SROVNÁNÍ M MODELŮ BMW ŘADY 3 SEDAN.
Přehled nejdůležitějších prvků pro jízdní dynamiku: design, pohon, podvozek a výkon.
BMW M3 CS.
- Vysokovýkonný zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 550 k
- CS specifický podvozek a snížená hmotnost
- Exkluzivní M3 CS designové prvky
- 450 kW (550 k), 650 Nm, 0–100 km za 3,4 s
BMW M3 COMPETITION SEDAN.
- Vysokovýkonný zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 510 k
- 8stupňová převodovka M Steptronic Sport s logikou řazení Drivelogic
- Pohon zadních kol nebo pohon všech kol M xDrive
- 375 kW (510 k), 650 Nm, 0–100 km/h od 3,9 s
BMW M3 SEDAN.
- Vysokovýkonný zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 480 k
- 6stupňová manuální M převodovka s krátkými a přesnými drahami řazení
- Sportovní pohon zadních kol pro maximum emocí při jízdě na limitu
- 353 kW (480 k), 550 Nm, 0–100 km za 4,2 s
BMW M340i xDRIVE SEDAN.
- Zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 374 k
- 8stupňová automatická převodovka Steptronic Sport
- BMW xDrive
- 275 kW (374 k), 500 Nm, 0–100 km za 4,4 s
BMW M340d xDRIVE SEDAN.
- Vznětový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 340 k
- 8stupňová automatická převodovka Steptronic Sport
- BMW xDrive
- 250 kW (340 k), 700 Nm, 0–100 km za 4,6 s
- BMW M3 CS.
- BMW M3 COMPETITION SEDAN.
- BMW M3 SEDAN.
- BMW M340i xDRIVE SEDAN.
- BMW M340d xDRIVE SEDAN.
BMW M3 CS – PŘEHLED VLASTNOSTÍ.
Jízdní dynamika a design BMW M3 CS.

- Dynamika
- Exteriér
- Interiér

Vysokovýkonný zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo.
Zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 405 kW (550 k) se vyznačuje působivou dodávkou výkonu a vzrušujícím zvukem typickým pro M motory.

CS typická jízdní dynamika.
Od specifických pružin, stabilizátorů, silentbloků a ramen náprav po protiprokluzový systém: BMW M3 CS je navrženo pro závodní tratě.

Snížení hmotnosti.
Pro ještě agilnější jízdní projev byly použity komponenty z plastů vyztužených uhlíkovými vlákny (CFRP) a další inteligentní řešení snižující hmotnost o přibližně 20 kg ve srovnání s BMW M3 Competition s pohonem M xDrive.

Kapota a karbonový splitter.
Kapota motoru vyrobená z karbonem vyztuženého plastu (CFRP) výrazným způsobem zintenzivňuje dynamický vzhled BMW M3 CS.

BMW Laserlight se žlutými prvky.
Díky laserovým světlometům M Laserlight svítí dálková světla obzvlášť daleko a svými jasně žlutými prvky připomínají závodní vozy kategorie GT.

M karbonový zadní spoiler.
M karbonový zadní spoiler zvyšuje při rychlé jízdě přítlak k silnici, a tím zlepšuje kontrolu nad BMW M3 CS. Kromě toho, že se jedná o závodní odkaz, vytváří také větší přítlak na zadní nápravě, a tím zajišťuje stabilnější a lepší jízdní vlastnosti, zejména při rychlých průjezdech zatáček.

M karbonová skořepinová sedadla.
M karbonová skořepinová sedadla v černo-červeném provedení s kontrastním prošíváním kombinují nízkou hmotnost a závodní charakter skořepinových sedadel s mnoha funkcemi M sportovních sedadel.

Zadní sedadla ve dvoubarevném provedení Bicolour.
Sportovní vzhled exteriéru se přenáší i do zadní části. Zadní sedadla ve dvoubarevném provedení Bicolour kombinující černou a červenou barvu dodávají interiéru mimořádnou přitažlivost.

Karbonová středová konzola s červeným označením CS.
Puristická, odlehčená středová konzola z uhlíkových vláken podtrhuje dynamický potenciál vozu.
BMW M3 CS – DOJMY.
Prvky designu exteriéru a interiéru BMW M3 CS.
CS maska ve tvaru ledvinek s červeným označením.
Kovaná odlehčená kola s exkluzivním CS designem a okruhovými pneumatikami.
M kožený volant Alcantara.
Volitelná M přední výztuha.
CS označení.
CS prahové lišty.
Volitelné M karbon-keramické brzdy s červenými třmeny.
M titanový tlumič výfuku.

CS černá maska ve tvaru ledvinek s červeným označením speciálního modelu BMW M3 CS G80

Kovaná odlehčená kola (CS exkluzivní design) s okruhovými pneumatikami BMW M3 CS G80

M kožený volant Alcantara BMW M3 CS G80

M přední výztuha BMW M3 CS G80

CS označení BMW M3 CS G80

CS prahové lišty BMW M3 CS G80

Volitelné M karbon-keramické brzdy s červenými třmeny BMW M3 CS G80

M titanový tlumič výfuku BMW M3 CS G80
CS maska ve tvaru ledvinek s červeným označením.
Kovaná odlehčená kola s exkluzivním CS designem a okruhovými pneumatikami.
M kožený volant Alcantara.
Volitelná M přední výztuha.
CS označení.
CS prahové lišty.
Volitelné M karbon-keramické brzdy s červenými třmeny.
M titanový tlumič výfuku.
BMW M3 COMPETITION SEDAN – PŘEHLED VLASTNOSTÍ.
Jízdní dynamika a design BMW M3 Competition Sedan.

- Dynamika
- Design

Vysokovýkonný zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo.
Zážehový řadový 6válec M TwinPower Turbo s výkonem 375 kW (510 k) se vyznačuje působivou dodávkou výkonu a vzrušujícím zvukem typickým pro M motory.

Převodovka Steptronic Sport.
8stupňová převodovka M Steptronic Drivelogic nabízí mnoho způsobů řazení: od extrémně dynamického až po vysoce komfortní, manuální nebo automatický.

M xDrive.
Pohon M xDrive s Aktivním M diferenciálem garantuje maximum trakce a jízdní dynamiky jak při každodenních jízdách po běžných silnicích, tak na závodním okruhu. Volitelná M specifická technika kombinuje agilitu pohonu zadních kol s účinností pohonu všech kol.

Design přední části.
Přední část BMW M3 Competition Sedan zaujme výraznou M maskou chladiče, která je pro posílení dynamického výrazu opticky potlačena.

Pohled z boku.
Svými jasně definovanými proporcemi a výrazným tvarem čtyřdveřové tříprostorové karoserie – přední část, oblast pro posádku a záď jsou zřetelně odděleny – působí silueta BMW M3 Competition Sedan agilním a svěžím dojmem.

Design zadní části.
Kromě rozšířených blatníků přispívá zvětšený rozchod kol M specifických náprav k celkově širokému postoji, který působivě podtrhuje ambice tohoto sportovního sedanu zaměřeného na výkon.