Skip to main content

Web momentálně není plně k dispozici.

Náš nástroj pro správu vašeho oprávnění, které jste nám udělili, abychom mohli používat soubory cookie, je dočasně offline. Některé funkce vyžadující váš souhlas s používáním souborů cookie proto mohou chybět.

AKTUÁLNÍ NABÍDKA
MODELŮ BMW i.

Vydejte se s námi na cestu časem za historií elektrických vozů BMW. BMW i pracuje na vozech s čistě nebo částečně elektrickým pohonem již od roku 2010. Současně také vyvíjí nový komplexní přístup k automobilové konstrukci a udržitelnosti. Prohlédněte si modely BMW i.

    Zobrazené
    Seřadit podle ceny (vzestupně)
    Seřadit podle ceny (sestupně)
    Výkon
    {popis.modelu}
    {popis.modelu}
    • 485 (659) kW (k)
    • 0–100 za 3.7 s
    BMW M

    BMW i7 M70 xDrive Sedan.

    Cena od: 4 604 600 Kč

    BMW i7 M70 xDrive[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 23,7–20,8 dojezd na elektřinu, WLTP v km: 490–559

    {popis.modelu}
    • až 400 (544) kW (k)
    • 0–100 za 4.7 s
    BMW i

    BMW i7 Sedan.

    Cena od: 2 925 000 Kč

    {popis.modelu}
    {popis.modelu}
    • 442 (601) kW (k)
    • 0–100 za 3.8 s
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Sedan.

    Cena od: 2 523 300 Kč

    BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 20,5–18,2; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 457–515

    {popis.modelu}
    • až 250 (340) kW (k)
    • 0–100 za 6.0 s
    BMW i

    BMW i5 Sedan.

    Cena od: 1 749 800 Kč

    {popis.modelu}
    {popis.modelu}
    • 442 (601) kW (k)
    • 0–100 za 3.9 s
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Touring.

    Cena od: 2 572 700 Kč

    BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 20,8 - 18,3; Elektrický dojezd, WLTP v km: 445 - 506

    {popis.modelu}
    • až 250 (340) kW (k)
    • 0–100 za 6.1 s
    BMW i

    BMW i5 Touring.

    Cena od: 1 799 200 Kč

    {popis.modelu}
    • až 250 (340) kW (k)
    • 0–100 za 5.6 s
    BMW i

    BMW i4.

    Cena od: 1 352 000 Kč

    {popis.modelu}
    {popis.modelu}
    • 455 (619) kW (k)
    • 0–100 za 3.8 s
    BMW M

    BMW iX M60.

    Cena od: 3 460 600 Kč

    BMW iX M60[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 24,7–21,9; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 500–565

    {popis.modelu}
    • až 385 (523) kW (k)[3]
    • 0–100 za 4.6 s
    BMW i

    BMW iX.

    Cena od: 2 067 000 Kč

    {popis.modelu}
    • až 210 (286) kW (k)
    • 0–100 za 6.8 s
    BMW i

    BMW iX3.

    Cena od: 1 810 900 Kč

    {popis.modelu}
    • až 230 (313) kW (k)[3]
    • 0–100 za 5.6 s
    BMW i

    BMW iX1.

    Cena od: 1 059 500 Kč

    DALŠÍ TÉMATA.

    Řada i Centrum Udržitelnost

    UDRŽITELNOST.

    BMW i7 připojené k nabíjecí stanici před kancelářskou budovou

    BMW ELEKTROMOBILITA.

    BMW i5 zaparkované před finanční instituci

    BMW FINANCIAL SERVICES.

    HISTORIE
    MODELŮ BMW i.

    Poznejte budoucnost mobility. Máme BMW i modely pro každé použití: sportovní nebo výkonné, luxusní limuzínu nebo komfortní SUV.

    BMW i5.

    BMW i5 je elektrickou verzí manažerského sedanu. Kombinuje jízdní dynamiku se sportovním designem a inteligentními asistenčními systémy.

    BMW i5 Touring

    PRVNÍ GENERACE (G61).

    Nové BMW i5 Touring je plně elektrické a překypuje možnostmi. Nabízí spoustu prostoru pro všechny Vaše plány. Díky zavazadlovému prostoru s kapacitou 570–1 700 l a čistě elektrickému dojezdu 483–560 km[1] je dostatečně univerzální pro každodenní použití ve městě i pro delší jízdy. Zaujme velmi sportovním výkonem 250 kW (340 k) a zrychlením z 0 na 100 km/h za 6,1 s. Model BMW i5 Touring je vybaven inteligentními asistenčními systémy, které řidiči pomohou ve složitějších jízdních situacích nebo při parkování.


    Kromě velkorysého zavazadlového prostoru zaujme BMW i5 Touring také svým designem, který vyzařuje sportovnost a styl. Jeho vzhled charakterizují přesné kontury a prodloužené linky. Podsvícená maska chladiče BMW Iconic Glow impozantně zvýrazňuje přední část vozidla, zejména v noci. V kombinaci s novými a expresivně pojatými předními světlomety definuje charakteristický čtyřoký design BMW.


    Ta nejlepší zábava na Vás však čeká v interiéru. Zde najdete širokou řadu možností, které povýší každou jízdu na působivý multimediální zážitek, ať už při sledování videa, hraní her nebo poslechu hudby prostřednictvím výjimečně kvalitního zvukového systému. Zejména hudební přednes je díky Bowers & Wilkins Surround Sound System křišťálově čistý. Surround Sound System využívá 16 reproduktorů a subwoofer. Poskytuje výkon 655 W a připraví Vám velkolepý poslechový zážitek.

    BMW i5 eDrive40 Touring[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 19,2–16,5; Elektrický dojezd, WLTP v km: 483–560

    BMW i5 M60 xDrive Touring

    BMW i5 M60 xDRIVE TOURING (G61).

    Plně elektrické BMW i5 M60 xDrive Touring nezanechává žádné lokální emise. Jeho sportovní jízdní vlastnosti a dynamický design však zanechají trvalý dojem všude, kde se objeví.

     

    Díky výkonu 442 kW (601 k) dosahuje jeho maximální rychlost 230 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlí za 3,9 s. A díky M sportovním brzdám také stejně rychle zastaví. Adaptivní podvozek M Professional rychle reaguje na jakoukoli situaci. V kombinaci s integrálním aktivním řízením zajišťuje naprostý komfort a ovladatelnost.
     

    Tyto výkony působivým způsobem demonstrují jeho původ ve světě motorsportu. Elektrický dojezd dosahuje 442–502 km[1].

    Vzhledem k zavazadlovému prostoru o kapacitě 570–1 700 l nabízí tento elektromobil dostatek prostoru pro každodenní jízdy ve městě i delší cesty – a stále si zachovává sportovní charakter. K dynamickému vzhledu přispívá nejen M zadní spoiler, ale také další detaily, například ručně vyráběné M karbonové kryty vnějších zpětných zrcátek. Design exteriéru vozidla dotvářejí také doplňky z výbavy M Shadowline pro exteriér ve vysoce lesklém provedení. Velmi atraktivním prvkem, zejména v noci, je podsvícená maska chladiče BMW Iconic Glow, včetně integrovaného loga M, které zdůrazňuje čistý rodokmen ze světa motorsportu.

    Dědictví modelů M je však patrné také v interiéru. M sportovní sedadla nabízejí perfektní oporu, zejména při dynamické jízdě. Sportovní charakter tohoto vozidla dále zdůrazňuje například specifické M zobrazení na multifunkčním přístrojovém displeji. BMW i5 M60 xDrive Touring může být na přání vybaveno veganským čalouněním interiéru.

    BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 20,9–18,4; Elektrický dojezd, WLTP v km: 442–502

    BMW i5 M60 xDrive Touring[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 20,9–18,4; Elektrický dojezd, WLTP v km: 442–502

    BMW i5 Sedan v matně šedém metalickém laku Frozen Pure Grey Metallic na pobřežní silnici ve Středomoří

    PRVNÍ GENERACE (G60).

    V roce 2023 vstoupilo BMW i5 Sedan do nové éry. Je to první BMW řady 5 s čistě elektrickým pohonem. S výkonem 250 kW (340 k) je BMW i5 eDrive40 Sedan vzrušující a sportovní. Jeho dojezd 499–579 km[1] mu zajišťuje každodenní praktičnost a klid při cestách na dlouhé vzdálenosti. Rozsáhlá nabídka asistenčních systémů, jako je Driving Assistant Professional a BMW Live Cockpit Professional, zajišťují větší úroveň bezpečnosti a komfortu.

    Po vizuální stránce jde BMW i5 Sedan v úspěšných stopách BMW řady 5, zaujme však několika funkčními úpravami designu. Jeho vzhled má typické proporce BMW opírající se o dlouhý rozvor, prodlouženou kapotu a plynule klesající linii střechy. Výrazné prvky, jako je osvětlená BMW maska ve tvaru ledvinek Iconic Glow, velké panoramatické skleněné střešní okno a krystalická interaktivní lišta v interiéru, podtrhují jeho luxusní charakter.

    BMW i5[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 20,6–15,9; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 455–582

    BMW i5 Sedan M60 xDrive v červeném metalickém laku Fire Red, zaparkovaný na střeše barevného parkovacího domu

    BMW i5 M60 xDRIVE SEDAN (G60).

    BMW i5 M60 xDrive Sedan disponuje výkonem hodným označení BMW M. Jeho 442 kW (601 k) znamená maximální rychlost 230 km/h. Zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhé 3.8 sekundy. A díky BMW M sportovnímu brzdovému systému také rychle zastaví. Inteligentní pohon všech kol BMW xDrive ve zlomcích sekundy přizpůsobí vůz novým podmínkám. Výsledkem je prvotřídní trakce a stabilita. Integrované aktivní řízení poskytuje úžasnou flexibilitu – přináší obratnost při parkování a stabilitu ve vysokých rychlostech. S elektrickým dojezdem až 457–515 km[1] je ideálně připraveno jak pro každodenní cesty, tak pro dlouhé výlety.

    Vizuálně se výkonnost BMW i5 M60 xDrive Sedan odráží v jeho vzhledu. Zejména v noci upoutá pozornost osvětlená BMW maska ve tvaru ledvinek Iconic Glow. Na přání lze exteriér dále vylepšit karbonovými doplňky, mezi které patří například pečlivě ručně vyrobená vnější zpětná zrcátka nebo M zadní spoiler, který vozu ve vysokých rychlostech dodává více stability.


    Sportovně laděný je také interiér. Prodyšná sportovní sedadla poskytují výraznou oporu. Ikonické přístroje ve stylu M zlepšují čitelnost a mají vzrušující a dynamický vzhled. Na přání lze interiér proměnit v koncertní sál, a to díky na přání dodávané audioaparatuře Bowers & Wilkins s prostorovým zvukem. Sedmnáct reproduktorů a 655 wattů dodá Vašim oblíbeným skladbám intenzivní emoce.

    BMW i5 M60 xDrive[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 20,5–18,2; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 457–515

    BMW i7.

    BMW i7 je prvním elektrickým luxusním sedanem. Kombinuje elektrickou jízdní dynamiku a vzrušující možnosti zábavy pro nezapomenutelné zážitky z jízdy.

    BMW i7 Sedan v matně šedém metalickém laku Frozen Deep Grey, zaparkované pod střechou futuristické budovy

    PRVNÍ GENERACE (G70).

    BMW i7 je prvním elektrickým luxusním sedanem. Od roku 2022 dokazuje, že elegance, vynikající jízdní vlastnosti a udržitelnost jsou společně mnohem více než jen jejich prostý součet.

    Exteriér zaujme monolitickým designovým stylem, zatímco ikonická přední část upoutává pozornost. Osvětlený rámeček masky ve tvaru ledvinek dělá opravdu působivý dojem. Ze zapuštěných dvoudílných LED světlometů vyzařuje elegance. Na přání je k dispozici také speciální varianta: Krystalické světlomety BMW Iconic Glow s podsvícenými krystaly Swarovski. V kombinaci s působivými světelnými efekty se uvítací představení postará o nezapomenutelné okamžiky.

    Interiér zušlechťují vysoce kvalitní materiály. Kůže Merino, kašmírová vlna a krystaly Swarovski navozují atmosféru luxusu. Multifunkční krystalická BMW Interaktivní lišta kombinuje vizuální i dotykové ovládání. Spolu se 14,9" BMW Prohnutým displejem s vysokým rozlišením je výsledkem jedinečná multimediální palubní deska.

    Naprostý komfort si v novém BMW i7 užijí i cestující na zadních sedadlech. Obrovský 31,3" displej BMW Theatre Screen vytváří vzadu atmosféru velkého kina. S křišťálově čistým 4D zvukem systému Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound se cestující na zadních sedadlech ponoří do jedinečných zážitků pro oči i uši.

    Suverénní výkon 400 kW (544 k) umožňuje BMW i7 xDrive60 dosáhnout čistě elektrického dojezdu až 624 km[1], a to bez lokálně produkovaných emisí a téměř bez hluku. Místo toho se o akustickou atmosféru stará soubor zvuků BMW IconicSounds Electric. Tento jedinečný zvukový doprovod ke každému jízdnímu režimu složil Hans Zimmer.

    Výroba: od roku 2022
    Motor, výkon v kW (k): elektrický pohon, 335–485 kW (455–659 k)
    Délka/šířka/výška v mm: 5391/1950/1544

    BMW i7[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 23,7–18,5; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 490–624

    BMW i7 M70 xDrive Sedan s dvoubarevným lakováním v moderní architektuře s panoramatem hor v pozadí

    BMW i7 M70 xDRIVE (G70).

    V roce 2023 se nová elektrická luxusní limuzína BMW i7 propojila s mimořádnými výkony BMW M. Výsledkem je BMW i7 M70. Jeho silné motory BMW M eDrive s výkonem 485 kW (659 k) zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhých 3.7 sekundy. Standardně dodávaný podvozek Executive Drive Pro dále vylepšuje jízdní dynamiku pomocí integrovaného aktivního řízení a adaptivního vzduchového odpružení na obou nápravách. Celkovou efektivitu zlepšuje lehká konstrukce a důraz na aerodynamiku, díky tomu má BMW i7 M70 dojezd až 490–559 km[1]. Do jakéhokoli běžného cíle tak dorazíte pouze s využitím elektromotoru, bez lokálního vypouštění emisí a téměř bez hluku.

    Exteriér tyto působivé vlastnosti odráží tak, aby je všichni viděli. Výbava M Shadowline pro exteriér s rozšířeným obsahem v lesklé černé barvě navozuje atmosféru exkluzivity. Aerodynamicky optimalizovaný M zadní spoiler a M sportovní brzdový systém s černými třmeny ukazují, že tento vůz je připraven k akci. Při pohledu zepředu z výrazné masky ve tvaru ledvinek vyzařuje silná osobnost, a to zejména v noci v kombinaci s osvětlením masky Iconic Glow, kdy je skutečným lákadlem pro oči. Ve dne je jedinečným prvkem, který upoutá pozornost každého, volitelné dvoubarevné lakování BMW Individual.


    Sportovně elegantní zvenku, komfortně luxusní uvnitř. Výjimečnost celkové atmosféry podtrhují vysoce kvalitní materiály, jako je kašmírová vlna a krystaly Swarovski. Ty se snoubí s inovativními technologiemi, jako je BMW Interaktivní lišta a BMW Prohnutý displej. Na zadních sedadlech posílá pasažéry na úžasnou filmovou cestu velký 31,3" displej BMW Theatre Screen, samozřejmě za doprovodu 4D zvuku volitelné zvukové aparatury Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System.


    Výroba: od roku 2023
    Motor, výkon v kW (k): elektrický pohon, 485 kW (659 k)
    Délka/šířka/výška v mm: 5391/1950/1544

    BMW i7 M70 xDrive[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 23,7–20,8; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 490–559

    BMW iX.

    Vůz nové generace. Elektrické BMW iX nabízí udržitelný luxus. Elegantní minimalismus. Nejmodernější technologie elektromotorů. Maximální komfort kombinovaný s monolitickým designem a unikátním pocitem vnímání prostoru.

    BMW iX elektrické SUV v červeném laku Autumn Red jízdní záběr na hlavní ulici v městském prostředí.

    PRVNÍ GENERACE (i20).

    Průkopnický duch BMW iX je jasně patrný již při pohledu zvenku. Jeho puristický charakter podtrhuje jen několik velmi osobitých linií. Tento efekt dále umocňují přirozeně navržené detaily. Dvojité světlomety jsou nejnižší, jaké kdy BMW vyrobilo. Expresivní, vertikální BMW maska ve tvaru ledvinek doplňuje tvar písmene T, který je patrný z pojetí přední části. Zapuštěné kliky dveří, bezrámová okna dveří a hranaté podběhy kol navozují dojem extravagance i při pohledu z boku.

    BMW iX však ohromuje především působivými technologiemi. Dva výkonné elektromotory a pohon všech kol BMW xDrive propojují DNA modelů BMW řady X se systémem elektrického pohonu. Verze BMW iX xDrive40 poskytuje výkon 240 kW (326 k) při dojezdu až 435 km[1]. BMW iX xDrive50 je ještě výkonnější, nabídne až 385 kW (523 k) na dojezd až 633 km[1]. Na rychlonabíjecích stanicích oba vozy doplní energii z 10 na 80 % kapacity baterie za méně než 40 minut[2]. Samozřejmostí jsou ve všech variantách inovativní technologie, jako je BMW iDrive a rozsáhlá nabídka asistenčních a zábavních systémů.

     

    Výroba: od roku 2021
    Motor, výkon v kW (k): elektrický pohon, 240–455 kW (326–619 k)[3]
    Délka/šířka/výška v mm: 4953/1967/1695–1696

    BMW iX[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 24,7–19,4; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 403–633

    BMW iX M60 elektrické SUV v šedém metalickém laku Storm Bay na nezpevněné polní cestě uprostřed přírody

    BMW iX M60 (i20).

    BMW iX je prvním elektrickým vozem v segmentu M SUV. Do každodenních cest přináší vysoký výkon bez lokálně produkovaných emisí.

    Dva elektrické motory BMW eDrive poskytují suverénní výkon 455 kW (619 k)[3]. Točivý moment 1 015 Nm[3] je neustále připraven ke sprintu. S BMW IconicSounds Electric je i zvuk skutečně výjimečným zážitkem. Dojezd 500–565 kilometrů[1] Vás bez problémů dopraví do jakéhokoli každodenního cíle.

    Při pohledu zvenku převládá progresivní designový jazyk: monolitický, sportovní a moderní. Nepřehlédnutelným prvkem dynamické přídě je svislá maska ve tvaru ledvinek, nízké dvojité světlomety a třídílný přední nárazník. Z boku nemohou nezapůsobit 22" M aerodynamická kola v barvě Titanium Bronze. Stejně nápadná je i zadní část se zatmavenými světly Shadowline. Shora zaplaví interiér světlem volitelné panoramatické skleněné střešní okno Sky Lounge.

    Interiér je čistý a minimalistický. Technologie jsou všudypřítomné, ale přitom inteligentně skryté. Schovaná technika je zde na prvním místě: nejmodernější technologie jsou elegantně začleněny do jednotlivých designových prvků. Neviditelně jsou uvnitř vozu integrovány například reproduktory. Množství tlačítek je omezeno na ty nejnutnější. Instalovaná technika je proto stylová a inovativní zároveň. Na bezrámečkovém BMW Prohnutém displeji Vás inteligentní funkce palubního systému BMW Live Cockpit Professional pomocí intuitivního dotykového nebo hlasového ovládání přirozeně a snadno dovedou do cíle Vaší cesty.

    BMW iX M60[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 24,7–21,9; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 500–565

    BMW i4.

    BMW i4 je prvním elektrickým Gran Coupé od BMW. Excelentní elektrická jízdní dynamika, komfort a každodenní praktičnost ve zcela nové podobě. Ve výkonném BMW i4 M50 se projevuje DNA divize BMW M.

    Modrým metalickým lakem Tansanit Blue lakované BMW i4 Gran Coupé na horské cestě v blízkosti jezera, s východem slunce v pozadí

    PRVNÍ GENERACE (G26).

    Elektrické BMW i4 Gran Coupé působí impozantním a sebevědomým dojmem. Jeho design prezentuje okolnímu světu jeho inovativní styl. Maska ve tvaru ledvinek je vertikální, světlomety dynamicky svírají šikmý úhel a zadní blatníky zdůrazňují velkorysou šířku vozu.

    BMW i4 eDrive40 Gran Coupé disponuje výkonem 250 kW (340 k) a okamžitě dostupný maximální točivý moment slibuje sportovní zážitky z jízdy na elektřinu. Díky inovativní koncepci pohonu je také v každém okamžiku příkladně efektivní. Na vysoké úrovni je rovněž komfort, protože BMW i4 Gran Coupé se proplétá ulicemi téměř neslyšně.


    Jeho řízení je navíc je díky ideálnímu rozložení hmotnosti a pečlivě sladěnému podvozku, pohonu a řízení mimořádně příjemné a přesné. Dojezd činí až 590 kilometrů[1], takže se s rezervou dostanete do všech svých obvyklých každodenních cílů.


    Výroba: od roku 2021
    Motor, výkon v kW (k): elektrický pohon, 210–400 (286–544 k)
    Délka/šířka/výška v mm: 4783/1852/1448

    BMW i4[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 22,5–15,8; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 406–590

    Bílý metalický lak Mineral White BMW i4 M50 Gran Coupé jízda vysokou rychlostí na široké silnici v poušti

    BMW i4 M50 (G26).

    BMW i4 M50 nabízí sportovní dynamiku ve stylu BMW M, v tomto případě s elektrickým pohonem. Je poháněno dvěma elektromotory BMW M eDrive páté generace. V režimu Sport Boost poskytuje výkon 400 kW (544 k), který jej za doprovodu zvuků BMW M IconicSounds Electric plynule katapultuje z 0 na 100 km/h za pouhých 3.9 sekundy. Vysokovýkonný M sportovní brzdový systém zajistí podobně dynamické zastavení. Standardně dodávaný Adaptivní M podvozek zajišťuje maximální přesnost, elektrický dojezd až 519 km[1] pak také klid mysli, protože ani cesty na dlouhé vzdálenosti nejsou žádným problémem.

    Při pohledu na tento vůz se spojení BMW M a BMW i projevuje nejen v detailech, jako je logo M v masce chladiče nebo ikonický modrý kroužek BMW i kolem loga BMW, ale celý design je také aerodynamicky optimalizovaný, od uzavřené M masky chladiče až po výrazný difuzor a M zadní spoiler.


    Pohled do interiéru odhalí důsledně na řidiče orientovanou palubní desku. BMW Prohnutý displej je natočen směrem k řidiči. V kombinaci s jednoduše pojatou palubní deskou vytváří čistý a moderní celek. M volant s kontrastním prošíváním v M barvách působí sportovně, ale zároveň se příjemně drží. Prodyšná M sportovní sedadla zajišťují komfort pro všechny cestující. I když se jim zrychlí tep!


    Výroba: od roku 2021
    Motor, výkon v kW (k): elektrický pohon, 400 kW (544 k)
    Délka/šířka/výška v mm: 4783/1852/1448

    BMW i4 M50[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 21,9–17,8; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 416–515

    BMW iX3.

    BMW iX3, první čistě elektrické SUV, kombinuje udržitelné technologie s osvědčenými vlastnostmi vozů SUV, je komfortní, robustní a výkonné. Inteligentní řešení nabíjení doplňuje maximální jízdní dynamika. Čisté a svalnaté kontury designu dotvářejí celkový obraz.

    BMW iX3 elektrické SUV v metalickém stříbrném laku Kashmir Silver jízda po středomořské silnici

    PRVNÍ GENERACE (G08).

    BMW iX3 s elektrickým pohonem se poprvé objevilo roce 2021. Ikonická BMW i maska ve tvaru ledvinek na první pohled sebevědomě prozrazuje elektrický pohon vozu. V interiéru dodává atmosféru udržitelnosti vnitřní osvětlení přednastavené na standardní modrou barvu BMW i Blue. Inovativní pohon se aktivuje modrým tlačítkem Start/Stop. Odpovědný přístup jde ještě hlouběji: elektrický pohon BMW iX3 se zcela obejde bez vzácných kovů, a přitom je se svými 210 kW (286 k) také mimořádně výkonný. Citlivost rekuperace, tedy zpětného získávání brzdné energie, lze nastavit ve čtyřech úrovních podle požadovaného stylu jízdy. BMW iX3 může na jedno nabití ujet až 471 km[1]. A po cestě jej lze u rychlonabíjecí stanice jednoduše dobít z 10 na 80 procent[2] za přibližně 31 minut.

    Výroba: od roku 2020
    Motor, výkon v kW (k): elektrický pohon, 210 (286 k)
    Délka/šířka/výška v mm: 4734/1891/1668

    BMW iX3[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 18,0–17,6; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 461–471

    BMW iX1.

    BMW iX1 je prvním kompaktním SUV od BMW. Jeho design je moderní a současně i sebevědomý. Vzrušující proporce podtržené monolitickým designem. Pohon BMW eDrive je zárukou mimořádné jízdní dynamiky a hospodárnosti.

    BMW iX1 elektrické SUV v bílém laku Alpine White jízdní záběr na cestě přes kamenitý terén

    PRVNÍ GENERACE (U11).

    BMW iX1 vstoupilo na trh v roce 2022. Jako první čistě elektrické kompaktní SAV je základním elektrickým modelem BMW řady X.

    Na jedné straně se vyznačuje typickou robustností modelů BMW řady X, na straně druhé pak efektivitou technologie BMW eDrive. Má mimořádně plochou vysokonapěťovou baterii instalovanou v podvozku. Účinný systém rekuperace získává energii vzniklou při brzdění.


    Zvenku z BMW iX1 díky mohutným vzpřímeným proporcím a výrazné přední části vyzařuje sportovní charakter. Při uvedení modelu na trh modré akcenty odrážely inovativní technologii pohonu pod kapotou. V moderním interiéru si užijete i delší cesty. Cestující se mohou těšit na aktivní sedadla, která jsou individuálně elektricky nastavitelná. Elegantní bezrámečkový BMW Prohnutý displej umožňuje intuitivní ovládání hlasem a dotykem. Zároveň je rozhraním k vyspělému systému BMW iDrive.


    Výroba: od roku 2022
    Motor, výkon v kW (k): elektrický pohon, 150–230 kW (204–313 k)[3]
    Délka/šířka/výška v mm: 4500/1845/1616

    BMW iX1[1]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 18,1–15,4; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 417–474

    BMW i3.

    BMW i3 bylo průkopníkem. Od svého uvedení na trh bylo vozem kombinujícím mimořádnou jízdní dynamiku s technologiemi budoucnosti. Inteligentní používání recyklovaných materiálů dávalo do popředí zájmu udržitelnost.

    Bílé BMW i3, malý elektrický vůz jedoucí před románskou architekturou

    PRVNÍ GENERACE (i01).

    BMW i3 vstoupilo na trh v roce 2013. Nejenže jde o první sériově vyráběné elektrické BMW, ale také o vůbec první sériově vyráběný vůz kombinující prostor pro posádku z uhlíkových kompozitů s hliníkovým podvozkem. To znamená, že navzdory baterii váží úplně stejně jako konvenční kompaktní vůz se spalovacím motorem. Navíc je mnoho jeho dílů vyrobeno z obnovitelných surovin.

    Jeho elektromotor dosahuje výkonu 125 kW (170 k). Točivý moment přenáší plnou sílu elektrické energie i při sebemenším sešlápnutí pedálu. V roce 2017 dostalo BMW i3s o 10 kW (14 k) vyšší výkon. To znamená, že dokázalo zrychlit z 0 na 100 km/h za 6,9 s, což je o 0,4 s rychleji než BMW i3.


    V roce 2016 byla baterie zvětšena na kapacitu 33,2 kWh. A v roce 2018 došlo k dalšímu nárůstu, tentokrát na 42,2 kWh. V této verzi BMW i3 dosahovalo dojezdu 307 km (WLTP)[1]. Na rychlonabíjecí stanici s výkonem více než 50 kW je plně nabité za pouhé 1,4 hodiny. Z výrobní linky sjelo na silnice celého světa více než 250 000 vozů BMW i3 a BMW i3s.


    Výroba: 2013–2022
    Motor, výkon v kW (k): elektrický pohon, 125–135 (170–184), volitelně do roku 2018 k dispozici s prodlužovačem dojezdu – spalovací motor 0,65 l, 28 kW (38 k)
    Délka/šířka/výška v mm: 3999–4011/1775/1578

    BMW i3[1][4]: Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 16,6–15,3; dojezd na elektřinu, WLTP v km: 278–307

    BMW i8.

    BMW i8 bylo prvním sériovým sportovním vozem s plug-in hybridním pohonem. Na jednom z mezinárodních autosalonů se v roce 2009 poprvé představil koncepční vůz, který spojoval důsledně udržitelný přístup s podmanivým jízdním projevem v kombinaci s futuristickým a asertivním designem.

    Stříbrné BMW i8, plug-in hybridní sportovní vůz zaparkovaný před grandhotelem v hlavním městě

    PRVNÍ GENERACE (i12, i15).

    BMW i8 bylo vybaveno inovativním hybridním systémem s elektrickým pohonem předních kol a tříválcovým zážehovým motorem BMW TwinPower Turbo pohánějícím zadní kola. Díky tomu spotřebovalo stejné množství benzinu jako malý vůz, avšak jeho dynamika byla srovnatelná se skutečnými sportovními vozy. Kupé zvládlo čistě s pomocí elektromotoru maximální rychlost 120 km/h. Do roku 2019 činil kombinovaný výkon 266 kW (362 k), poté se vyšplhal až na 275 kW (374 k).

    Také vizuálně se BMW i8 posunulo dále. Byl to první sériový vůz vybavený laserovými světlomety a od roku 2018 byl k dispozici také jako Roadster. Celkem bylo vyrobeno 20 500 těchto průkopnických vozů.


    Výroba: 2013–2020
    Motor, výkon v kW (k): plug-in hybrid, 266–275 (362–374 k)
    Délka/šířka/výška v mm: 4689/1942/1289–1291
    Dojezd na elektřinu, NEDC v km[1][4]: až 55 kilometrů

    ČASTO KLADENÉ OTÁZKY.

    Spotřeba paliva a emise CO₂.

    BMW i7 M70 xDrive Sedan[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 23,7–20,8
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 490–559

    BMW i7 Sedan[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 23,7–18,5 
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 591–624

    BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 20,6–18,2
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 455–516

    BMW i5 Sedan[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 20,6–15,9
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 455–582

    BMW i5 M60 xDrive Touring[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 20,8–18,3
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 445–506

    BMW i5 Touring[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 20,8–16,5
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 445–560

    BMW i4 M50 Gran Coupé[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 22,5–18,0
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 415–520

    BMW i4[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 22,5–15,8
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 406–590

    BMW iX M60[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 24,7–22,0
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 500–563

    BMW iX[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 24,7–19,4
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 406–633

    BMW iX3[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 18,0–17,6
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 461–471

    BMW iX1[1]:
    Spotřeba elektřiny, kombinovaná WLTP v kWh/100 km: 18,1–15,4
    Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 417–474

    [1] Dojezd závisí na různých faktorech jako jsou zejména individuální jízdní styl, charakteristika trasy, okolní teplota, využívání topení/klimatizace a temperování interiéru před odjezdem.

    [2] Nabíjecí výkon závisí na stavu nabití baterie, okolní teplotě, individuálním jízdním stylu a používání doplňkových spotřebičů. Uvedené dojezdy jsou vypočítány podle metodiky WLTP. Doby nabíjení platí pro teplotu 23 °C při zahájení nabíjení těsně po jízdě a mohou se lišit v závislosti na způsobu používání.

    [3] Krátkodobé zvýšení na <10 sekund oproti udávané nominální

    [4] Vůz již není k dispozici pro objednání do výroby.

    Údaje o výkonu, spotřebě a emisích CO₂ se vztahují na vozidla se standardní převodovkou.

    Uvedené údaje o spotřebě paliva, emisích CO₂ a spotřebě energie byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Údaje se vztahují k vozidlu v základním vybavení v Německu a uvedené rozpětí zohledňuje volitelnou výbavu a rozdíly v rozměrech zvolených kol a pneumatik, a mohou se během konfigurace lišit. U vozidel nově schválených od 1. 1. 2021 existují hodnoty pouze podle WLTP. Kromě toho jsou hodnoty NEDC od 1. ledna 2023 na základě nařízení EK 2022/195 z osvědčení o shodě (COC listů) vymazány. Další informace o měřicích metodách NEDC a WLTP jsou k dispozici na adrese www.bmw.de/wltp

    Další informace o oficiální spotřebě paliva a specifických emisích CO₂ nových osobních automobilů lze získat z „Příručky spotřeby paliva, emisí CO₂ a spotřeby energie nových osobních automobilů“, která je k dispozici na všech prodejních místech a na Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Germany, and under https://www.dat.de/co2.

    Údaje o výkonu zážehových motorů platí pro vozidla používající palivo s oktanovým číslem 98. Uvedené údaje o spotřebě paliva byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Jsou přípustná bezolovnatá paliva s oktanovým číslem 91 a vyšším s maximálním podílem etanolu 10 % (E10). BMW doporučuje bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 95. Pro vysokovýkonné modely BMW doporučuje bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 98.