uvnitř jsou nyní větší dotykové displeje, ovládání gesty a moderní asistenční systémy.
Výroba: 2018–dodnes
Motory: 2,0–3,0 litru (135–210 kW, 184–286 k), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4733–4758 mm/1918–1938 mm/1618–1621 mm

BMW X5.

Terénním modelem X5 vstoupilo BMW v roce 1999 na neprobádané území v pravém slova smyslu. Toto SUV hned od začátku sebevědomě kombinovalo suverenitu, eleganci a sportovnost. I proto si od té doby v tomto segmentu drží prvenství.

Více informací

PRVNÍ GENERACE.

BMW řady X BMW X5 E53 první generace, jízdní tříčtvrteční záběr zepředu na silnici

(BMW E53)

Na konci roku 1999 neuvedlo BMW na trh nic menšího než revoluční inovaci: první svůj terénní model. Bylo to vůbec první SUV se standardně dodávaným pohonem všech kol, které v sobě spojovalo exkluzivitu se sportovností a komfortem. Toto prémiové SUV nabízelo typickou agilitu BMW nejen zásluhou svého skvěle naladěného podvozku, ale také z důvodu použití pověstných 6- a 8válcových motorů.
Modernizace z roku 2003 přinesla mnohem výraznější vzhled díky přepracované masce chladiče ve tvaru ledvinek. Významným technickým vylepšením bylo použití nového pohonu všech kol BMW xDrive. Výrazně lepší trakce a rychlejší odezva znamenají jasné výhody v otázkách ovladatelnosti a dynamice. V roce 2004 bylo BMW X5 4.8is modelem s nejvýkonnější osmiválcovým motorem – jeho motor o objemu 4,8 litru nabízel výkon 265 kW (360 k). Modelu E53 bylo vyrobeno více než 500 tisíc kusů.
Výroba: 1999–2006
Motory: 3,0–4,8 litru (135–265 kW, 184–360 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 4667 mm/1872–1925 mm/1707–1715 mm

DRUHÁ GENERACE.

BMW řady X BMW X5 E70 druhá generace, jízdní záběr z boku na silnici

(BMW E70)

V roce 2006 BMW ukázalo, jak lze úspěšný koncept ještě vylepšit. Nástupce BMW X5 se vyznačoval mnoha technickými inovacemi, jako byl podvozek Adaptive Drive s adaptivními stabilizátory zabraňujícími naklánění karoserie a aktivními tlumiči. Díky přepracovanému designu například v oblasti blatníků vypadá vůz sportovněji. Přední světlomety mají integrovaná obrysová světla a potkávací světla ve tvaru prstenců, díky nimž je vozidlo okamžitě identifikovatelné jako BMW i za soumraku a v noci. Volitelná třetí řada sedadel nyní umožňuje v případě potřeby přepravit celkově až sedm cestujících.
V rámci vylepšení modelu v roce v roce 2010 BMW X5 dostalo LED přední světlomety a zcela přepracovanou paletu motorů. Mezi asistenční systémy řidiče nyní patří ukazatel rychlostních limitů, aktivní systém udržování rychlosti a funkce SideView: Kamery na bocích vozidla, které poskytují ještě lepší výhled.
Výroba: 2006–2013
Motory: 3,0–4,8 litru (173–300 kW, 235–408 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 4854 mm/1933 mm/1739 mm

TŘETÍ GENERACE.

BMW řady X BMW X5 F15 třetí generace, tříčtvrteční jízdní záběr zepředu

(BMW F15)

Aerodynamická vylepšení třetí generace úspěšného SUV okamžitě upoutají pozornost. Propracovaný systém nasávacích otvorů v předním nárazníku a vzduchové průduchy za předními koly snižují turbulence v okolí předních kol. To nejen snižuje odpor vzduchu, ale také modelu BMW X5 propůjčuje sportovní vzhled. Z harmonických proporcí vyzařuje propracovanost, suverenita a agilita.
Interiér s prostorovým osvětlením a precizně zpracovanými, vysoce kvalitními materiály, jako je například kůže s dvojitým prošíváním, vyzařuje eleganci. Přepracovaný dotykový ovladač iDrive činí z obsluhy mnoha asistenčních systémů skutečné potěšení. Patří mezi ně asistent udržování rychlosti s asistentem jízdy v kolonách nebo noční vidění Night Vision s funkcí LED bodového osvětlení lidí a zvířat.
Výroba: 2013–2018
Motory: 2,0–4,4 litru (160–330 kW, 218–450 k), 4-, 6- a 8válce
Délka/šířka/výška: 4880–4886 mm/1938–1985 mm/1717–1762 mm

ČTVRTÁ GENERACE.

BMW řady X BMW X5 G05 čtvrtá generace, tříčtvrteční statický záběr zezadu před budovou

(BMW G05)

Výrazně větší vnější rozměry a jednodílná maska chladiče ve tvaru ledvinek působivých rozměrů ukazují, že BMW X5 opět zvýšilo svoji suverenitu a je mohutnější. LED přední světlomety se již nedotýkají masky chladiče. Volitelně osvětlují vozovku laserovým světlem. Plně digitální Live Cockpit Professional nahradil tradiční ukazatel rychlosti a otáčkoměr a řidič si jeho zobrazení může přizpůsobit podle sebe. Pokročilé asistenční systémy podporují řidiče v nebezpečných situacích, například při brzdění.
Paket Offroad určený pro BMW X5 nabízí čtyři jízdní režimy pro různé typy terénu. Díky tomu se v každé situaci chová přesně tak, aby své posádce poskytl nejvíce zážitků z jízdy. Hospodárné a pružné motory spolu s nastavitelným podvozkem zajišťují příkladnou agilitu a dynamiku.
Výroba: 2018–dodnes
Motory: 2,0–4,4 litru (170–340 kW, 231–462 k), 4-, 6- a 8válce
Délka/šířka/výška: 4922–4938 mm/2004–2015 mm/1745–1747 mm

BMW X6.

Nekonformismus a výkon v automobilu, jehož interiér vyzařuje výjimečnou eleganci a luxus: To je BMW X6, první SUV-kupé od BMW. Design vyjadřuje působivou jízdní dynamiku, která se postaví každému vyzyvateli.

Více informací

PRVNÍ GENERACE.

BMW řady X BMW X6 E71 první generace, tříčtvrteční statický záběr z boku před budovou

(BMW E71)

V roce 2008 se v ulicích objevil vůz, který odmítl nechat se zaškatulkovat: Je to kupé? Je to SUV? Není ani jedním, i když v sobě snoubí nejlepší vlastnosti obou těchto kategorií. Byl to vůz pro individualisty, kteří dokázali ocenit výkon ve všech jeho aspektech: Se 6- a 8válcovými motory mělo BMW X6 vždy dostatek výkonu, který účelně rozděloval systém Dynamic Performance Control. Systém DPC ve spojení s inteligentním pohonem všech kol xDrive zvyšoval přesnost řízení, směrovou stabilitu a trakci, protože hnací sílu aktivně rozděloval nejen mezi přední a zadní nápravu, ale také mezi kola na levé a pravé straně.
Kupé připomínající boční linie propůjčovaly vozu nízký vzhled, zatímco nízké přední světlomety společně s maskou chladiče ve tvaru ledvinek přední část vizuálně rozšiřovaly: BMW X6 vyzařovalo dojem síly i v oblasti designu, zkrátka to byl automobil jako žádný jiný.
V roce 2012 byl v rámci modernizace přepracován vzhled vozu. Prstence obrysových světel jsou nyní vybaveny LED technologií. K dispozici je mnohem větší počet výbavových prvků, například kapota s vyboulením.

DRUHÁ GENERACE.

BMW řady X BMW X6 F16 druhá generace, tříčtvrteční jízdní záběr zepředu

(BMW F16)

Nástupce modelu E71 výrazně přiostřil svůj nezávislý charakter. Přední světlomety sahající až k masce chladiče ve tvaru ledvinek posilovaly dojem šířky a přední část tak byla ještě strmější. Zadní část pak zdobila širší zadní světla. Zahnuté linie před zadními koly na bocích poutaly pozornost. Uvnitř vůz zaujal vysoce kvalitními materiály, zcela přepracovanými přístroji a prostorovým osvětlením s volbou barvy. Streamování umožňovalo prakticky neomezený výběr hudby a jiného obsahu.
Přepracované motory nabízejí více výkonu a lepší hospodárnost. Spolu se standardně dodávaným pohonem všech kol xDrive a 8stupňovou automatickou převodovkou slibují dynamickou a agilní jízdu.
Výroba: 2014–2019
Motory: 3,0–4,4 litru (190–330 kW, 258–450 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 4909 mm/1989 mm/1689–1702 mm

TŘETÍ GENERACE.

BMW řady X BMW X6 G06 třetí generace, tříčtvrteční statický záběr z boku

(BMW G06)

Mohutné proporce a expresivní design jsou charakteristickými znaky BMW X6 třetí generace z roku 2019. Přední světlomety i zadní světla jsou velmi nízké a široké. Podtrhují extrovertní vzhled vozu, stejně jako velké nasávací otvory po stranách a pod maskou chladiče ve tvaru ledvinek. Díky podsvícení masky a volitelným laserovým světlometům je zaručeno, že osobitost tohoto SUV-kupé zůstane jasně identifikovatelná i ve tmě. Motory, asistenční systémy řidiče a standardní pohon všech kol xDrive přinášejí bezkonkurenční jízdní dynamiku.
Luxusní výbava zahrnuje volitelné vyhřívané a chlazené držáky nápojů nebo audiosoustavu Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound s 20 reproduktory.
Výroba: 2019–dodnes
Motory: 2,0–3,0 litru (195–250 kW, 265–340 k), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4935–4948 mm/2004–2019 mm/1693–1697 mm

BMW X7.

Luxus a majestátnost kombinovaná s dynamickým jízdním zážitkem. BMW X7 jako luxusní SUV stanovuje ještě vyšší standardy. Elegantní sedmimístný vůz s agilním jízdním projevem a seznamem volitelné výbavy, který zahrnuje úplně vše: Od asistenčních systémů po prvotřídní materiály a komfortní prvky.

Více informací

PRVNÍ GENERACE.

BMW řady X BMW X7 G07 první generace, tříčtvrteční statický záběr zepředu

(BMW G07)

Největší SUV, jaké kdy BMW vyrobilo, má díky minimalistickému designu svěží a agilní vzhled. Svojí sportovností, atletičností a sebevědomím potvrzuje typické kvality automobilů BMW a posouvá je na novou úroveň. Kromě jiného je jízdní komfort i jízdní dynamika v této třídě výjimečnou záležitostí kromě jiného i díky víceprvkovému přednímu zavěšení a pětiprvkové zadní nápravě, stejně jako pohonu všech kol xDrive a 8stupňové automatické převodovce. Uvnitř vozu se všechny důležité informace zobrazují na dvojici 12,3palcových displejů, s jejichž pomocí řidič ovládá různé funkce a prémiové asistenční systémy. Dva displeje pro cestující na zadních sedadlech zajišťují zábavu pro zbytek posádky. Pokud se cestující podívají nahoru, jejich zrak spočine na panoramatické střeše, která za tmy září 15 tisíci barevnými světelnými elementy.
BMW X7 lze různými způsoby přizpůsobit. Od kůže Merino s kontrastním prošíváním až po exkluzivní metalické barvy karoserie – žádné přání nezůstane nesplněno.
Výroba: 2019–dodnes
Motory: 3,0–4,4 litru (195–340 kW, 265–462 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 5151–5165 mm/2000 mm/1805 mm

BMW iX3.

První čistě elektrické SUV od BMW kombinuje známé silné stránky modelu X3, tedy maximální jízdní dynamiku a prémiovou kvalitu, s přednostmi pohonu BMW eDrive: výkon a hospodárnost. Moderní a minimalistický vzhled je navíc velmi atraktivní.

Více informací

PRVNÍ GENERACE.

BMW řady X

(BMW G08 BEV)

Elektrická verze BMW X3, která byla představena v podobě konceptu v dubnu 2018, dorazila k prodejcům na začátku roku 2021. Pátá generace technologie elektrického pohonu BMW eDrive poskytuje výkon 210 kW (286 k) a točivý moment 400 Nm. Spolu s pečlivě naladěným podvozkem zajišťuje bezkonkurenční jízdní dynamiku i na delších cestách: Dojezd (podle WLTP) v neposlední řadě díky účinnému systému rekuperace činí úžasných 450 km.
Také interiér tohoto SUV je působivý: Moderní a elegantní prostředí je kombinováno s propracovaným BMW Live Cockpitem a detaily, jako je modré startovací tlačítko. BMW iX3 se cítí jako doma v městském prostředí i mimo něj.
Výroba: 2021–dodnes
Motory: elektromotor (210 kW, 286 k)
Délka/šířka/výška: 4734 mm/1891 mm/1668 mm

BMW iX.

První čistě elektrické SUV od BMW s pohonem všech kol. BMW iX nabízí luxus a kultivovaný minimalismus v kombinaci s nejmodernější technologií elektrického pohonu. Maximální komfort propojený s monolitickým designem a jedinečným smyslem pro prostornost. Prostě automobil nové generace.

Více informací

PRVNÍ GENERACE.

BMW řady X BMW iX I20 první generace, tříčtvrteční statický záběr z boku

(BMW I20)

Dokonce i přední část BMW iX zaujme dramatickým výrazem: Extrémně tenké světlomety kontrastují s vertikálně umístěnou širokou maskou chladiče ve tvaru ledvinek, za níž je umístěna celá armáda senzorů. Navíc se tento vůz vyznačuje čistým, důsledně aerodynamickým řešením se zapuštěnými klikami dveří a čistým designovým stylem. Díky působivému dojezdu 600 km* (podle WLTP) a celkovému výkonu 370 kW* (500 k*), který zaručuje pátá generace technologie BMW eDrive, vyniká BMW iX technickou dokonalostí, pokrokovostí a každodenní využitelností.
Uvnitř se iX nese v duchu typických vlastností BMW, jako je komfort, sportovnost a inovace servírované ve zcela novém zážitku z pobytu uvnitř vozu. Zcela přepracovaný systém iDrive je logickým vývojem jednoduchého a přirozeného ovládání vozu. Informace se zobrazují na displejích prohnutých směrem k řidiči, nebo se promítají na čelní sklo prostřednictvím Head-Up Displeje. Mnoho pokrokových asistenčních systémů dodává jízdě komfort a současně vysokou míru bezpečnosti. BMW iX je průkopnické čistě elektrické prémiové SUV.
Výroba: od konce roku 2021
Motory*: elektromotor (přes 370 kW, 500 k)
Délka/šířka/výška*: 4900 mm/2000 mm/1700 mm
*předběžné hodnoty

BMW řady X BMW vozy stojící před BMW dealerstvím

BMW CERTIFIKOVANÉ OJETÉ VOZY.

BMW řady X M modely BMW X3 G01 MP statický tříčtvrteční pohled zepředu

M MODELY BMW X3.

BMW řady X M modely BMW X5 G05 MP statický tříčtvrteční pohled z boku

M MODELY BMW X5.

BMW řady X M modely BMW X7 G07 MP tříčtvrteční jízdní záběr zezadu na silnici

M MODELY BMW X7.

BMW řady X M modely BMW X2 F39 MP statický tříčtvrteční pohled zepředu

M MODELY BMW X2.

BMW řady X M modely BMW X4 G02 MP statický tříčtvrteční pohled zepředu s modelem

M MODELY BMW X4.

BMW řady X M modely BMW X6 G06 MP statický pohledu z boku

M MODELY BMW X6.

Spotřeba paliva a emise CO₂.

  • BMW X1:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 6,8–1,9
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 157–43

    Plug-in hybridní BMW X1:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 1,9
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 43

    BMW X2:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 7,1–1,9
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 163–43

    Plug-in hybridní BMW X2:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 1,9
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 43

    M modely BMW X2:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 7,1–6,8
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 163–154

    BMW X3:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,2–2,1
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 187–48

    Plug-in hybridní BMW X3:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 2,4–2,1
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 54–48

    M modely BMW X3:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,2–5,6
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 187–148

    BMW X4:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,1–4,8
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 185–125

    M modely BMW X4:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,1–5,6
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 185–147

    BMW X5:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 10,7–1,6
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 243–37

    Plug-in hybridní BMW X5:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 2,1–1,6
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 47–37

    M modely BMW X5:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 10,7–10,4
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 243–238

    BMW X6:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 10,6–5,7
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 242–149

    M modely BMW X6:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 10,6–10,4
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 242–167

    BMW X7:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 11,0–6,4
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 251–167

    M modely BMW X7:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 11,0–10,9
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 251–248

    BMW iX3:
    Spotřeba elektřiny v kWh/100 km: 17,8–17,5
    Dojezd na elektřinu v km: 520–510

    BMW iX(1):
    Spotřeba elektřiny v kWh/100 km: pod 21
    Dojezd na elektřinu v km: přes 600

    Uvedené údaje o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě energie byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Údaje se vztahují k vozidlu v základním vybavení v Německu a uvedené rozpětí zohledňuje volitelnou výbavu a rozdíly v rozměrech zvolených kol a pneumatik, a mohou se během konfigurace lišit.

    Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů lze nalézt v příručkách o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě elektrické energie nových osobních automobilů, které získáte u všech prodejců a na adrese: https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.

    Hodnoty jsou již založené na nové metodice WLTP a pro účely porovnání vozidel jsou přepočtené na hodnoty odpovídající klasifikaci NEDC. Hodnoty CO2 u těchto vozidel se pro účely daní nebo jiných poplatků souvisejících s vozidly, které se (mimo jiné) zakládají na hodnotě emisí CO2, mohou lišit od hodnot zde uvedených.