Skip to main content

Web momentálně není plně k dispozici.

Náš nástroj pro správu vašeho oprávnění, které jste nám udělili, abychom mohli používat soubory cookie, je dočasně offline. Některé funkce vyžadující váš souhlas s používáním souborů cookie proto mohou chybět.

BMW iX2 xDrive30 SUV elektrické

SHOP THE LOOK

BMW ŘADY X.

VÝKONNÉ A DYNAMICKÉ.

BMW iX2 xDrive30[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 17,7–16,3; Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 417–449

AKTUÁLNÍ BMW ŘADY X.

Charakteristickým znakem vozů BMW řady X jsou individuálně navržené modely, které nesou typické geny X. Sportovní a robustní design se snoubí s nekompromisní výkonností. Tato SUV s vynikajícím výhledem, inteligentním pohonem všech kol BMW xDrive a excelentní spotřebou umožňují objevovat svět novým a vzrušujícím způsobem.

Zobrazené
Seřadit podle ceny (vzestupně)
Seřadit podle ceny (sestupně)
Výkon
BMW iX M60
BMW iX M60
  • 455 (619) kw (k)
  • 0–100 za 3,8 s
BMW i

BMW iX M60.

Cena od: 3 460 600 Kč

BMW iX M60[1]: Spotřeba elekřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 24,7–21,9; Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 501-564

BMW iX xDrive40
  • až 240 (326) kw (k)
  • 0–100 za 6,1 s
BMW i

BMW iX.

Cena od: 2 067 000 Kč

BMW iX3
  • až 210 (286) kw (k)
  • 0–100 za 6,8 s
BMW i

BMW iX3.

Cena od: 1 810 900 Kč

BMW iX2 xDrive30
  • až 230 (313) kw (k)
  • 0–100 za 5,6 s
BMW i

BMW iX2.

Cena od: 1 384 500 Kč

BMW iX1 xDrive30
  • až 230 (313) kw (k)
  • 0–100 za 5,6 s
BMW i

BMW iX1.

Cena od: 1 059 500 Kč

BMW XM
  • až 480 (653) kw (k)
  • 0–100 za 4,3 s
BMW M

Modely BMW XM.

Cena od: 4 405 700 Kč

BMW X7 M60i xDrive
BMW X7 M60i xDrive
  • 390 (530) kw (k)
  • 0–100 za 4,7 s
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

Cena od: 3 360 500 Kč

BMW X7 M60i xDrive: Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 12,9–12,1; emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 292–273

BMW X6 M Competition
  • až 460 (625) kw (k)
  • 0–100 za 3,9 s
BMW M

M modely BMW X6.

Cena od: 3 941 600 Kč

BMW X5 M Competition
  • až 460 (625) kw (k)
  • 0–100 za 3,9 s
BMW M

M modely BMW X5.

Cena od: 3 861 000 Kč

BMW X4 M Competition
  • až 353 (480) kw (k)
  • 0–100 za 4 s
BMW M

M modely BMW X4.

Cena od: 2 035 800 Kč

BMW X3 M Competition
  • až 353 (480) kw (k)
  • 0–100 za 4 s
BMW M

M modely BMW X3.

Cena od: 2 654 600 Kč

BMW X2 M35i xDrive
BMW X2 M35i xDrive
  • 221 (300) kw (k)
  • 0–100 za 5,4 s
BMW M

BMW X2 M35i xDrive.

Cena od: 1 466 400 Kč

BMW X2 M35i xDrive: Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 8,0–7,7; emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 181–174

BMW X1 M35i xDrive
BMW X1 M35i xDrive
  • 221 (300) kw (k)
  • 0–100 za 5,4 s
BMW M

BMW X1 M35i xDrive.

Cena od: 1 449 500 Kč

BMW X1 M35i xDrive: Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 8,1–7,8; Emise CO₂, kombinované WLTP v g/km: 183-176

BMW X7 xDrive40d
  • až 259 (352) kw (k)
  • 0–100 za 5,9 s

BMW X7.

Cena od: 2 601 300 Kč

BMW X6 xDrive40i M Sport
  • až 280 (381) kw (k)
  • 0–100 za 5,4 s

BMW X6.

Cena od: 2 142 400 Kč

BMW X5 xDrive40i
  • až 280 (381) kw (k)
  • 0–100 za 5,4 s

BMW X5.

Cena od: 2 017 600 Kč

BMW X4 xDrive30d
  • až 210 (286) kw (k)
  • 0–100 za 5,7 s

BMW X4.

Cena od: 1 511 900 Kč

BMW X3 xDrive30d
  • až 210 (286) kw (k)
  • 0–100 za 5,7 s

BMW X3.

Cena od: 1 411 800 Kč

BMW X2 sDrive20i
  • až 125 (170) kw (k)
  • 0–100 za 8,3 s

BMW X2.

Cena od: 1 041 300 Kč

BMW X1 sDrive20i
  • až 125 (170) kw (k)
  • 0–100 za 8,3 s

BMW X1.

Cena od: 950 300 Kč

DALŠÍ TÉMATA.

Řada i Centrum Udržitelnost – čistá zatáčkovitá silnice do kopce vedoucí lesem po pobřeží

BMW UDRŽITELNOST.

BMW i7 připojené k nabíjecí stanici před kancelářskou budovou

BMW ELEKTROMOBILITA.

BMW i5 zaparkované před finanční institucí

BMW FINANCIAL SERVICES.

PŘEHLED BMW ŘADY X.

Vstupte do světa BMW řady X. A využijte všechny silné stránky, které široká nabídka modelů SUV od BMW nabízí. Ať už se rozhodnete pro hospodárné elektrické SUV, flexibilní plug-in hybridní model, nebo spalovací motor. Od malých či kompaktních vozů až po velké sedmimístné modely a luxusní komfortní terénní vozy. Ojeté nebo nové. Vždy najděte to správné SUV, které ideálně vyhovuje Vašemu způsobu života.

THE BMW X1.

BMW X1 E84 SUV jízdní záběr na silnici v centru moderního města

PRVNÍ GENERACE (BMW E84).

S uvedením na trh v roce 2009 se BMW X1 dostalo do čela segmentu prémiových kompaktních SUV. Na jedné straně robustní a všestranné, na straně druhé sportovní a agilní. Inteligentní pohon všech kol BMW xDrive plynule rozděloval hnací sílu mezi přední a zadní kola. Výsledná trakce a jízdní dynamika byly obdivuhodné.

 

Neméně působivý byl také sportovní a svalnatý vzhled. Interiér zaujal barevně sladěnými ozdobnými lištami a vysoce kvalitními prvky z nerezové oceli.

BMW X1 F48 SUV na náhorní plošině s panoramatem města a pohořím v pozadí

DRUHÁ GENERACE (BMW F48).

Ať už šlo o výrazné linie na bocích stoupající směrem k zádi, nebo o jemně se svažující střechu, sportovní design druhé generace BMW X1 měl ještě větší dynamiku. Díky inovativní výbavě, jako je BMW Head-Up Displej nebo na přání dodávané adaptivní LED světlomety, tento terénně vypadající vůz zaujal moderními technologiemi. Nová generace přeplňovaných vznětových a zážehových motorů zajišťovala mimořádnou vyváženost hospodárnosti a sportovního charakteru. Toto SUV bylo navíc od března 2020 k dispozici také s plug-in hybridním pohonem. Kromě agilního pohonu všech kol BMW xDrive bylo nyní v nabídce rovněž s pohonem předních kol.

Díky jednoznačně výraznějším ledvinkám tvořícím masku chladiče a širším vstupům vzduchu po stranách předního nárazníku vůz po faceliftu z roku 2009 vypadal ještě elegantněji.

 

Výroba: 2015–2022

Motory: 1,5–2,0 litru (85–170 kW, 116–231 k), 3- & 4válce

Délka/šířka/výška: 4439–4447 mm/1821 mm/1582–1612 mm

BMW X1 U11 SUV na parkovišti před strmým útesem uprostřed přírody

TŘETÍ GENERACE (BMW U11).

Od roku 2022 je BMW X1 sebevědomé a mimořádně univerzální. Je k dispozici se spalovacími motory, plug-in hybridním pohonem nebo jako čistě elektrický model. Jeho čistý designový styl mu dodává sebevědomý postoj, který je vyjádřen výraznou přední částí s nápadnou, téměř pravoúhlou maskou chladiče ve tvaru ledvinek, monolitickými designovými prvky nebo hranatými výřezy blatníků, které jsou typické pro řadu X.

 

Nízké Adaptivní LED světlomety, které zasahují daleko do boků, jsou nezaměnitelným dynamickým prvkem přídě. Totéž platí pro vzpřímené proporce.

 

Kombinace síly a dynamiky se odráží i v technické výbavě. BMW X1 je k dispozici buď s pohonem předních kol, nebo se systémem BMW xDrive podtrhujícím jízdní agilitu. Kromě lepší jízdní dynamiky poskytuje také vysokou míru trakce a bezpečnosti. Automatická 7stupňová dvouspojková převodovka Steptronic je zárukou rychlého řazení a špičkového jízdního komfortu při nízké spotřebě paliva. Plug-in hybridní modely v čistě elektrickém režimu ujedou (podle WLTP) až 86 km[1].

 

Výroba: 2022–dodnes

Motory: 1,5–2,0 litru (100–240kW, 136–326 k)[2], 3- & 4válce

Délka/šířka/výška: 4500 mm/1845 mm/1630–1642 mm

BMW X2.

BMW X2 F39 SUV ve vysoké rychlosti na výjezdu z dálnice

PRVNÍ GENERACE (BMW E39).

BMW X2 přišlo na svět v roce 2016 jako koncepční vůz postavený na základě BMW X1. . Od té doby nás tento SUV model inspiruje svým výrazným designem a technologickou vyspělostí. Téměř hranaté výřezy blatníků se spolu s plochou linií střechy vyznačují výrazně extrovertním charakterem. V přední části signalizuje sebevědomí maska chladiče ve tvaru ledvinek, která se směrem k silnici rozšiřuje, a výrazně tvarované vstupy vzduchu.

Z hlediska jízdní dynamiky BMW X2 překonávalo ostatní modely SUV. Moderní přeplňované motory v kombinaci s převodovkami Steptronic měly dostatečnou zásobu výkonu. S volitelným pohonem všech kol BMW xDrive se toto SUV-kupé cítilo komfortně i mimo městské prostředí. A to doslova na jakémkoli povrchu. Legendární modely BMW jako 2000 CS a 3.0 CSL připomínají loga BMW umístěná na C-sloupcích.

 

Výroba: 2018–dodnes

Motory: 1,5–2,0 litru (100–225 kW, 136–306 k), 3- & 4válce

Délka/šířka/výška: 4360 mm/1824 mm/1512–1526 mm

BMW X2 U10 SUV před moderní budovou v centru města

DRUHÁ GENERACE (BMW U10).

Druhá generace BMW X2 přišla na trh v roce 2024. Design tohoto SUV se vyznačuje spojením mohutných tvarů a siluety kupé. V přední části zvýrazňuje jeho nápadný vzhled sportovní maska ve tvaru ledvinek s mřížkami vyplňujícími její vnitřní plochy. Vpředu i vzadu se o sportovní design a vynikající viditelnost starají světlomety využívající nejmodernější LED technologii.

V interiéru Vás přivítají vysoce kvalitní materiály, inovativní technologie a komfortní ergonomie. Čalounění perforovanou syntetickou kůží upoutá pozornost a nabízí neuvěřitelně pohodlné sezení. Inovativní nabídka zábavy v podobě hraní her či streamování videa je navržena tak, abyste si je užili v pohodlí. Jednoduše ovládejte navigaci a nastavení vozu pomocí velkého BMW Prohnutého displeje a palubního systému BMW Live Cockpit Professional. Prémiové panoramatické skleněné střešní okno Vám otevírá prostor nad hlavou, takže interiér působí z každého sedadla ještě prostorněji.

S výkonem 125 kW (170 k)[3] BMW X2 zrychluje na maximální rychlost 213 km/h. Zažijte vzrušující jízdní dynamiku a využijte pomoc inteligentních asistenčních systémů, jako je například Parkovací asistent Plus, který Vám navíc poskytne 3D obraz okolí vozu. Driving Assistant Professional Vás dokáže až do rychlosti 210 km/h bezpečně udržovat v jízdním pruhu.

Doba výroby: od roku 2024
Motory: 1,5–2,0 litru (110–221 kW, 150–300 k), 3- & 4válce
Délka/šířka/výška: 4554–4567 mm/1845 mm/1575–1590 mm

BMW X3.

BMW X3 E83 SUV na silnici před historickým pozadím centra evropského města

PRVNÍ GENERACE (BMW E83).

V roce 2003 bylo BMW X3 představeno na 60. autosalonu IAA. V té době tento vůz neměl v podstatě žádnou konkurenci. Inteligentní systém pohonu všech kol BMW xDrive byl novinkou a měl premiéru právě v tomto modelu. Plynule rozděloval hnací sílu mezi přední a zadní nápravu. Svou premiéru oslavil také výrazný a sportovně pojatý design. Jeho typickým prvkem byla nápaditě pojatá příď s bi-xenonovými světlomety, které lemovaly masku ve tvaru ledvinek. Jejich typickým prvkem byly světelné prstence, díky nimž byly vozy BMW z této doby jasně rozpoznatelné z dálky i ve tmě.

V roce 2006 prochází BMW X3 modernizací. Při ní dostávají nový tvar maska chladiče ve tvaru ledvinek, přední nárazník i zadní světla. Motory jsou nyní hospodárnější a výrazně výkonnější.

 

Výroba: 2003–2010

Motory: 2,0–3,0 litru (105–210 kW, 143–286 k), 4- & 6válce

Délka/šířka/výška: 4565 mm/1853 mm/1674 mm

BMW X3 F25 SUV jedoucí rychle po serpentinách uprostřed hor

DRUHÁ GENERACE (BMW F25).

O šest let později přichází nástupce se zcela novým designem. Sebevědomý a komplexní a s celou řadou nových funkcí. K dispozici byly například elektronicky řízené tlumiče, které se aktivně přizpůsobují povrchu vozovky. Novinkou byl také systém řízení jízdní dynamiky, umožňující motoru spontánněji reagovat na pohyby plynového pedálu. A současně také ovlivňoval chování převodovky, stejně jako citlivost řízení a stabilizační systém (DSC). Celá řada asistenčních systémů, jako je asistent pro jízdu v jízdním pruhu nebo BMW Head-Up Displej, poskytovala zcela nové zážitky z jízdy. A to bez nutnosti vzdát se typických silných stránek BMW.

Modernizace v roce 2014 přinesla nový design světlometů a boční směrové ukazatele umístila do zpětných zrcátek. V interiéru bylo více chromu, standardem byl kožený volant a připraveny byly také rozšířené možnosti individualizace.

 

Výroba: 2010–2017

Motory: 2,0–3,0 litru (105–230 kW, 143–313 k), 4- & 6válce

Délka/šířka/výška: 4648 mm/1881 mm/1661 mm

BMW X3 G01 SUV zaparkované pod podjezdem průmyslového komplexu

TŘETÍ GENERACE (BMW G01 & F97).

Třetí generace tohoto SUV je k dispozici od roku 2017. Přestože je nový model větší než jeho předchůdce, váží méně. Díky tomu je také agilnější. Přední světlomety, maska chladiče a zadní světla zdůrazňují šířku vozu. Ve spojení s širšími ledvinkami masky chladiče a otvory pro přívod vzduchu působí BMW X3 sebevědomě a sportovně.

Palubní deska zaujme moderním pojetím a k dispozici je ovládání gesty. Asistenční systémy patří k nejlepším ve svém segmentu. Vůz dokáže například sám předjíždět. Podvozek, převodovka a motor mají sportovní naladění. K dispozici je také inteligentní pohon všech kol BMW xDrive. Vůz je vhodný pro každý způsob používání: ať už v městském prostředí, na venkově nebo v přírodě.

 

Výroba: 2017–dodnes

Motory: 2,0–2,0 litru (135–375 kW, 184–510 k)[2], 4- & 6válce

Délka/šířka/výška: 4708–4734 mm/1891–1897 mm/1667–1676 mm

BMW X4.

BMW X4 F26 SUV jedoucí na venkovské silnici v oblasti amerických Rocky Mountain

PRVNÍ GENERACE (BMW F26).

V roce 2014 BMW představilo SUV-kupé střední třídy. Čistě z pohledu techniky BMW X4 vycházelo z BMW X3. Z pohledu designu ale bylo velmi odlišné. Linie střechy, plynule klesající specifickou křivkou, a zvýrazněné zadní blatníky podtrhovaly sportovní charakter vozu i při pohledu z boku. Přední a zadní část byly navrženy tak, aby zdůraznily šířku vozu. Tento efekt vytvářela nízká maska ve tvaru ledvinek se světlomety, stejně jako zadní světla protažená až do boků.

BMW X4 bylo poháněno širokou škálou motorů. Efektivní a výkonné pohonné jednotky zajišťovaly BMW X4 v každé situaci agilitu a dynamiku. Standardně dodávaný systém pohonu všech kol zajistil fascinující jízdní dynamiku. A to doslova na jakémkoli povrchu.

 

Výroba: 2014–2018

Motory: 2,0–3,0 litru (135–230kW, 184–313k), 4- & 6válce

Délka/šířka/výška: 4671 mm/1881 mm/1624 mm

BMW X4 G02 SUV na horském průsmyku před alpskou krajinou

DRUHÁ GENERACE (BMW G02 & F98).

Druhá generace BMW X4 je ještě sportovnější. Má mohutné blatníky, široký rozchod a linii střechy připomínající kupé. Design tak dává působivě na odiv typické vlastnosti modelu X: sílu, sebevědomí a sportovnost. Nízká zadní LED světla opticky rozšiřují záď vozu. Stejně jako horizontální linie umístěná nad zadními blatníky. Přední části dominuje dvoudílná maska ve tvaru ledvinek s úzkými LED světlomety. Ta dále umocňuje sportovní a dynamický výraz tohoto SUV-kupé.

Inteligentní systém pohonu všech kol BMW xDrive je součástí výbavy všech modelů BMW X4. V kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou, která je rovněž ve standardní výbavě, vůz zaujme bezkonkurenční jízdní dynamikou. Interiér je vybaven velkými dotykovými displeji, ovládáním gesty a moderními asistenčními systémy.

 

Výroba: 2018–dodnes

Motory: 2,0–3,0 litru (135–375 kW, 184–510 k), 4- & 6válce

Délka/šířka/výška: 4733–4758 mm/1918–1938 mm/1618–1621 mm

BMW X5.

BMW X5 E53 SUV jedoucí po venkovské silnici před pšeničnými poli

PRVNÍ GENERACE (BMW E53).

Na konci roku 1999 neuvedlo BMW na trh nic menšího než revoluční inovaci: první svůj terénní model. Bylo to vůbec první SUV se standardně dodávaným pohonem všech kol, které v sobě spojovalo exkluzivitu se sportovností a komfortem. Toto prémiové SUV nabízelo typickou agilitu BMW nejen zásluhou svého skvěle naladěného podvozku, ale také z důvodu použití pověstných 6- a 8válcových motorů.

Modernizace z roku 2003 přinesla mnohem výraznější vzhled díky přepracované masce chladiče ve tvaru ledvinek. Významným technickým vylepšením bylo použití nového pohonu všech kol BMW xDrive. Výrazně lepší trakce a rychlejší odezva znamenaly jasné výhody v otázkách ovladatelnosti a dynamiky. V roce 2004 bylo BMW X5 4.8is modelem s nejvýkonnějším osmiválcovým motorem. Jeho motor o objemu 4,8 litru nabízel výkon 265 kW (360 k). Modelu E53 bylo vyrobeno více než 500 tisíc kusů.

 

Výroba: 1999–2006

Motory: 3,0–4,8 litru (135–265 kW, 184–360 k), 6- & 8válce

Délka/šířka/výška: 4667 mm/1872–1925 mm/1707–1715 mm

BMW X5 E70 SUV zaparkované před horským jezerem

DRUHÁ GENERACE (BMW E70).

V roce 2006 měl premiéru nástupce první generace BMW X5. Vyznačoval se mnoha technickými inovacemi, jako byl například podvozek Adaptive Drive. Jeho součástí byly adaptivní stabilizátory omezující naklánění karoserie a aktivní tlumiče. Díky přepracovanému designu, například v oblasti blatníků, vůz vypadal sportovněji. Kromě jiného to bylo i zásluhou výrazněji tvarovaných předních blatníků. Přední světlomety měly integrovaná obrysová světla a potkávací světla ve tvaru prstenců. Díky nim bylo možné tento vůz okamžitě identifikovat jako BMW i za soumraku a v noci. Volitelná třetí řada sedadel nyní umožňuje v případě potřeby přepravit kromě řidiče dalších šest cestujících.

V rámci vylepšení modelu v roce v roce 2010 dostalo BMW X5 LED přední světlomety. A také zcela přepracovanou paletu motorů. Mezi asistenční systémy řidiče nyní patřil ukazatel rychlostních limitů a aktivní systém udržování rychlosti. Zajímavostí byla také funkce SideView, která pomocí kamer na bocích vozu zajišťovala řidiči ještě lepší přehled o okolí.

 

Výroba: 2006–2013

Motory: 3,0–4,8 litru (173–300 kW, 235–408 k), 6- & 8válce

Délka/šířka/výška: 4854 mm/1933 mm/1739 mm

BMW X5 F15 SUV s rozvířeným prachem na cestě v divočině

TŘETÍ GENERACE (BMW F15).

Aerodynamická vylepšení třetí generace úspěšného SUV okamžitě upoutala pozornost. Propracovaný systém nasávacích otvorů v předním nárazníku a vzduchové průduchy za předními koly snižovaly turbulence v okolí předních kol. Tím se snižoval odpor vzduchu. Z harmonických proporcí vyzařovala propracovanost, suverenita a agilita.

Interiér s prostorovým osvětlením působil mimořádně elegantně. Jeho precizně zpracované a vysoce kvalitní materiály podtrhovaly jeho noblesu. Za pozornost stálo například kožené čalounění s dvojitým prošíváním. Přepracovaný dotykový ovladač iDrive činí z obsluhy mnoha asistenčních systémů skutečné potěšení. Patří mezi ně asistent udržování rychlosti s asistentem jízdy v kolonách a také systém nočního vidění Night Vision s funkcí LED bodového osvětlení lidí a zvířat.

 

Výroba: 2013–2018

Motory: 2,0–4,4 litru (160–330 kW, 218–450 k), 4-, 6- a 8válce

Délka/šířka/výška: 4880–4886 mm/1938–1985 mm/1717–1762 mm

BMW X5 G05 SUV na mýtině s bahnitou půdou na nerovném terénu se stromy a keři v pozadí

ČTVRTÁ GENERACE (BMW G05).

Výrazně větší vnější rozměry a jednodílná maska chladiče ve tvaru ledvinek působivých rozměrů ukazují, že BMW X5 opět zvýšilo svoji suverenitu a je mohutnější. LED přední světlomety volitelně osvětlují vozovku laserovým světlem. Plně digitální Live Cockpit Professional umožňuje přizpůsobit grafiku zobrazovaných údajů. Systém je možné ovládat intuitivně gesty nebo hlasovými příkazy. Pokrokové asistenční systémy pomáhají řidiči v nebezpečných situacích, například při brzdění.

Paket Offroad nabízí čtyři jízdní režimy pro různé typy terénu. Je tak schopen za všech okolností nabídnout podmanivé jízdní zážitky. Hospodárné motory spolu s nastavitelným podvozkem zajišťují příkladnou agilitu a dynamiku. V plug-in hybridním provedení nabízí toto SUV při každodenním používání díky elektrickému pohonu lokálně bezemisní a téměř tichou jízdu.

Výroba: 2018–2022
Motory: Motory: 2,0–4,4 litru (170–390 kW, 231–530 k), 4-, 6- a 8válce
Délka/šířka/výška: 4922–4938 mm/2004–2015 mm/1745–1747 mm

BMW X5 G05 SUV po faceliftu s moderní kancelářskou budovou v pozadí

PÁTÁ GENERACE (BMW G05 & F95).

V roce 2022 BMW X5 díky rozsáhlému faceliftu přední části vypadá téměř jako zcela nový model. Zásluhou horizontální orientace jeho povrchů působí velmi širokým dojmem. Charakteristická BMW maska chladiče ve tvaru ledvinek zaujme osvětlením Iconic Glow. Přepracované LED světlomety jsou nižší. Společně s maskou dodávají přední části výraznější a expresivnější tvář. Tento designový přístup byl aplikován také na trojrozměrných zadních LED světlech a široce rozkročené zádi. V závislosti na zvoleném paketu se dále zvýrazňuje moderní (X Line) nebo sportovní (M sportovní paket) charakter BMW X5.

Moderní je také interiér. Integrovaný BMW Prohnutý displej a BMW Interaktivní lišta jako ovládací prvky vytvářejí novou podobu multimediálního zážitku. Skleněné ovládací prvky Crafted Clarity podtrhují luxusní atmosféru vnitřního prostoru. Ručně vyráběné prvky z leštěného křišťálového skla jsou použity na voliči převodovky s osvětleným symbolem X, tlačítku start/stop a ovladači iDrive. Díky novému asistentu pro jízdu s přívěsem můžete nyní s připojeným přívěsem i snadno couvat.

BMW X5 nabízí sportovní jízdní dynamiku díky výkonnému zážehovému 6válci BMW TwinPower Turbo. Díky paketu xOffroad a zejména adaptivnímu vzduchovému odpružení na obou nápravách přesvědčuje mimořádným jízdním komfortem.

 

Výroba: 2022–dodnes

Motory: Motory: 3,0–4,4 litru (219–460 kW, 298–625 k), 6- a 8válce

Délka/šířka/výška: 4935 mm/2004 mm/1765 mm

BMW X6.

BMW X6 E71 SUV uprostřed pouštní krajiny

PRVNÍ GENERACE (BMW E71).

Je to kupé? Je to SUV? V roce 2008 se v ulicích objevil vůz, který odmítl nechat se zaškatulkovat. BMW X6 v sobě snoubilo ty nejlepší vlastnosti obou těchto kategorií. Byl to vůz pro individualisty, kteří dokázali ocenit jeho schopnosti. Se 6- a 8válcovými motory mělo BMW X6 vždy dostatek výkonu, který účelně rozděloval systém Dynamic Performance Control, zlepšující přesnost řízení. Ve spojení s inteligentním pohonem všech kol xDrive zvyšoval směrovou stabilitu a trakci, protože hnací sílu aktivně rozděloval mezi každé kolo samostatně.

 

Kupé připomínající boční linie propůjčovaly vozu nízký vzhled. Nízké přední světlomety společně s maskou chladiče ve tvaru ledvinek přední část vizuálně rozšiřovaly.

V roce 2012 byl v rámci modernizace decentně přepracován vzhled vozu. Prstence obrysových světel nyní dostaly LED technologii. K dispozici byl mnohem větší počet výbavových prvků. Příkladem byla třeba kapota s vyboulením podtrhujícím dojem síly.

Výroba: 2008–2014
Motory: 3,0–4,4 litru (173–300 kW, 235–408 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 4876–4877 mm/1983 mm/1684–1690 mm

BMW X6 F16 SUV na polní cestě lemované palmami

DRUHÁ GENERACE (BMW F16).

Nástupce modelu E71 výrazně přiostřil svůj nezávislý charakter. Přední světlomety sahající až k masce chladiče ve tvaru ledvinek posilovaly dojem šířky. Přední část byla ještě strmější. Zadní část zdobila širší zadní světla. Zahnuté linie před zadními koly na bocích poutaly pozornost. Uvnitř vůz zaujal vysoce kvalitními materiály, zcela přepracovanými přístroji a prostorovým osvětlením s možností volby barvy. Streamování umožňovalo prakticky neomezený výběr hudby a dalšího obsahu.

Přepracované motory nabízely více výkonu a lepší hospodárnost. Spolu se standardně dodávaným pohonem všech kol xDrive a 8stupňovou automatickou převodovkou slibovaly dynamickou a agilní jízdu.

Výroba: 2014–2019
Motory: 3,0–4,4 litru (190–330 kW, 258–450 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 4909 mm/1989 mm/1689–1702 mm

BMW X6 G06 SUV na noční dálnici v centru města s osvětlenými budovami v pozadí

TŘETÍ GENERACE (BMW G06).

Mohutné proporce a expresivní design jsou charakteristickými znaky BMW X6 třetí generace z roku 2019. Přední světlomety i zadní světla jsou velmi nízké a široké. Zaujmou také nasávací otvory po stranách a pod maskou chladiče ve tvaru ledvinek. Díky podsvícení masky a volitelným laserovým světlometům je zaručeno, že osobitost tohoto SUV zůstane jasně identifikovatelná i ve tmě. Výkonné motory, inteligentní asistenční systémy a standardní pohon všech kol xDrive přinášejí fascinující jízdní dynamiku.

 

Audiosoustava Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound s 20 reproduktory poskytuje speciální zážitek z poslechu hudby, kdykoli budete chtít. S BMW X6 dojedete do svého cíle nejen rychle a bezpečně, ale také komfortně.

Výroba: 2019–2022
Motory: 3,0–4,4 litru (195–390 kW, 265–530 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 4935–4948 mm/2004–2019 mm/1693–1697 mm

BMW X6 G06 SUV na klikaté horské silnici s prudkým svahem vpravo a horským panoramatem

ČTVRTÁ GENERACE (BMW G06 & F96).

Svalnatá sportovnost s maximální expresivitou. Čtvrtá generace BMW X6 je standardně vybavena M sportovním paketem. Přepracovaná přední část s osvětlenou maskou ve tvaru ledvinek Iconic Glow je výrazným designovým prvkem. Karoserie je nejen sportovní, ale také aerodynamicky optimalizovaná. M Shadowline, M specifické koncovky výfuku, 20" kola BMW z lehké slitiny a přední a zadní nárazník v M designu přitahují pozornost každého.

Luxusní sportovní vzhled a moderní technologie definují také interiér. BMW Prohnutý displej a palubní deska s M specifickou grafikou, M kožený volant, exkluzivní M pedály a M osvětlené prahové lišty dodávají vnitřnímu prostoru eleganci.

Díky výkonnému osmiválcovému motoru BMW M TwinPower Turbo poskytuje toto SUV ryzí jízdní dynamiku. A zásluhou paketu xOffroad a 8stupňové sportovní převodovky Steptronic je připraveno nabídnout také špičkový jízdní komfort na jakémkoli povrchu. Jeho Adaptivní M podvozek a funkce sprint zajišťují přímou odezvu a agilitu.

Výroba: 2022–dodnes
Motory: Motory: 3,0–4,4 litru (219–460 kW, 298–625 k), 6- a 8válce
Délka/šířka/výška: 4960 mm/2004 mm/1700 mm

BMW X7.

BMW X7 G07 SUV na pobřežní silnici u Středozemního moře se sbíhajícími se bouřkovými mraky v pozadí

PRVNÍ GENERACE (BMW G07).

Když se BMW X7 představilo, bylo to největší SUV, jaké kdy BMW vyrobilo. V tomto ohledu jej lze srovnávat pouze s novějším BMW XM. Přesto díky svému minimalistickému stylu a jednoduchému designovému jazyku působilo lehce a agilně. Sportovní, atletický a sebevědomý vůz staví na vlastnostech typických pro BMW. A nově je definuje. V dané třídě jsou poskytovaný komfort i jízdní dynamika zcela výjimečné. Jsou zajištěné kromě jiného i předním zavěšením s dvojitými příčnými rameny a pětiprvkovou zadní nápravou, stejně jako pohonem všech kol xDrive a 8stupňovou automatickou převodovkou.

Uvnitř vozu se všechny důležité informace zobrazují na dvojici 12,3palcových displejů, s jejichž pomocí řidič ovládá různé funkce a prémiové asistenční systémy. Dva displeje pro cestující na zadních sedadlech zajišťují zábavu. Pokud se cestující podívají nahoru, jejich zrak spočine na panoramatické střeše, která za tmy září 15 tisíci barevnými světelnými elementy. BMW X7 lze různými způsoby individualizovat. Od kůže Merino s kontrastním prošíváním až po exkluzivní metalické barvy karoserie – žádné přání nezůstane nesplněno.

V roce 2022 prošlo BMW X7 modernizací, která mu dodala ještě více expresivity a současně i elegance. S osvětlenou maskou ve tvaru ledvinek BMW Iconic Glow, rozkročeným postojem a novým šedým metalickým lakem Sparkling Copper Grey dává na odiv svůj status luxusního vozu. BMW Prohnutý displej a BMW Operační systém 8 vytvářejí uvnitř inovativní atmosféru digitálního světa.

 

Výroba: 2019–dodnes
Motory: 3,0–4,4 litru (259–390 kW, 352–530 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 5151–5181 mm/2000 mm/1835 mm

BMW XM.

BMW XM G09 SUV s futuristickým 3D pozadím

PRVNÍ GENERACE (BMW G09).

Díky nově vyvinutému motoru V8 přináší výkonné BMW XM na silnici ohromující výkon 550 kW (748 k). S dojezdem na elektřinu až 83 km (WLTP)[1] nabízí tichou a zároveň lokálně bezemisní jízdu. Díky moderní plug-in hybridní technologii kombinuje toto SUV to nejlepší z obou světů.

Velké a mohutné proporce dodávají vozu již z dálky jeho nekompromisní suverenitu a nezávislost. Díky novému a nezaměnitelnému designu přední části si BMW M udržuje své pevné postavení v luxusním segmentu.

Kombinace prvků BMW M a BMW X je důsledně uplatněna také v interiéru. Přední část se zaměřuje na výkonnost a dynamiku. Jak je pro BMW M typické, je zde jednoznačně středem pozornosti řidič. Nový BMW Prohnutý displej překlenuje propast mezi tradiční orientací na řidiče a moderními funkcemi založenými na propojení s digitálním světem.

Jednoznačné zaměření na řidiče v přední části kontrastuje s útulnou atmosférou luxusního salónku v zadní části. Zde cestující přivítá útočiště vhodné pro celebrity. A to zejména díky mimořádně kvalitním materiálům, vytříbeným povrchům a výrazným detailům. Fantastickým prvkem zadní části je střecha s trojrozměrnou hranolovou strukturou. Spolu s nepřímým osvětlením tento prvek působivě demonstruje souhru progresivního luxusu a komfortu.

Výroba: 2022–dodnes
Motory: 4,4 litru, spalovací motor (360–430 kW, 489–585 k), 8 válců + elektromotor (145 kW, 197 k), celkový výkon (480–550 kW, 653–748 k)[2]
Délka/šířka/výška: 5110 mm/2005 mm/1755 mm

BMW iX1.

BMW iX1 U11 BEV v bílé barvě na klikaté silnici ve skalnaté horské oblasti

PRVNÍ GENERACE (BMW U11 BEV).

V roce 2022 se představilo BMW iX1, které bylo prvním elektrickým SUV od BMW. Zároveň to byl vstupní elektrický model do třídy menších SUV modelů BMW.

BMW iX1 kombinuje vysokou jízdní dynamiku klasického kompaktního SUV s moderní efektivitou technologie BMW eDrive. Díky ploché vysokonapěťové baterii v podvozku a systému rekuperace nabízí dlouhý dojezd na jedno nabití: až 474 kilometrů (WLTP)[1]. Celek doplňují elektromotory o celkovém výkonu 230 kW (313 k)[4].

Odvážná přední část a vzpřímené proporce dodávají vozu při pohledu z boku moderní a dynamický výraz. Modré ozdobné prvky upozorňují na elektrický pohon tohoto robustního vozu. Moderní je také jeho interiér. Vychutnejte si mimořádně komfortní cestování díky aktivním sedadlům. Elegantní bezrámečkový BMW Prohnutý displej s dotykovým a hlasovým ovládáním je zároveň hlavním rozhraním výkonného systému BMW iDrive.

Výroba: 2022–dodnes
Motory: Elektromotor (150–230 kW, 204–313 k)[4]
Délka/šířka/výška: 4500 mm/1845 mm/1616 mm

BMW iX2.

BMW iX2 U10 SUV na dálnici před zalesněným horským panoramatem

PRVNÍ GENERACE (BMW U10 BEV).

BMW iX2, které vstoupí do prodeje v roce 2024, kombinuje prostornost SUV s přednostmi čistě elektrického pohonu. Má mohutný design s výraznými liniemi a siluetou SUV-kupé. V přední části působivě vyniká osvětlená maska ve tvaru ledvinek BMW Iconic Glow. V kombinaci s 20" M koly z lehké slitiny a M sportovním paketem působí BMW iX2 neobyčejně svěžím a dynamickým dojmem.

 

Toto SUV je elegantní uvnitř a dravé zvenku. Ergonomická sportovní sedadla poskytují oporu i při sportovním stylu jízdy. Pomocí velkého BMW Prohnutého displeje a BMW Live Cockpit Professional s Operačním systémem 9 můžete intuitivně ovládat hudbu, hry a navigaci poskytující přehled o trase. A díky 12 reproduktorům hi-fi systému Harmon Kardon bude Vaše oblíbená hudba znít ještě působivěji! Prémiové panoramatické skleněné střešní okno otevírá prostor nad hlavou, takže interiér působí z každého sedadla ještě prostorněji.

 

Díky výkonu 230 kW (313 k)[4] dokáže BMW iX2 z 0 na 100 km/h zrychlit za 5,6 sekundy. Kromě vzrušující jízdní dynamiky můžete využít také pomoc inteligentních asistenčních systémů, jako je například Parkovací asistent Plus, který Vám navíc poskytne 3D obraz okolí vozu. Driving Assistant Professional Vás dokáže až do rychlosti 210 km/h bezpečně udržovat v jízdním pruhu.

 

Výroba: Od 2024

Motory: Elektromotor (213 kW, 313 k)[4]

Délka/šířka/výška: 4554 mm/1845 mm/1560 mm

BMW iX3.

BMW iX3 G08 SUV obklopené bouřkovými mraky na horském průsmyku

PRVNÍ GENERACE (BMW G08 BEV).

Elektrická verze BMW X3, která byla představena v podobě konceptu v dubnu 2018, dorazila k prodejcům na začátku roku 2021. Pátá generace technologie elektrického pohonu BMW eDrive poskytuje výkon 210 kW (286 k) a fascinující jízdní dynamiku. Točivý moment 400 Nm je okamžitě dostupný kdykoli. Spolu s pečlivě naladěným podvozkem zajišťuje bezkonkurenční jízdní dynamiku. A to i na dlouhých cestách. Dojezd činí podle WLTP v neposlední řadě díky účinnému systému rekuperace 450 km[1].

Také interiér tohoto elektrického SUV je působivý. Moderní a elegantní prostředí je kombinováno s propracovaným rozhraním BMW Live Cockpit a detaily, jako je modré startovací tlačítko. BMW iX3 se cítí jako doma v městském prostředí i mimo něj.

Výroba: 2021–dodnes
Motory: Motory: Elektromotor (210 kW, 286 k)
Délka/šířka/výška: 4734 mm/1891 mm/1668 mm

BMW iX.

BMW iX i20 zaparkované před útesem s pozadím oceánu při odlivu a západu slunce

PRVNÍ GENERACE (BMW i20).

Dokonce i přední část BMW iX zaujme dramatickým výrazem. Extrémně tenké světlomety kontrastují s vertikálně umístěnou širokou maskou chladiče ve tvaru ledvinek. Za ní je umístěna celá armáda senzorů připravených k použití. Navíc se tento vůz vyznačuje čistým, důsledně aerodynamickým řešením se zapuštěnými klikami dveří a čistým designovým stylem.

Zásluhou působivého dojezdu 630 km* (podle WLTP) a celkového výkonu 385 kW* (523 k*) BMW iX vyniká technickou dokonalostí, pokrokovostí a každodenní využitelností.

V interiéru BMW iX nabízí komfort, sportovnost a inovace, díky nimž poskytuje zcela nový zážitek z pobytu uvnitř vozu. Zcela přepracovaný systém iDrive je logickým vývojem jednoduchého a přirozeného ovládání vozu. Informace se zobrazují na displejích prohnutých směrem k řidiči, nebo se promítají na čelní sklo prostřednictvím Head-Up Displeje. Mnoho pokrokových asistenčních systémů dodává jízdě komfort a současně vysokou míru bezpečnosti. BMW iX je průkopnické čistě elektrické prémiové SUV.

Výroba: 2021–dodnes
Motory: Motory: Elektromotor (240–455 kW, 326–619 k)

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY.

Spotřeba paliva a emise CO₂.

BMW iX M60[1]:
Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 24,7–21,9;
Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 501–564

BMW iX[1]:
Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 24,7–19,4;
Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 403–633

BMW iX3[1]:
Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 18,0–17,6;
Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 461–471

BMW iX2[1]:
Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 17,7–16,3;
Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 417–449

BMW iX[1]:
Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 18,1–15,4;
Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 417–474

BMW XM[1]:
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 2.0–1.5;
Emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 45–35;
Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 33,6–32,5;
Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 76–83

BMW X7 M60i xDrive:
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 12,9–12,1;
Emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 292–273

BMW X7:
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 12,9–7,8;
Emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 292–203

BMW X6:
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 12,3–7,1;
Emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 279–187

BMW X5[1]:
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 12,5–7,3;
Emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 283–18;
Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 27,0–22,9;
Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 94–110

BMW X4:
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 9,5–5,7;
Emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 215–149

BMW X3[1]:
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 9,5–2,0;
Emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 216–45;
Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 20,5–18,9;
Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 42–50

BMW X2 M35i xDrive:
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 8,0–7,7;
Emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 181–174

BMW X2:
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 8,0–5,1;
Emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 181–133

BMW X1 M35i xDrive:
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 8,1–7,8;
Emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 183-176

BMW X1[1]:
Spotřeba paliva, kombinovaná WLTP v l/100 km: 8,1–0,7;
Emise CO2, kombinované WLTP v g/km: 183–16;
Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 19,3–16,8;
Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 71–85

[1] Dojezd závisí na různých faktorech jako jsou zejména individuální jízdní styl, charakteristika trasy, okolní teplota, využívání topení/klimatizace a temperování interiéru před odjezdem.

[2] Pro plug-in hybridní verze: Výkon elektrického pohonu závisí na stavu nabití baterie.

[3] Kombinovaný výkon spalovacího motoru (115 kW) a elektromotoru (14 kW).

[4] Krátkodobé zvýšení na <10 sekund oproti udávané nominální hodnotě. Údaje o výkonu, spotřebě a emisích CO2 se vztahují na vozidla se standardní převodovkou.

Oficiální údaje o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě elektřiny byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Hodnoty WLTP berou v potaz i volitelnou výbavu ovlivňující dojezd. Hodnoty WLTP berou při udávání dojezdu v úvahu i veškerou volitelnou výbavu (v tomto případě dostupnou na německém trhu). U vozidel nově schválených od 1. 1. 2021 již nejsou k dispozici oficiální hodnoty podle NEDC, ale pouze podle WLTP. Kromě toho jsou hodnoty NEDC od 1. ledna 2023 na základě nařízení EK 2022/195 z osvědčení o shodě (COC listů) vymazány.  Další informace o postupech měření WLTP a NEDC naleznete na www.bmw.de/wltp


Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů lze nalézt v příručkách o spotřebě paliva (DAT), emisích CO2 a spotřebě elektrické energie nových osobních automobilů, které získáte u všech prodejců a na adrese: DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Německo, a na https://www.dat.de/co2/.

Údaje o výkonu zážehových motorů platí pro vozidla používající palivo s oktanovým číslem 98. Uvedené údaje o spotřebě paliva byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Jsou přípustná bezolovnatá paliva s oktanovým číslem 91 a vyšším s maximálním podílem etanolu 10 % (E10). BMW doporučuje bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 95. Pro vysokovýkonné modely BMW doporučuje bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 98.