Náš nástroj pro správu vašeho oprávnění, které jste nám udělili, abychom mohli používat soubory cookie, je dočasně offline. Některé funkce vyžadující váš souhlas s používáním souborů cookie proto mohou chybět.
PŘEHLED MODELŮ BMW ŘADY X.


















BMW X6
BMW iX2
BMW iX1
BMW X1 je dokonalý vůz pro ty, kdo chtějí interpretovat radost z jízdy v souladu se svými vlastními potřebami a přáními. Jeho SAV proporce budí nezaměnitelný dojem a jeho interiér prezentuje mimořádnou flexibilitu. Prostřednictvím výbav BMW xLine, BMW Sport Line a provedení M Sport nabízí tři designové světy, které zvýrazňují jak exteriér, tak interiér. Díky kombinaci opatření BMW EfficientDynamics a účinným zážehovým i vznětovým motorům BMW TwinPower Turbo vykazuje BMW X1 ve všech verzích pozoruhodně nízkou spotřebou paliva i produkcí emisí.
Nevídané a už nyní nepostradatelné: úplně první BMW X2. Nejextrovertnější model rodiny BMW X je ideální pro všechny, které baví prozkoumávání nových cest a kteří dokáží ocenit agilní dynamiku, vysoce přesné řízení a prvotřídní konektivitu. A vůbec poprvé je pro BMW X2 v nabídce paket M Sport X, který kombinuje dynamický charakter M sportovního paketu se speciálními vlastnostmi vozidla BMW X – absolutně nezaměnitelné a se sportovními vlastnostmi, které zodpoví všechny vaše otázky. Zbývá položit jen jednu: Jste na BMW X2 připraveni?
Jakožto první automobil kategorie SAV (Sports Activity Vehicle) bylo BMW X3 kdysi zakladatelem své vlastní třídy. A současná generace se opět stává tahounem inovací ve svém segmentu: s progresivními funkcemi, jako je částečně autonomní řízení či inteligentní pohon všech kol BMW xDrive, posouvá BMW X3 radost z jízdy na novou úroveň. Díky expresivnímu a sportovnímu vzhledu, neobyčejně kvalitnímu interiéru a vznětovým i zážehovým motorům BMW TwinPower Turbo těchto vlastností dosahuje přesvědčivým způsobem. Připravte se na nová dobrodružství, ať už jste kdekoliv. Nyní ve verzi BMW X3 xDrive30e zaujme řidiče hledající plug-in hybridní vůz.
BMW X4 je nepřehlédnutelné, vždy a všude. Svým extrovertním designem kombinuje aktivní životní styl s výkonností a spojuje dva prvky, které v tomto segmentu nikdy předtím spojené nebyly: pro modely X typickou mohutnost s estetikou klasického kupé. Motory BMW TwinPower Turbo a standardní výbava s prvky, jako jsou variabilní sportovní řízení a Performance Control, dokládají impulzivitu jeho charakteru.
BMW X5 ve své čtvrté generaci opět překonává svá vlastní stanovená měřítka – jako automobil Sports Activity Vehicle, který poskytuje mimořádný luxus ve všech oblastech, kde se kladou ty nejvyšší nároky. Garancí toho je rozsáhlý arzenál inteligentních technologií, které posunují hospodárnost, jízdní dynamiku, komfort a všestrannost na zcela novou úroveň – jak na silnici, tak v terénu. To nejlepší ze dvou světů v sobě spojuje mimořádně komfortní plug-in hybridní verze s pohonem všech kol: BMW X5 xDrive45e Plug-in hybrid.
Mohutné i sportovní. S robustností modelu X a elegancí kupé. BMW X6 boří všechny bariéry. Jeho motory BMW TwinPower Turbo jsou dynamickou kombinací dynamiky a hospodárnosti, pohon všech kol xDrive pomáhá přenést jejich nevšední potenciál na silnici. Špičková výbava, jako například paket Design Pure Extravagance, a materiály té nejvyšší kvality, jsou charakteristickým prvkem vozu, který je vždy v centru pozornosti – a zároveň je mimořádně praktický.
Monument své třídy: BMW X7 vytváří nový druh automobilového luxusu. Zásluhou své prvotřídní elegance a sebevědomého postoje jasně definuje novou éru čisté radosti z jízdy. Se svým přelomovým designem si zajistí nepřehlédnutelnost a pozornost již na letmý pohled.
Ať už hledáte nový nebo ojetý automobil BMW řady X – na této stránce naleznete všechny informace, testy a finanční a leasingové nabídky současných vozů BMW řady X a samozřejmě také autorizovaného dealera, s nímž si domluvíte testovací jízdu.

KRÁTKÁ HISTORIE BMW ŘADY X.
BMW řady X jsou jedinečná svým odhodláním a touhou vyniknout nad ostatními. Pro všechna jsou typické následující geny X: Nekompromisní svým sportovním a robustním vzhledem a samozřejmě i svými výkony. To vše s jízdní dynamikou a agilitou, které vždy byly charakteristickými znaky BMW.
KRÁTKÁ HISTORIE BMW ŘADY X.
BMW řady X jsou jedinečná svým odhodláním a touhou vyniknout nad ostatními. Pro všechna jsou typické následující geny X: Nekompromisní svým sportovním a robustním vzhledem a samozřejmě i svými výkony. To vše s jízdní dynamikou a agilitou, které vždy byly charakteristickými znaky BMW.
BMW X1.
Ať už ve městě, na horách nebo na pláži – BMW X1 se cítí doma všude a je elegantním a dokonalým společníkem pro každou příležitost. Tento fakt se odráží třeba i v tom, že toto kompaktní SUV bylo v roce 2018 celosvětově nejprodávanějším BMW.
PRVNÍ GENERACE.

(BMW E84)
V době svého uvedení na trh v roce 2009 se BMW X1 rychle stalo předním hráčem v segmentu kompaktních prémiových SUV. Jeho robustnost a univerzálnost ho odlišovala od ostatních. Sportovní naladění zaručovalo dynamiku a agilitu za všech okolností. A s inteligentním pohonem všech kol BMW xDrive dosahovala trakce a jízdní dynamika nedostižné úrovně, protože hnací síla byla nepřetržitě a podle potřeby distribuována mezi předními koly a zadní nápravou. Tím byla zajištěna radost z jízdy za všech okolností. Přitažlivý design zaujal mohutností, a přitom sportovními proporcemi. Vysokou kvalitu interiéru podtrhovalo barevně sladěné obložení a detaily z nerezové oceli. X1 kombinovalo i ve své první generaci v rámci kategorie kompaktních SUV klasické hodnoty BMW, jako je dynamika, agilita a autorita.
Výroba: 2009–2015
Motory: 2,0–3,0 litru (85–225 kW, 116–306 k), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4454 mm/1798 mm/1545 mm
DRUHÁ GENERACE.

(BMW F48)
Druhá generace BMW X1 má oproti svému předchůdci dynamičtější a sportovnější vzhled, v neposlední řadě díky stoupající boční linií a současně směrem dozadu se svažující střeše. Druhá generace se vyznačuje inovativními technologiemi, jako je Head-Up Displej nebo volitelné adaptivní LED světlomety. Nová řada přeplňovaných vznětových a zážehových motorů dává vozidlu výjimečnou kombinaci hospodárnosti a dynamiky. Od března 2020 je BMW X1 v nabídce také jako plug-in hybrid. Kromě agilního pohonu všech kol BMW xDrive je nyní k dispozici rovněž s pohonem předních kol.
Modernizace z roku 2019 dává druhé generaci ještě atraktivnější vzhled, a to především díky mnohem výraznější masce chladiče ve tvaru ledvinek a širším otvorům pro přívod vzduchu po stranách předního nárazníku.
Výroba: 2015–dodnes
Motory: 1,5–2,0 litru (85–170 kW, 116–231 k), 3- & 4válce
Délka/šířka/výška: 4439–4447 mm/1821 mm/1582–1612 mm
TŘETÍ GENERACE.

(BMW U11)
V roce 2022 na trh vstoupila třetí generace modelu X1. Vyznačuje se mimořádnou kombinací suverenity, všestrannosti a funkčnosti. X1 je k dispozici se zážehovým, plug-in hybridním nebo čistě elektrickým pohonem a vyznačuje se svalnatým a čistě navrženým designem: působivá přední část s výraznou hranatou maskou ve tvaru ledvinek, hladké povrchy a pro X modely typické téměř hranaté výřezy blatníků mu dodávají sebevědomý výraz. S ním kontrastují jemně navržené adaptivní LED světlomety, zasahující daleko do boků, a vzpřímené proporce.
Kombinace síly a dynamiky se odráží v použité technice. BMW X1 je k dispozici s pohonem předních nebo všech kol zajišťovaným systémem BMW xDrive, který je zárukou mimořádné jízdní dynamiky, výjimečné trakce a vysoké úrovně bezpečnosti. Automatická 7stupňová dvouspojková převodovka Steptronic zajišťuje rychlé řazení a přesné ovládání při zajištění minimální spotřeby. Plug-in hybridní varianta zaujme čistě elektrickým dojezdem (WLTP) až 89 km.
Období výroby: 2022–dodnes
Motory: 1,5–2,0 l (100–150 kW, 136–204 k), 3- & 4válce
Délka/šířka/výška: 4500 mm/1845 mm/1630–1642 mm
BMW X2.
Kombinace kupé a SUV je jednoduše unikátním spojením. Sportovně-osobitý charakter a agilní dynamika BMW X2 jsou velmi působivé. Jeho stylový vzhled podtrhuje vysoce kvalitní interiér a mnoho důmyslných technických detailů.
PRVNÍ GENERACE.

(BMW F39)
Poprvé bylo představeno v roce 2016 v podobě konceptu postaveného na modelu X1. Už tehdy byl jeho expresivní design a technologická brilantnost inspirativní. Téměř čtvercové výřezy blatníků navazující na nástavce prahů společně s nízkou linií střechy podtrhují mimořádně extrovertní vzhled. Maska chladiče ve tvaru ledvinek se směrem dolů rozšiřuje a nasávací otvory harmonickým způsobem ladí s přední částí. Celek je jasným důkazem jedinečného sebevědomí vozu.
Moderní přeplňované motory v kombinaci s převodovkami Steptronic zajišťují za všech podmínek živelný zátah. S volitelným pohonem všech kol BMW xDrive se toto SUV-kupé cítí jako doma i mimo městské prostředí. Typická BMW jízdní dynamika přináší radost z jízdy na jakémkoliv povrchu. Loga BMW na C-sloupcích připomínají legendární modely BMW, jako jsou 2000 CS a 3.0 CSL.
Výroba: 2018–dodnes
Motory: 1,5–2,0 litru (100–170 kW, 136–231 k), 3- & 4válce
Délka/šířka/výška: 4360 mm/1824 mm/1512–1526 mm
BMW X3.
SUV, které je stejně doma v terénu jako ve městě nebo na dálnici: BMW X3 od roku 2003 dokazuje, že způsob, jakým dosahujete Vašich cílů, hraje důležitou roli. A také, že jízdní dynamika a vysoce kvalitní interiér hrají rozhodující roli.
PRVNÍ GENERACE.

(BMW E83)
BMW X3, které bylo představeno v roce 2003 na 60. autosalonu IAA v Německu, nemělo ve své době prakticky žádného konkurenta. Právě v tomto modelu byl na trh uveden nový inteligentní pohon všech kol BMW xDrive, který umožňuje plynulé rozdělování výkonu mezi přední a zadní nápravu. Další novinkou byl svalnatý a atletický design s výraznou přední částí zdobenou bi-xenonovými světly, která těsně lemovala masku chladiče ve tvaru ledvinek. Vyznačují se charakteristickými prstenci obrysových světel, díky nimž jsou vozy BMW z tohoto období z dálky jasně rozeznatelné – dokonce i ve tmě. V roce 2006 došlo k modernizaci, v jejímž rámci se upravila maska chladiče, zadní světla a přední nárazník. Přepracována byla také většina motorů, jež byly současně výkonnější a také hospodárnější.
Výroba: 2003–2010
Motory: 2,0–3,0 litru (105–210 kW, 143–286 k), 4 & 6válec
Délka/šířka/výška: 4565 mm/1853 mm/1674 mm
DRUHÁ GENERACE.

(BMW F25)
Po šesti úspěšných letech byl k dispozici kompletně přepracovaný následovník. Sebevědomý, sebejistý a pohodový – toto SUV se mohlo pochlubit celou řadou inovací. Například elektronicky řízenými tlumiči, jež se aktivně přizpůsobovaly povrchu vozovky. Nebo systémem řízení jízdní dynamiky Driving Dynamics Control, který podle přání řidiče upravoval reakce tlumičů, odezvu motoru, rychlost řazení převodovky a také citlivost řízení a DSC. Celá řada asistenčních systémů řidiče, jako je systém varování před opuštěním jízdního pruhu nebo Head-Up Displej, přinášela zcela nový zážitek z jízdy, aniž by bylo nutné obětovat obvyklé hodnoty BMW.
Vylepšení modelu v roce 2014 přineslo nový design předních světlometů a bočních směrových světel ve vnějších zpětných zrcátkách. Interiér vozu zdůraznilo větší množství chromu, standardně dodávaný kožený volant a výrazně více možností, jak individualizovat BMW X3.
Výroba: 2010–2017
Motory: 2,0–3,0 litru (105–230 kW, 143–313 k), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4648 mm/1881 mm/1661 mm
TŘETÍ GENERACE.

(BMW G01)
Třetí generace tohoto SUV byla uvedena na trh v roce 2017. Navzdory mírně větším rozměrům se vývojářům podařilo výrazně snížit hmotnost vozidla, což prospělo agilitě. Přední světlomety, maska chladiče a zadní světla zdůrazňují šířku vozu. Díky širší masce chladiče v podobě ledvinek ve srovnání s předchůdcem a otvorům pro přívod vzduchu z BMW X3 vyzařuje atletické sebevědomí. Mohutně tvarovaný exteriér naznačuje počet koní, které čekají na vypuštění. V moderním digitálním kokpitu s ovládáním pomocí gest je radost používat asistenční systémy. Vůz dokonale splňuje všechny standardy prémiového segmentu, například dokáže jet téměř samo. Sportovní vlastnosti podvozku, převodovky a motoru zajišťují, že radost z jízdy je v tomto voze přítomna vždy. X3 je samozřejmě k dispozici s inteligentním pohonem všech kol BMW xDrive. A díky tomu je tento vůz vždy tou správnou volbou nejen pro městské prostředí, ale i pro všechny myslitelné povrchy a situace.
Výroba: 2017–dodnes
Motory: 2,0–3,0 litru (110–210 kW, 150–286 k), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4708–4734 mm/1891–1897 mm/1667–1676 mm
BMW X4.
Geny X propojené s tvary připomínajícími kupé: Tímto spojením BMW X4 okouzlujícím způsobem kombinuje estetiku a výkonnost. Motory s objemem až tři litry poskytují přesně to, co slibuje exteriér vozidla.
PRVNÍ GENERACE.

(BMW F26)
V roce 2014 to přišlo: BMW uvedlo na trh SUV-kupé střední třídy. Model, který technicky vychází z BMW X3, vynikal plynuje se svažující střechou a výraznými prolisy před zadními koly podtrhoval celkově sportovní vzhled při pohledu z boku. Šířku vozu zdůrazňovalo řešení přední i zadní části vozu: Typickými prvky byly plochá maska chladiče ve tvaru ledvinek a do boků protažené přední světlomety a zadní světla.
Široká škála hospodárných a výkonných motorů znamená, že si BMW X4 v každé situaci počíná agilně a dynamicky. Standardní pohon všech kol umožňuje jedinečnou jízdní dynamiku bez ohledu na povrch pod koly.
Výroba: 2014–2018
Motory: 2,0–3,0 litru (135–225 kW, 184–306 hp), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4671 mm/1881 mm/1624 mm
DRUHÁ GENERACE.

(BMW G02)
Sportovní elegance BMW X4 je ještě zřetelnější u druhé generace. Robustně tvarované výřezy blatníků a široký rozchod kol v kombinaci s linií střechy připomínající kupé zdůrazňují typické vlastnosti modelů X: výkon, nadřazenost a sportovnost. Tenká LED zadní světla vizuálně odlišují zadní část, stejně jako stoupající linie nad zadními blatníky. Přední části dominuje dvoudílná maska chladiče ve tvaru ledvinek s nízkými LED světlomety, která propůjčuje tomuto SUV-kupé sportovní a dynamický vzhled.
Standardně dodávaný inteligentní systém pohonu všech kol BMW xDrive umožňuje ve spojení s 8stupňovou automatickou převodovkou, která je součástí výbavy všech BMW X4, bezkonkurenční jízdní dynamiku. Uvnitř jsou nyní větší dotykové displeje, ovládání gesty a moderní asistenční systémy.
Výroba: 2018–dodnes
Motory: 2,0–3,0 litru (135–210 kW, 184–286 k), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4733–4758 mm/1918–1938 mm/1618–1621 mm
BMW X5.
Terénním modelem X5 vstoupilo BMW v roce 1999 na neprobádané území v pravém slova smyslu. Toto SUV hned od začátku sebevědomě kombinovalo suverenitu, eleganci a sportovnost. I proto si od té doby v tomto segmentu drží prvenství.
PRVNÍ GENERACE.

(BMW E53)
Na konci roku 1999 neuvedlo BMW na trh nic menšího než revoluční inovaci: první svůj terénní model. Bylo to vůbec první SUV se standardně dodávaným pohonem všech kol, které v sobě spojovalo exkluzivitu se sportovností a komfortem. Toto prémiové SUV nabízelo typickou agilitu BMW nejen zásluhou svého skvěle naladěného podvozku, ale také z důvodu použití pověstných 6- a 8válcových motorů.
Modernizace z roku 2003 přinesla mnohem výraznější vzhled díky přepracované masce chladiče ve tvaru ledvinek. Významným technickým vylepšením bylo použití nového pohonu všech kol BMW xDrive. Výrazně lepší trakce a rychlejší odezva znamenají jasné výhody v otázkách ovladatelnosti a dynamice. V roce 2004 bylo BMW X5 4.8is modelem s nejvýkonnější osmiválcovým motorem – jeho motor o objemu 4,8 litru nabízel výkon 265 kW (360 k). Modelu E53 bylo vyrobeno více než 500 tisíc kusů.
Výroba: 1999–2006
Motory: 3,0–4,8 litru (135–265 kW, 184–360 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 4667 mm/1872–1925 mm/1707–1715 mm
DRUHÁ GENERACE.

(BMW E70)
V roce 2006 BMW ukázalo, jak lze úspěšný koncept ještě vylepšit. Nástupce BMW X5 se vyznačoval mnoha technickými inovacemi, jako byl podvozek Adaptive Drive s adaptivními stabilizátory zabraňujícími naklánění karoserie a aktivními tlumiči. Díky přepracovanému designu například v oblasti blatníků vypadá vůz sportovněji. Přední světlomety mají integrovaná obrysová světla a potkávací světla ve tvaru prstenců, díky nimž je vozidlo okamžitě identifikovatelné jako BMW i za soumraku a v noci. Volitelná třetí řada sedadel nyní umožňuje v případě potřeby přepravit celkově až sedm cestujících.
V rámci vylepšení modelu v roce v roce 2010 BMW X5 dostalo LED přední světlomety a zcela přepracovanou paletu motorů. Mezi asistenční systémy řidiče nyní patří ukazatel rychlostních limitů, aktivní systém udržování rychlosti a funkce SideView: Kamery na bocích vozidla, které poskytují ještě lepší výhled.
Výroba: 2006–2013
Motory: 3,0–4,8 litru (173–300 kW, 235–408 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 4854 mm/1933 mm/1739 mm
TŘETÍ GENERACE.

(BMW F15)
Aerodynamická vylepšení třetí generace úspěšného SUV okamžitě upoutají pozornost. Propracovaný systém nasávacích otvorů v předním nárazníku a vzduchové průduchy za předními koly snižují turbulence v okolí předních kol. To nejen snižuje odpor vzduchu, ale také modelu BMW X5 propůjčuje sportovní vzhled. Z harmonických proporcí vyzařuje propracovanost, suverenita a agilita.
Interiér s prostorovým osvětlením a precizně zpracovanými, vysoce kvalitními materiály, jako je například kůže s dvojitým prošíváním, vyzařuje eleganci. Přepracovaný dotykový ovladač iDrive činí z obsluhy mnoha asistenčních systémů skutečné potěšení. Patří mezi ně asistent udržování rychlosti s asistentem jízdy v kolonách nebo noční vidění Night Vision s funkcí LED bodového osvětlení lidí a zvířat.
Výroba: 2013–2018
Motory: 2,0–4,4 litru (160–330 kW, 218–450 k), 4-, 6- a 8válce
Délka/šířka/výška: 4880–4886 mm/1938–1985 mm/1717–1762 mm
ČTVRTÁ GENERACE.

(BMW G05)
Výrazně větší vnější rozměry a jednodílná maska chladiče ve tvaru ledvinek působivých rozměrů ukazují, že BMW X5 opět zvýšilo svoji suverenitu a je mohutnější. LED přední světlomety se již nedotýkají masky chladiče. Volitelně osvětlují vozovku laserovým světlem. Plně digitální Live Cockpit Professional nahradil tradiční ukazatel rychlosti a otáčkoměr a řidič si jeho zobrazení může přizpůsobit podle sebe. Pokročilé asistenční systémy podporují řidiče v nebezpečných situacích, například při brzdění.
Paket Offroad určený pro BMW X5 nabízí čtyři jízdní režimy pro různé typy terénu. Díky tomu se v každé situaci chová přesně tak, aby své posádce poskytl nejvíce zážitků z jízdy. Hospodárné a pružné motory spolu s nastavitelným podvozkem zajišťují příkladnou agilitu a dynamiku.
Výroba: 2018–dodnes
Motory: 2,0–4,4 litru (170–340 kW, 231–462 k), 4-, 6- a 8válce
Délka/šířka/výška: 4922–4938 mm/2004–2015 mm/1745–1747 mm
BMW X6.
Nekonformismus a výkon v automobilu, jehož interiér vyzařuje výjimečnou eleganci a luxus: To je BMW X6, první SUV-kupé od BMW. Design vyjadřuje působivou jízdní dynamiku, která se postaví každému vyzyvateli.
PRVNÍ GENERACE.

(BMW E71)
V roce 2008 se v ulicích objevil vůz, který odmítl nechat se zaškatulkovat: Je to kupé? Je to SUV? Není ani jedním, i když v sobě snoubí nejlepší vlastnosti obou těchto kategorií. Byl to vůz pro individualisty, kteří dokázali ocenit výkon ve všech jeho aspektech: Se 6- a 8válcovými motory mělo BMW X6 vždy dostatek výkonu, který účelně rozděloval systém Dynamic Performance Control. Systém DPC ve spojení s inteligentním pohonem všech kol xDrive zvyšoval přesnost řízení, směrovou stabilitu a trakci, protože hnací sílu aktivně rozděloval nejen mezi přední a zadní nápravu, ale také mezi kola na levé a pravé straně.
Kupé připomínající boční linie propůjčovaly vozu nízký vzhled, zatímco nízké přední světlomety společně s maskou chladiče ve tvaru ledvinek přední část vizuálně rozšiřovaly: BMW X6 vyzařovalo dojem síly i v oblasti designu, zkrátka to byl automobil jako žádný jiný.
V roce 2012 byl v rámci modernizace přepracován vzhled vozu. Prstence obrysových světel jsou nyní vybaveny LED technologií. K dispozici je mnohem větší počet výbavových prvků, například kapota s vyboulením.
DRUHÁ GENERACE.

(BMW F16)
Nástupce modelu E71 výrazně přiostřil svůj nezávislý charakter. Přední světlomety sahající až k masce chladiče ve tvaru ledvinek posilovaly dojem šířky a přední část tak byla ještě strmější. Zadní část pak zdobila širší zadní světla. Zahnuté linie před zadními koly na bocích poutaly pozornost. Uvnitř vůz zaujal vysoce kvalitními materiály, zcela přepracovanými přístroji a prostorovým osvětlením s volbou barvy. Streamování umožňovalo prakticky neomezený výběr hudby a jiného obsahu.
Přepracované motory nabízejí více výkonu a lepší hospodárnost. Spolu se standardně dodávaným pohonem všech kol xDrive a 8stupňovou automatickou převodovkou slibují dynamickou a agilní jízdu.
Výroba: 2014–2019
Motory: 3,0–4,4 litru (190–330 kW, 258–450 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 4909 mm/1989 mm/1689–1702 mm
TŘETÍ GENERACE.

(BMW G06)
Mohutné proporce a expresivní design jsou charakteristickými znaky BMW X6 třetí generace z roku 2019. Přední světlomety i zadní světla jsou velmi nízké a široké. Podtrhují extrovertní vzhled vozu, stejně jako velké nasávací otvory po stranách a pod maskou chladiče ve tvaru ledvinek. Díky podsvícení masky a volitelným laserovým světlometům je zaručeno, že osobitost tohoto SUV-kupé zůstane jasně identifikovatelná i ve tmě. Motory, asistenční systémy řidiče a standardní pohon všech kol xDrive přinášejí bezkonkurenční jízdní dynamiku.
Luxusní výbava zahrnuje volitelné vyhřívané a chlazené držáky nápojů nebo audiosoustavu Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound s 20 reproduktory.
Výroba: 2019–dodnes
Motory: 2,0–3,0 litru (195–250 kW, 265–340 k), 4- & 6válce
Délka/šířka/výška: 4935–4948 mm/2004–2019 mm/1693–1697 mm
BMW X7.
Luxus a majestátnost kombinovaná s dynamickým jízdním zážitkem. BMW X7 jako luxusní SUV stanovuje ještě vyšší standardy. Elegantní sedmimístný vůz s agilním jízdním projevem a seznamem volitelné výbavy, který zahrnuje úplně vše: Od asistenčních systémů po prvotřídní materiály a komfortní prvky.
PRVNÍ GENERACE.

(BMW G07)
Největší SUV, jaké kdy BMW vyrobilo, má díky minimalistickému designu svěží a agilní vzhled. Svojí sportovností, atletičností a sebevědomím potvrzuje typické kvality automobilů BMW a posouvá je na novou úroveň. Kromě jiného je jízdní komfort i jízdní dynamika v této třídě výjimečnou záležitostí kromě jiného i díky víceprvkovému přednímu zavěšení a pětiprvkové zadní nápravě, stejně jako pohonu všech kol xDrive a 8stupňové automatické převodovce. Uvnitř vozu se všechny důležité informace zobrazují na dvojici 12,3palcových displejů, s jejichž pomocí řidič ovládá různé funkce a prémiové asistenční systémy. Dva displeje pro cestující na zadních sedadlech zajišťují zábavu pro zbytek posádky. Pokud se cestující podívají nahoru, jejich zrak spočine na panoramatické střeše, která za tmy září 15 tisíci barevnými světelnými elementy.
BMW X7 lze různými způsoby přizpůsobit. Od kůže Merino s kontrastním prošíváním až po exkluzivní metalické barvy karoserie – žádné přání nezůstane nesplněno.
Výroba: 2019–dodnes
Motory: 3,0–4,4 litru (195–340 kW, 265–462 k), 6- & 8válce
Délka/šířka/výška: 5151–5165 mm/2000 mm/1805 mm
BMW iX3.
První čistě elektrické SUV od BMW kombinuje známé silné stránky modelu X3, tedy maximální jízdní dynamiku a prémiovou kvalitu, s přednostmi pohonu BMW eDrive: výkon a hospodárnost. Moderní a minimalistický vzhled je navíc velmi atraktivní.
PRVNÍ GENERACE.

(BMW G08 BEV)
Elektrická verze BMW X3, která byla představena v podobě konceptu v dubnu 2018, dorazila k prodejcům na začátku roku 2021. Pátá generace technologie elektrického pohonu BMW eDrive poskytuje výkon 210 kW (286 k) a točivý moment 400 Nm. Spolu s pečlivě naladěným podvozkem zajišťuje bezkonkurenční jízdní dynamiku i na delších cestách: Dojezd (podle WLTP) v neposlední řadě díky účinnému systému rekuperace činí úžasných 450 km.
Také interiér tohoto SUV je působivý: Moderní a elegantní prostředí je kombinováno s propracovaným BMW Live Cockpitem a detaily, jako je modré startovací tlačítko. BMW iX3 se cítí jako doma v městském prostředí i mimo něj.
Výroba: 2021–dodnes
Motory: elektromotor (210 kW, 286 k)
Délka/šířka/výška: 4734 mm/1891 mm/1668 mm
BMW iX.
První čistě elektrické SUV od BMW s pohonem všech kol. BMW iX nabízí luxus a kultivovaný minimalismus v kombinaci s nejmodernější technologií elektrického pohonu. Maximální komfort propojený s monolitickým designem a jedinečným smyslem pro prostornost. Prostě automobil nové generace.
PRVNÍ GENERACE.

(BMW i20)
I přední část BMW iX zaručuje dramatický vzhled: V kontrastu s extrémně nízkými světlomety je vertikálně umístěná, velká maska ve tvaru ledvinek, za níž se nachází celá armáda senzorů. Samozřejmostí je čistý, důsledně aerodynamický design se zapuštěnými klikami dveří a jasným designovým jazykem.
S působivým dojezdem 607 km (WLTP) a celkovým výkonem 385 kW (523 k) pátá generace technologie BMW eDrive vyniká technickou propracovaní, pokrokovostí a každodenní použitelností.
Uvnitř iX pokračuje ve známých kvalitách BMW, jako je komfort, sportovní charakter a inovace, v tomto případě ale ve zcela novém provedení. Zcela přepracovaný systém iDrive pokračuje ve zdokonalování systému jednoduché a přirozené obsluhy. Informace se zobrazují na displejích zakřivených směrem k řidiči nebo jsou promítány na čelní sklo prostřednictvím head-up displeje. Široká nabídka asistenčních systémů zajišťuje komfortní i bezpečné cestování. BMW iX je pokrokovým čistě elektrické SUV prémiové třídy.
Výroba: 2021–dodnes
Motory: Elektromotory (přes 370 kW, 500 k)
Délka/šířka/výška: 4953 mm/1967 mm/1695–1696 mm
BMW iX1.
Seznamte se s prvním čistě elektrickým kompaktním SUV od BMW. Moderní a sebevědomé BMW X1 kombinuje silné stránky a dynamické vlastnosti BMW X1 s efektivitou pohonu BMW eDrive.
PRVNÍ GENERACE.

(BMW U11 BEV)
V roce 2022 vstoupil na trh model iX1. Kromě toho, že se jedná o první čistě elektrické kompaktní SUV od BMW, je tento vůz vstupní branou do světa elektrických modelů BMW X.
BMW iX1 kombinuje mimořádnou jízdní dynamiku klasického kompaktního SUV s moderní efektivitou technologie BMW eDrive. Díky prostorově úsporné vysokonapěťové baterii integrované do podlahy a systému rekuperace BMW iX1 xDrive30 s výkonem až 230 kW* (313 k*) snadno ujede na jedno nabití vzdálenost až 440 kilometrů* (podle WLTP).
Dravá příď a vzpřímené proporce vytvářejí mimořádně moderní a dynamický celek. Doplňkové modré ozdobné prvky účinně upozorňují na výkonný elektrický pohon. Neméně moderní je i interiér: pohodlná sedadla nenechají nic náhodě a elegantní bezrámečkový BMW Prohnutý displej s dotykovým a hlasovým ovládáním slouží jako centrální rozhraní výkonného systému BMW iDrive.
Období výroby: od roku 2022
Motory: elektromotor (přes 230 kW, 313 k*)
Délka/šířka/výška: 4500 mm/1845 mm/1616 mm
*Výkon závisí na stavu nabití baterie.
BMW XM.
PRVNÍ GENERACE.

(BMW G09)
BMW XM, vybavené moderní plug-in hybridní technologií, přichází s mimořádnou sportovní dynamikou, zajištěnou výkonem 480 kW (653 k). Zásluhou nově vyvinutého motoru V8 a díky dojezdu 88 km (WLTP) čistě na elektřinu umožňuje téměř tichou jízdu bez emisí.
Jeho nekompromisní individualita je dána také jeho opticky velkými a mohutnými proporcemi. S novým a nezaměnitelným designem přední části se značka BMW M dále prosazuje v luxusním segmentu.
Fascinující kombinace spojení prvků BMW M a BMW X s nekompromisní úrovní luxusu, která vytváří zcela nově pojatý celek, systematicky pokračuje také v interiéru BMW XM. V přední části se projevuje orientace na výkonnost a dynamiku. V typickém stylu BMW M je pozornost jednoznačně zaměřena na řidiče. Nové zobrazení BMW Prohnutého displeje vytváří propojení mezi tradiční orientací na řidiče a moderním digitálním charakterem.
Extrémně na řidiče zaměřená přední část interiéru kontrastuje s útulnou a luxusní atmosférou salónku v zadní části. Zde se cestující cítí jako celebrity, jsou obklopeni materiály nejvyšší kvality, inspirativními povrchy a výraznými detaily. Střecha s trojrozměrnou strukturou připomínající krystaly dokresluje výjimečnou zadní část interiéru. Spolu s důmyslně navrženým vnitřním osvětlením je tento prvek další ukázkou spojení progresivního luxusu a komfortu.
Období výroby: od konce roku 2022
Motory: 4,4 l (360 kW, 489 k), 8válec + elektromotor (145 kW/197 k), celkový výkon 480 kW/653 k)
Délka/šířka/výška: 5110 mm/2005 mm/1755 mm
Spotřeba paliva a emise CO₂.
BMW X1:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 7,2–4,8
Emise CO2 (kombinované): 163–125
Plug-in hybridní BMW X1*:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 1,0–0,7
Emise CO2 (kombinované): 23–15
BMW X2:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,1–1,7
Emise CO2 (kombinované): 163–43
Plug-in hybridní BMW X2*:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 1,8–1,7
Emise CO2 (kombinované): 43
M modely BMW X2:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,1–7,5
Emise CO2 (kombinované): 163–151
BMW X3:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 9,5–2,0
Emise CO2 (kombinované): 216–45
Plug-in hybridní BMW X3 *:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 2,6–2,0
Emise CO2 (kombinované): 59¬–45
M modely BMW X3:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 9,5–6,6
Emise CO2 (kombinované): 217–173
BMW X4:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 9,5–5,7
Emise CO2 (kombinované): 215–149
M modely BMW X4:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 9,5–6,5
Emise CO2 (kombinované): 215–171
BMW X5:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 12,4–1,2
Emise CO2 (kombinované): 283–27
Plug-in hybridní BMW X5 *:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 1,7–1,2
Emise CO2 (kombinované): 39–27
M modely BMW X5:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 13,1–12,8
Emise CO2 (kombinované): 296–288
BMW X6:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 12,0–6,6
Emise CO2 (kombinované): 275–172
M modely BMW X6:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 12,9–12,6
Emise CO2 (kombinované): 293–284
BMW X7:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 12,9–7,7
Emise CO2 (kombinované): 292–203
M modely BMW X7:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 12,9–12,1
Emise CO2 (kombinované): 292–274
BMW iX3:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km: 18,9–18,5
Dojezd na elektřinu v km: 461–453
BMW iX:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km: 24,5–19,3
Dojezd na elektřinu v km: 607–394
BMW iX1:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km: 18,4–17,3
Dojezd na elektřinu v km: 413–438
BMW XM*,**:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 1,6–1,5
Emise CO2 (kombinované): 36–33
Spotřeba elektřiny, kombinovaná, WLTP, v kWh/100 km: 30,1–28,9
Uvedené oficiální údaje o spotřebě paliva, emisích CO2, spotřeby elektrické energie a dojezdu vozidla byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. V případě dojezdu zohledňují údaje podle WLTP rozdíly způsobené volitelnou výbavou. U vozidel nově schválených od 1. 1. 2021 již nejsou k dispozici údaje podle NEDC, ale existují hodnoty pouze podle WLTP. Další informace o měřicích metodách NEDC a WLTP jsou k dispozici na adrese www.bmw.de/wltp* Při teplotách pod 0 stupňů Celsia je čistě elektrický jízdní režim tohoto plug-in hybridního modelu k dispozici až po zahřátí baterie na provozní teplotu po ujetí několika kilometrů.
** Předběžné hodnoty.
Spotřeba paliva a emise CO₂.
BMW X1:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,0–1,7
Emise CO₂ (kombinované): 181–39
Plug-in hybridní BMW X1[1]:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 2,1–1,7
Emise CO₂ (kombinované): 47–39
BMW X2:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,1–1,7
Emise CO₂ (kombinované): 163–43
Plug-in hybridní BMW X2[1]:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 1,8–1,7
Emise CO₂ (kombinované): 43
M modely BMW X2:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 8,1–7,5
Emise CO₂ (kombinované): 163–151
BMW X3:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 9,5–2,0
Emise CO₂ (kombinované): 216–45
Plug-in hybridní BMW X3[1]:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 2,6–2,0
Emise CO₂ (kombinované): 59–45
M modely BMW X3:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 9,5–6,6
Emise CO₂ (kombinované): 217–173
BMW X4:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 9,5–5,7
Emise CO₂ (kombinované): 215–149
M modely BMW X4:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 9,5–6,5
Emise CO₂ (kombinované): 215–171
BMW X5 xDrive40i:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 9,9–8,5
Emise CO₂ (kombinované): 224–193
BMW X5 xDrive50e[1]:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 1,1–0,8
Emise CO₂ (kombinované): 26–18
M modely BMW X5:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 12,4–11,6
Emise CO₂ (kombinované): 283–266
BMW X6:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 12,0–6,6
Emise CO₂ (kombinované): 275–172
M modely BMW X6:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 12,0–11,2
Emise CO₂ (kombinované): 275–257
BMW X7:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 12,9–7,7
Emise CO₂ (kombinované): 292–203
M modely BMW X7:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 12,9–12,1
Emise CO₂ (kombinované): 292–274
BMW iX3:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km: 18,9–18,5
Dojezd na elektřinu v km: 461–453
BMW iX:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km: 24,5–19,3
Dojezd na elektřinu v km: 607–394
BMW iX1:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km: 18,4–17,3
Dojezd na elektřinu v km: 413–438
BMW XM[1][2]:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 1,7–1,6
Emise CO₂ (kombinované): 39–35
Spotřeba elektřiny, kombinovaná, WLTP, v kWh/100 km: 34,5–33,0
Uvedené oficiální údaje o spotřebě paliva, emisích CO₂, spotřeby elektrické energie a dojezdu vozidla byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. V případě dojezdu zohledňují údaje podle WLTP rozdíly způsobené volitelnou výbavou. U vozidel nově schválených od 1. 1. 2021 již nejsou k dispozici údaje podle NEDC, ale existují hodnoty pouze podle WLTP. Další informace o měřicích metodách NEDC a WLTP jsou k dispozici na adrese www.bmw.de/wltp