NAŠE SLUŽBA: VAŠE LEHKOST BYTÍ.

S BMW Originálními díly, precizností a dlouholetými zkušenostmi zajistíme, že vaše BMW zůstane skutečným BMW. Zároveň se neustále snažíme, aby naše služby byly pro vás ještě pohodlnější a transparentnější. Objevte naše inovativní řešení, která dokonale zapadají do vašeho digitálního životního stylu, aby vám poskytla ještě více flexibility.

  • BMW Online domluvení návštěvy

    Domluvte si návštěvu komfortněji než kdy předtím: s online domluvením návštěvy od BMW si můžete na našich stránkách kdykoliv domluvit termín návštěvy servisu u vašeho BMW Servisního partnera pouhými několika kliky. Nejlepší termín, který vám vyhovuje, takto domluvíte nejrychleji, jak je to jen možné. Ať už se jedná o výměnu brzdových destiček, výměnu oleje nebo opravu: dobrý servis začíná online.

  • BMW Smart Video Communication

    Díky inovativnímu video dialogovému systému BMW Smart Video Communication můžete jednoduše našim servisním odborníkům doslova koukat přes rameno. Zatímco je vaše BMW v servisu, e-mailem nebo SMS obdržíte video, které bylo vytvořeno přímo v dílně. Bez ohledu na to, kde se právě nacházíte, můžete tak dobře pochopit, jaké práce údržby nebo servisní úkony je potřeba provést. Součástí je také podrobná nabídka pro navrhované servisní práce, o nichž si můžete promluvit s našimi odborníky, nebo je můžete rovnou schválit kliknutím na tlačítko.

  • Aplikace BMW Connected

    S aplikací BMW Connected zůstáváte ve spojení se svým BMW, i když v něm zrovna nejedete. Aplikace naplánuje cesty s přihlédnutím k aktuální dopravní situaci a upozorní vás, kdy je ideální vyjet, abyste do cíle své cesty dojeli včas. Dokáže pomoci v případě poruchy, připomíná, kdy je třeba domluvit návštěvu servisu, a mnoho dalšího.

SOUSTŘEDÍME SE NA VAŠI RADOST Z JÍZDY.

BMW Service.

Kvalita, hospodárnost a inovace: tři hlavní pilíře poskytované ze strany BMW Service – pro současnost i budoucnost. Ještě předtím, než je nový model BMW zařazen do výroby, vyvíjejí naši konstruktéři inovativní servisní funkce a koncepty. Jsme zavázáni poskytovat vám prvotřídní služby pro vaše BMW a samozřejmě nekompromisní radost z jízdy.

Read more

TECHNOLOGIE VOZŮ BMW.

Rozumný přístup z hlediska servisu: přímo ve vozidle můžete zjistit jeho servisní stav, který je založen na aktuálně potřebných úkonech. Pro zajištění optimalizace servisního procesu slouží propojení mezi palubními systémy, Vaším servisním partnerem BMW a centrálou společnosti BMW. Tak je možné návštěvy servisu předem snadno plánovat a Vy se vyhnete nákladům za práci, která není skutečně nutná.

BMW SERVISNÍ PARTNEŘI .

Vždy k vašim službám: díky naší síti po celém světě se zřídkakdy ocitnete mimo dosah některého ze servisních partnerů BMW. Ať budete kdekoliv, spojení s centrálou BMW a následný přenos údajů zajistí dosažení optimálního způsobu opravy vašeho BMW.
Když místnímu servisnímu partnerovi umožníte pečovat o vaše vozidlo, můžete si být bezpečně jisti, že se spoléháte na odborné, špičkové a důkladně vyškolené specialisty, kteří provádějí opravy a poradenství s využitím informační techniky a diagnostických zařízení.

PALUBNÍ DIAGNOSTIKA.

Špičkový servis: integrovaná palubní diagnostika ve vozidle identifikuje a v předstihu upozorňuje na možné závady elektrických a elektronických systémů vozidla. Na základě této diagnostiky zajistí počítačový systém rychlé a přesné odstranění problému. Aby bylo možné zaručit trvale vysoký standard servisních služeb, probíhá mezi servisním partnerem BMW a centrálou BMW také interaktivní obousměrná komunikace.

VŽDY O KROK NAPŘED ZÁSLUHOU SERVISU NA ZÁKLADĚ STAVU VOZU.

V roce 1982 se společnost BMW stala prvním výrobcem vozidel, který zrušil pevné intervaly údržby a začal používat přístup provádění servisních prací na základě aktuálních potřeb. V závislosti na modelu je stav opotřebitelných dílů a provozních kapalin nyní stanoven prostřednictvím snímačů a algoritmů nebo vychází z parametrů, jako je počet ujetých kilometrů či styl jízdy.
Po nastartování motoru se na displeji zobrazí stav vozidla a datum příštího provedení údržby – výhoda tkví v tom, že jste vyzváni k přistavení vozidla do servisu pouze tehdy, když je to skutečně nezbytné.

ČTEČKA KLÍČŮ.

Inovativní, rychlé a spolehlivé: u modelů BMW vyrobených po roce 2000 se důležité údaje o vozidle, jako např. identifikační číslo vozidla, počet ujetých kilometrů nebo bezprostřední nutnost údržby, ukládají do klíče vozidla. Váš servisní partner BMW má možnost tyto informace vyvolat pomocí čtečky klíčů, když je vozidlo přistaveno do servisu. Tímto způsobem lze předcházet nejednoznačným informacím nebo nedorozuměním a vy máte více času na prodiskutování libovolných specifických témat se servisním poradcem BMW.