NOVÉ BMW iX1

PRVNÍ BMW iX1: MOTORY & TECHNICKÉ ÚDAJE.

Přehled nejdůležitějších faktů a technických údajů nového BMW iX1:

Spotřeba elektřiny a dojezd na elektřinu

Údaje o dynamice jako výkon, točivý moment a zrychlení

Hmotnost, rozměry, kola a rozměr pneumatik

Více informací
NOVÉ BMW iX1PRVNÍ BMW iX1: MOTORY & TECHNICKÉ ÚDAJE.
    Vyberte motor
    Vyberte převodovku

    Výkon systému

    Druh pohonu Elektrická energie
    Výkon v kW (k) 230 (313) "1"
    Točivý moment v Nm 494 "1"
    Převodovka 1stupňová, automatická
    Poháněná kola Pohon všech kol

    Jízdní výkony

    Trvalý výkon v kW (k) 94 (128)
    Točivý moment v Nm 494

    Rozsah nabíjení

    Dojezd na elektřinu, WLTP v km 439 - 416
    Maximální nabíjecí výkon AC v kW 11
    Nabíjecí čas AC v h, např. BMW Wallbox, 0–100 % stavu nabití 3,75
    Maximální nabíjecí výkon DC v kW 130
    Nabíjecí čas DC v min, např. vysokorychlostní nabíječka, 10–80 % stavu nabití 29

    Jízdní výkony

    Maximální rychlost v km/h 180
    Zrychlení 0–100 km/h v s 5,6

    Rozměry

    Délka/šířka/výška 4 500 / 1 845 / 1 616
    Šířka včetně zrcátek (řidiče a spolujezdce) v mm 2104 (1055 / 1049)
    Rozvor v mm 2 692 / 11,9
    Světlá výška v mm 170

    Hmotnost

    Pohotovostní hmotnost (kg) 2 085
    Celková hmotnost v kg 2 580
    Užitečné zatížení v kg 570
    Povolené zatížení přední/zadní nápravy (kg) 1 225 / 1 415
    Hmotnost nebrzděného přívěsu/svislé zatížení tažného zařízení (kg) 750 / 75
    Objem zavazadlového prostoru v l 490 - 1495

    Kola

    Pneumatiky vpředu 205/65 R17 100 Y XL
    Pneumatiky vzadu 205/65 R17 100 Y XL
    Kola vpředu 7,5Jx17 LM
    Kola vzadu 7,5Jx17 LM

    Naměřené hodnoty

    Spotřeba elektřiny, kombinovaná (kWh/100 km) 16,9 - 18,1

    Dojezd a nabíjení

    Emise CO₂, kombinované podle WLTP v g/km 0
    BMW Kola a pneumatiky Detail evropského štítku pro označování pneumatik

    BMW KOLA & PNEUMATIKY.

    Pneumatiky používané na našich vozech musí splňovat až 50 různých náročných kvalitativních kritérií, což je významně více, než předepisuje evropská legislativa pro označování pneumatik standardizovanými štítky. Na těchto štítcích najdete všechny informace o vlastnostech pneumatik používaných BMW.

    Spotřeba elektřiny a dojezd.

    • BMW iX1 xDrive30:
      Spotřeba elektřiny, kombinovaná (WLTP) v kWh/100 km: 16,8 - 18,1
      Dojezd na elektřinu, WLTP v km: 440 - 417

      Oficiální údaje o spotřebě paliva a spotřebě elektřiny byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Hodnoty WLTP berou při udávání dojezdu v úvahu i veškerou volitelnou výbavu. U vozidel nově schválených od 1. 1. 2021 existují oficiální specifikace pouze podle WLTP. Další informace o měřicích metodách NEDC a WLTP jsou k dispozici na adrese www.bmw.de/wltp

       

      (1) Oficiální údaje o spotřebě paliva a spotřebě elektřiny byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění.

      Hodnoty WLTP berou při udávání dojezdu v úvahu i veškerou volitelnou výbavu. U vozidel nově schválených od 1. 1. 2021 existují oficiální specifikace pouze podle WLTP. Další informace o měřicích metodách NEDC a WLTP jsou k dispozici na adrese www.bmw.de/wltp


      (2) Dojezd závisí na různých faktorech, jako je individuální styl jízdy, průběh trasy, venkovní teplota, používání topení/klimatizace, případně na přípravě teploty uvnitř vozy.


      (3) Nabíjecí výkon závisí na stavu nabití baterie, okolní teplotě, individuálním jízdním stylu a používání doplňkových spotřebičů. Uvedené dojezdy jsou vypočítány podle metodiky WLTP. Doby nabíjení platí pro teplotu 23 °C při zahájení nabíjení těsně po jízdě a mohou se lišit v závislosti na způsobu používání.


      (4) Pohotovostí hmotnost platí pro vozidlo se standardní výbavou bez žádné volitelné výbavy. Uvedená hodnota obsahuje palivovou nádrž naplněnou na 90 % a hmotnost řidiče 75 kg. Volitelná výbava může ovlivnit hmotnost, užitečné zatížení a nejvyšší rychlost, pokud ovlivní aerodynamiku vozu.
      (5) Krátkodobé zvýšení na <10 sekund nad uvedenou nominální hodnotu.