Náš nástroj pro správu vašeho oprávnění, které jste nám udělili, abychom mohli používat soubory cookie, je dočasně offline. Některé funkce vyžadující váš souhlas s používáním souborů cookie proto mohou chybět.
ELEKTRICKÉ VOZY BMW.
100% elektrické. 100% radost z jízdy. 100% BMW.
Vydejte se s námi do světa elektrických vozů BMW:
- Téměř bezhlučná jízda po městech i na delší vzdálenosti.
- Spontánní zrychlení z místa.
- Čistá radost z jízdy bez výfukových plynů a lokálních emisí.
VYZKOUŠEJTE SI RADOST Z JÍZDY NA ELEKTŘINU V TOMTO VIDEU.

NAJDĚTE SI SVŮJ ELEKTRICKÝ VŮZ.
BMW iX1 xDrive30
- Druh pohonu: čistě elektrický
- Výkon: 200 kW + 30 kW (272 k + 41 k)*
- Zrychlení 0–100 km/h: 5,7 s*
- Dojezd na elektřinu (WLTP): až 438 km*
- Objem zavazadlového prostoru: 490 l
BMW iX
- Dojezd na elektřinu až 425 km podle WLTP (BMW iX xDrive40)
- Během 10minutového nabíjení se může dojezd prodloužit až o 150 km (BMW iX xDrive40, rychlonabíjecí stanice)
- Spotřeba elektřiny (BMW iX xDrive40): 21,0–19,3 kWh/100km (WLTP)
BMW iX M60
- Dva motory BMW M eDrive s inteligentním pohonem všech kol BMW xDrive
- Emotivní zvukový projev BMW M IconicSounds Electric
- Adaptivní M podvozek s M vzduchovým odpružením na obou nápravách a s Integrálním aktivním řízením
- 455 kW/619 k**, 0–100 km/h za 3,8 s*
- Dojezd až 566 km* (WLTP)
BMW i4
- Elektrický dojezd až 590 km (WLTP)
- Během 10minutového nabíjení se dojezd prodlouží až o 164 km (rychlonabíjecí stanice)
- Spotřeba elektřiny 19,1–16,1 kWh/100 km (WLTP)
BMW i4 M50
- Elektrický dojezd až 521 km (WLTP)
- Během 10minutového nabíjení se dojezd prodlouží až o 140 km (rychlonabíjecí stanice)
- Spotřeba elektřiny 22,5–18,0 kWh/100 km (WLTP)
BMW iX3
- Elektrický dojezd až 461 km (WLTP)
- Během 10minutového nabíjení se dojezd prodlouží až o 90 km (rychlonabíjecí stanice)
- Spotřeba elektřiny 18,9–18,5 kWh/100 km (WLTP)
- BMW iX1 xDrive30
- BMW iX
- BMW iX M60
- BMW i4
- BMW i4 M50
- BMW iX3
OTÁZKY A ODPOVĚDI: NEJDŮLEŽITĚJŠÍ OTÁZKY A ODPOVĚDI NA TÉMA ELEKTRICKÝCH BMW.
Co je elektrický vůz?
Čistě elektrické vozy (BEV, Battery Electric Vehicle) jsou poháněny výhradně elektřinou. Nemají žádný spalovací motor, který by vůz poháněl. Elektřina je uložena v baterii. Její kapacita přímo určuje dojezd. Jinými slovy: Vzdálenost, kterou lze ujet na jedno dobití baterie.
Čistě elektrické vozy jsou ideální pro ty, kteří je mohou nabíjet v práci nebo doma. Zároveň se intenzivně rozšiřuje infrastruktura veřejných nabíjecích stanic. Nové nabíjecí stanice se neustále objevují v městských oblastech i podél dálnic. Patří mezi ně také velké množství vysokovýkonných nabíjecích stanic pro velmi rychlé nabíjení na cestách, v Evropě například u našeho partnera IONITY. V budoucnu proto bude i cestování na dlouhé vzdálenosti snazší a snazší. V budoucnu proto bude i cestování na dlouhé vzdálenosti snazší a snazší.
Jaké jsou výhody elektrického vozu?
Elektrický vůz přináší nový, emocemi nabitý pocit z jízdy. Díky točivému momentu, který je k dispozici od nulových otáček, zažijete fascinující elektrickou dynamiku a spontánní zrychlení. Téměř tichý elektromotor Vám zároveň poskytne nové a uvolňující zážitky z jízdy.
Elektrický vůz při jízdě neprodukuje žádné emise (proto se také používá termín “lokálně”), a tudíž se vyznačuje maximální ochranou životního prostředí.
Mezi další výhody patří nejvyšší kategorie dotací a daňových pobídek lišících se podle konkrétní země, které jsou na elektrické vozy poskytovány.Jaké faktory ovlivňují výkonnost vysokonapěťové baterie v mém elektrickém voze?
Jeden z důležitých vnějších faktorů ovlivňujících výkon a kapacitu baterie je teplota. Možná jste si toho všimli i u baterie Vašeho mobilního telefonu. Zejména velmi nízké teploty mohou omezit výkon baterie. Podobně je tomu i u Vašeho elektromobilu. Naše optimalizované strategie řízení teploty ale vliv, který může mít teplota, minimalizují.
Věděli jste, že na základě kapacity baterie si snadno odvodíte potenciální dojezd? Kromě teploty ovlivňují dojezd i další faktory, které mají vliv na rychlost spotřeby energie, například používání klimatizace, aktuální zatížení a styl jízdy.
Pokud budete někdy potřebovat nabít baterii mimo domov, Váš elektromobil BMW ještě před příjezdem k nabíječce se stejnosměrným proudem* připraví vhodnou teplotu baterie, která tak bude okamžitě po příjezdu optimálně připravena nabíjení. Tím se zvýší maximální nabíjecí výkon a současně se zkrátí doba, která je k nabití potřeba.
* Platí pouze pro elektrická BMW.Co musím zvážit, pokud můj elektrický vůz stojí nebo je zaparkován delší dobu?
Pokud neplánujete vozidlo používat delší dobu, jako například během dovolené, existují různé způsoby, jak pozitivně ovlivnit životnost baterie.’ Pokud je to možné, udržujte její nabití mezi 30 a 50 procenty a v letních měsících parkujte vůz na chladném místě nebo ve stínu a v zimě jej nechte v garáži. Navíc pokud je vůz zaparkován delší dobu, neměl by být připojen k nabíječce.
POZNEJTE VÝHODY ELEKTRICKÝCH VOZŮ BMW V TĚCHTO VIDEÍCH.







Mnoho podob radosti z jízdy.
Působivá elektrická dynamika.
Elektrizující radost z jízdy.
Technologie BMW eDrive páté generace.
Vysokonapěťová baterie.
Aplikace My BMW & BMW Charging.
Maximální radost z jízdy.







POZNEJTE DOJEZD VAŠEHO BMW.
iX3
453 - 461 WLTP 0 g/km CO2iX xDrive40
404 - 435 WLTP 0 g/km CO2iX xDrive50
590 - 632 WLTP 0 g/km CO2iX M60
501 - 566 WLTP 0 g/km CO2i4 eDrive40
492 - 589 WLTP 0 g/km CO2i4 M50
415 - 519 WLTP 0 g/km CO2iX1 xDrive30
416 - 439 WLTP 0 g/km CO2
iX3
453 - 461 km WLTP 0 g/km CO2Vybrat modeliX xDrive40
404 - 435 km WLTP 0 g/km CO2Vybrat modeliX xDrive50
590 - 632 km WLTP 0 g/km CO2Vybrat modeliX M60
501 - 566 km WLTP 0 g/km CO2Vybrat modeli4 eDrive40
492 - 589 km WLTP 0 g/km CO2Vybrat modeli4 M50
415 - 519 km WLTP 0 g/km CO2Vybrat modeliX1 xDrive30
416 - 439 km WLTP 0 g/km CO2Vybrat model
Estimated Range could not be calculated.
Estimated Range could not be calculated.
Používáním Google Mapy uživatelé webových stránek podléhají dodatečným smluvním podmínkám služby Google Mapy / Google Earth (včetně zásad ochrany osobních údajů společnosti Google).
Další smluvní podmínky služby Google Mapy / Google Earth a Zásady ochrany osobních údajů Google .
OTÁZKY A ODPOVĚDI: ČASTO KLADENÉ OTÁZKY: DOJEZD ELEKTRICKÝCH BMW.
Proč se dojezdy liší?
Dojezd elektromobilu závisí na různých faktorech, jako je styl jízdy, průběh trasy, výbava vozidla, povětrnostní podmínky a zatížení.
Jak můj styl jízdy ovlivňuje dojezd mého elektrického vozu?
Styl jízdy ovlivňuje dojezd elektrického vozu stejně jako v případě automobilu s konvenčním spalovacím motorem. Předvídavý, uvolněný a vyrovnaný styl jízdy je důležitý pro prodloužení dojezdu. Když například při jízdě po dálnici zpomalíte, můžete tak výrazně prodloužit dojezd. Během rekuperace, to znamená kdykoliv sundáte nohu z plynového pedálu, se začne kinetická energie přeměňovat na elektřinu, která se následně uchová v baterii – tím se získají další kilometry dojezdu.
Jaké faktory ovlivňují dojezd elektromobilu?
Vysoké průměrné rychlosti (dálnice) snižují dojezd nejvýrazněji, zatímco provoz ve městě vede k vyššímu dojezdu díky menším rychlostech a většímu podílu rekuperace (na rozdíl od vozů se spalovacími motory). Dále se dojezd snižuje při nízkých teplotách v důsledku vytápění a při vysokých teplotách z důvodů energetických nároků klimatizace. Co se týče speciálních prvků/vybavení, volba širších pneumatik obecně snižuje dojezd (pokud není aerodynamická nevýhoda kompenzována uzavřenější konstrukcí kol). Třída valivého odporu pneumatik má rovněž význam pro dojezd: např. použití zimní pneumatiky snižuje dojezd ve srovnání s letní pneumatikou řadící se do kategorie A.
Obecné údaje o dojezdu a konkrétní hodnoty tohoto ukazatele.
U vybraného modelu je uváděna hodnota dojezdu získaná na základě měřicího cyklu WLTP (Worldwide harmonized Light-Duty Test Procedure).
WLTP umožňuje výpočet dojezdu za předepsaných jízdních podmínek. Předpokládá defenzivní styl jízdy s danou kombinací tras v městských ulicích, na venkovských silnicích a na dálnicích.
Ukazatel dojezdu umožňuje odhadnout dojezd za typických jízdních podmínek. Vnější kruh představuje vypočítanou hodnotu dojezdu na základě lineárních vzdáleností (nikoliv podle skutečné mapy ulic), zatímco vnitřní kruh ukazuje vypočítanou hodnotu –30 %, která zohledňuje skutečný průběh silnic.
OTÁZKY A ODPOVĚDI: ČASTO KLADENÉ OTÁZKY NA TÉMA OPERATIVNÍ LEASING A ÚVĚR ELEKTRICKÝCH VOZŮ.
Jaké jsou výhody operativního leasingu nebo úvěru na elektromobil?
Operativní leasing:
- Zákazník se nemusí po skončení leasingové smlouvy starat o další prodej elektrického vozu.
- Zákazník si může objednat různé služby, například Service Inclusive.
Úvěr:
- Zákazník je vlastníkem elektrického vozu.
- Zákazník může elektrický vůz financovat po delší dobu ve srovnání s operativním leasingem.
Je součástí operativního leasingu nebo úvěru na elektromobil pojištění?
V rámci operativního leasingu ano, v rámci úvěru ne > existuje však možnost pojištění prostřednictvím některého z pojišťovacích partnerů BMW.
Jsou k dispozici státní podpory pro operativní leasing nebo úvěr na elektromobil?
Liší se podle země. Většina zemí nyní nabízí státní podpory na elektrické vozy. Kromě státních dotací jsou často nabízeny i další obecní dotace.
Existují daňové výhody pro operativní leasing nebo úvěr na elektromobily?
Liší se podle země. Ano, v některých zemích jsou nabízeny daňové úlevy, například zrušení daně z vozidla.
Nabízí BMW operativní leasing nebo úvěr bez akontace?
Liší se podle země. Ve většině zemí je možné uzavřít leasingové smlouvy nebo úvěrové smlouvy bez akontace.
Spotřeba elektřiny a emise CO2.
BMW i7 xDrive60*:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 19,6–18,4
Dojezd na elektřinu v km (WLTP): 591–625 km
Emise CO2 v g/km (kombinované): 0
*Předběžné hodnotyBMW iX xDrive50:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná): 21,4–19,8
Emise CO2 v g/km (kombinované): 0BMW iX xDrive40:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná): 21,0–19,3
Emise CO2 v g/km (kombinované): 0BMW iX M60:
Energieverbrauch kWh/100 km (WLTP): 24,7–21,7***
Dojezd na elektřinu v km (WLTP) až 499-561***
Emise CO2 v g/km: 0BMW i4 M50:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná): 22,5–18,0
Emise CO2 v g/km (kombinované): 0BMW i4 eDrive40:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná): 19,1–16,1
Emise CO2 v g/km (kombinované): 0BMW i4 eDrive35:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná): 15,8
Emise CO2 v g/km (kombinované): 0BMW iX3:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná): 18,9–18,5
Emise CO2 v g/km (kombinované): 0BMW iX1 xDrive30:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 18,4–17,3*
Dojezd na elektřinu v km (WLTP): 0
*Předběžné hodnotyBMW i3:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná): 16,3–15,3
Emise CO2 v g/km (kombinované): 0BMW i3s:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná): 16,6–16,3
Emise CO2 v g/km (kombinované): 0****Předběžné údaje; spotřeba elektřiny a dojezd měřeny podle testovacího cyklu WLTP.
Uvedené oficiální údaje o spotřebě elektřiny a dojezdu byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. V případě dojezdu zohledňují údaje podle WLTP rozdíly způsobené volitelnou výbavou. U vozidel nově schválených od 1. 1. 2021 již nejsou k dispozici údaje podle NEDC, ale existují hodnoty pouze podle WLTP. Další informace o postupech měření WLTP a NEDC naleznete na www.bmw.de/wltp