BMW e-mobilita BMW elektrický vůz

ELEKTRICKÉ VOZY BMW.

ELEKTRICKÉ VOZY BMW.

    100% elektrické. 100% radost z jízdy. 100% BMW.

    Věděli jste, že na letních olympijských hrách v roce 1972 v Mnichově jelo při vytrvalostních závodech před sportovci čistě elektrické BMW 1602e, které je natáčelo a v případě potřeby je zásobovalo vodou? Bez emisí a tiše, v té době to byl ideální společník, který závodníkům nebránil v dosažení jejich nejlepších výkonů. Dnes, téměř o pět desetiletí později, jsme díky neustálému vývoji technologie BMW eDrive a značky BMW i tuto schopnost i naše know-how v oblasti elektrifikované mobility dále zdokonalili. S našimi čistě elektrickými modely BMW iX, BMW iX3, BMW i3 a BMW i3s zažijete zcela nový pocit ryzí radosti z jízdy. Ostatně, nic se nevyrovná téměř tichému proplouvání městským nebo venkovským provozem, okamžité reakci elektromotoru a jedinečnému zrychlení při rozjezdu. A to vše bez výfukových plynů a lokálně produkovaných emisí. Připojte se k nám a objevte svět elektrických vozů BMW.

    Více informací
    BMW Elektromobilita technologie elektrických vozů BMW eDrive video

    PROPRACOVANÁ TECHNIKA.

    Poznejte techniku čistě elektrického pohonu BMW eDrive.

    OTÁZKY A ODPOVĚDI: NEJDŮLEŽITĚJŠÍ OTÁZKY A ODPOVĚDI O NAŠICH ELEKTRICKÝCH VOZECH.

    • Co je elektrický vůz?
      Otázky a odpovědi e-mobilita BMW elektrické vozy BMW

      Čistě elektrické vozy (BEV, Battery Electric Vehicle) jsou poháněny výhradně elektřinou. Nemají žádný spalovací motor, který by vůz poháněl. Elektřina je uložena v baterii. Její kapacita přímo určuje dojezd. Jinými slovy: Vzdálenost, kterou lze ujet na jedno dobití baterie.
      Řada řidičů se obává dojezdu, ve většině případů jsou ale takové obavy neopodstatněné. Vždyť dnes má většina elektrických vozů dojezd přes 250 kilometrů. A například v Německu 90 % řidičů denně neujede ani 100 kilometrů.
      Čistě elektrické vozy jsou ideální pro ty, kteří je mohou nabíjet v práci nebo doma. Zároveň se intenzivně rozšiřuje infrastruktura veřejných nabíjecích stanic. Nové nabíjecí stanice se neustále objevují v městských oblastech i podél dálnic. Patří mezi ně také velké množství vysokovýkonných nabíjecích stanic pro velmi rychlé nabíjení na cestách, v Evropě například u našeho partnera IONITY. V budoucnu proto bude i cestování na dlouhé vzdálenosti snazší a snazší.

    • Jaké jsou výhody elektrického vozu?
    • Jaké faktory ovlivňují výkonnost vysokonapěťové baterie v mém elektrickém voze?
    • Jak můj styl jízdy ovlivňuje dojezd mého elektrického vozu?
    • Co musím zvážit, pokud můj elektrický vůz stojí nebo je zaparkován delší dobu?
    BMW e-mobilita BMW nabíjení

    Chtěl/a bych se dozvědět více o tématu nabíjení.

    BMW e-mobilita BMW dojezd

    Chtěl/a bych se dozvědět více o tématu dojezdu.

    Chtěl/a bych se dozvědět více o BMW programu prodeje firmám.

    Spotřeba paliva a emise CO₂.

    BMW iX(1):
    Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km (kombinovaná): pod 21
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 0

    BMW iX3:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 0
    Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km (kombinovaná): 17,8–17,5

    BMW i3:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 0
    Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km (kombinovaná): 13,1

    BMW i3s:
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 0
    Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km (kombinovaná): 14,6–14,0

    Hodnoty označené (1) jsou předběžné.

    Uvedené údaje o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě energie byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Údaje se vztahují k vozidlu v základním vybavení v Německu a uvedené rozpětí zohledňuje volitelnou výbavu a rozdíly v rozměrech zvolených kol a pneumatik, a mohou se během konfigurace lišit.

    Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů lze nalézt v příručkách o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě elektrické energie nových osobních automobilů, které získáte u všech prodejců a na adrese: https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.

    Hodnoty jsou již založené na nové metodice WLTP a pro účely porovnání vozidel jsou přepočtené na hodnoty odpovídající klasifikaci NEDC. Hodnoty CO2 u těchto vozidel se pro účely daní nebo jiných poplatků souvisejících s vozidly, které se (mimo jiné) zakládají na hodnotě emisí CO2, mohou lišit od hodnot zde uvedených.

    Více informací

    Spotřeba paliva a emise CO₂.

    • BMW iX(1):
      Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km (kombinovaná): pod 21
      Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
      Emise CO2 v g/km (kombinované): 0

      BMW iX3:
      Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
      Emise CO2 v g/km (kombinované): 0
      Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km (kombinovaná): 17,8–17,5

      BMW i3:
      Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
      Emise CO2 v g/km (kombinované): 0
      Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km (kombinovaná): 13,1

      BMW i3s:
      Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
      Emise CO2 v g/km (kombinované): 0
      Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km (kombinovaná): 14,6–14,0

      Hodnoty označené (1) jsou předběžné.

      Uvedené údaje o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě energie byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Údaje se vztahují k vozidlu v základním vybavení v Německu a uvedené rozpětí zohledňuje volitelnou výbavu a rozdíly v rozměrech zvolených kol a pneumatik, a mohou se během konfigurace lišit.

      Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů lze nalézt v příručkách o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě elektrické energie nových osobních automobilů, které získáte u všech prodejců a na adrese: https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.

      Hodnoty jsou již založené na nové metodice WLTP a pro účely porovnání vozidel jsou přepočtené na hodnoty odpovídající klasifikaci NEDC. Hodnoty CO2 u těchto vozidel se pro účely daní nebo jiných poplatků souvisejících s vozidly, které se (mimo jiné) zakládají na hodnotě emisí CO2, mohou lišit od hodnot zde uvedených.