BMW iX i20 2021 elektrické SUV BMW iX xDrive50 Aventurin Red (červená) před pobřežím

2 067 000 Kč

Cena

Více než 600 km*

Dojezd

Elektrická energie

Motor a druh paliva

THE iX

BMW I

Zcela nové BMW iX.

2 067 000 Kč

Cena

Více než 600 km*

Dojezd

Elektrická energie

Motor a druh paliva

PRVNÍ BMW iX: PRŮKOPNÍK NOVÉ ÉRY.

Pochází ze studie. Navrženo pro elektromobilitu. Zásluhou efektivní technologie BMW eDrive a čistě elektrického pohonu dosahuje BMW iX dlouhého dojezdu a současně působivé akcelerace z místa. Inteligentní BMW operační systém 8 se neustále udržuje aktuální a vyznačuje se zcela intuitivní obsluhou.

Více informací

SROVNEJTE BMW iX xDRIVE50 A BMW iX xDRIVE40.

BMW iX xDrive50

  • Dojezd přes 600 km*
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h za méně než 5 sekund
  • S rychlým nabíjením 120 km za 10 minut
  • Od 2 480 400 Kč s DPH
BMW iX i20 2021 elektrické SUV BMW iX xDrive50 fakta

BMW iX xDrive40

  • Dojezd přes 400 km*
  • Z 0 na 100 km/h za málo přes 6 sekund
  • Více než 90 km za 10 minut rychlonabíjení
  • Od 2 067 000 Kč s DPH
BMW iX i20 2021 elektrické SUV BMW iX xDrive40 fakta
  • BMW iX xDrive50
  • BMW iX xDrive40

BMW iX S DOJEZDEM VÍCE NEŽ 600 KM*.

BMW iX i20 2021 elektrické SUV BMW iX xDrive50 Aventurin Red (červená) jedoucí po silnici dojezd

S dojezdem přes 600 km* je BMW iX xDrive50 (BMW iX xDrive40: přes 400 km*) ideálním vozem pro každodenní ježdění ve městě i na dlouhých cestách. Dojezd prodlužuje kromě jiného i vynikající aerodynamika, přispívající svojí propracovanou celkovou koncepcí k nízké spotřebě paliva méně než 21 kWh/100 km. S koeficientem aerodynamického odporu jen 0,25 je rekordmanem ve svém segmentu.

BMW iX S VÝKONEM PŘES 500 K*.

BMW iX i20 2021 elektrické SUV BMW iX xDrive50 Aventurin Red (červená) jedoucí po silnici jízdní výkony

S dvojicí elektromotorů a elektrickým pohonem všech kol BMW xDrive poskytuje BMW iX působivou elektrickou jízdní dynamiku: více než 500 k* zajistí BMW iX xDrive50 zrychlení z 0 na 100 km/h za méně než 5 sekund (BMW iX xDrive40: 300 k*; 0–100 km/h za mírně přes 6 s). Okamžitě dostupný točivý moment a zcela plynulá akcelerace z nulové rychlosti umožňuje BMW iX precizně a spontánně reagovat na každý pohyb plynového pedálu. Současně toto SAV ohromí jízdní suverenitou a typickou obratností pro elektrické vozy.

BMW iX i20 2021 elektrické BMW iX xDrive50 čas nabíjení

DOJEZD 120 KM ZA MÉNĚ NEŽ 10 MINUT.

BMW iX i20 2021 elektrické SUV BMW iX xDrive50 Aventurin Red (červená) nabíjí se nabíječkou BMW Wallbox

Výkon nabíjení až 200 kW (BMW iX xDrive40: až 150 kW) umožní nabít baterii vašeho BMW iX na veřejných nabíjecích stanicích z 10 na 80 % kapacity za méně než 40 minut. Doma můžete své BMW iX xDrive50 pohodlně nabít pomocí nabíječky BMW Wallbox výkonem až 11 kW na 100 % kapacity za méně než 11 hodin (BMW iX xDrive40: za méně než 8 hodin). Součástí standardní výbavy je univerzální rychlonabíječka BMW Flexible Fast Charger pro domácí nabíjení, kabel Mode 3 pro nabíjení na veřejných stanicích a nabíjecí karta BMW Charging pro přístup k síti veřejných nabíječek BMW Charging s atraktivními podmínkami.

NOVÁ PODOBA DESIGNU BMW iX.

BMW iX i20 2021 elektrické SUV BMW iX xDrive50 Aventurin Red (červená) boční pohled exteriér

Čisté povrchy s minimem výrazných linek dodávají BMW iX jeho unikátně monolitický vzhled. Každý detail vhodně zapadá do moderního designérského stylu a dodává vozu výraz, jako by byl vymodelován z jednoho kusu. Aerodynamicky účinné řešení karoserie zajišťuje koeficient odporu vzduchu jen 0,25. Mezi vzrušující detaily patří například grafika bočních oken, která se směrem vzad zužuje a vytváří dojem proudění vzduchu. Vůbec poprvé se na SAV od BMW objevují zapuštěné kliky dveří a bezrámová boční okna, které na první pohled ukazují jeho pokrokového ducha.

KONCEPT SHY TECH V BMW iX.

BMW iX i20 2021 elektrické SUV BMW iX xDrive50 Aventurin Red (červená) přední pohled na BMW ledviny Shy Tech

Přístup Shy Tech se zaměřuje na cestující a vytváří efekt, v němž jsou moderní technologie BMW iX ukryté v pozadí namísto toho, aby byly vystavené na odiv. Tuto neviditelnou inteligenci lze spatřit v mnoha řešeních exteriéru i interiéru, patří mezi ně maska chladiče ve tvaru ledvinek, v jejíž inteligentní ploše jsou umístěné kamery, radar, další pokroková senzorika a vyhřívání. Pozornost zaslouží také skrytě integrované reproduktory audiosystému a minimalisticky řešená tlačítka v interiéru.

Prvky designu exteriéru BMW iX.

BMW iX elektrické SUV Aventurin Red i20 zepředu

Design přední části.

Přední část byla navržena v novém, futuristickém stylu s nezaměnitelně osobitým výrazem. Progresivní vzhled vozu SAV vytvářejí také vertikálně orientované ledvinky tvořící BMW masku chladiče ve spojení s nejnižšími dvojitými světlomety, které kdy byly na voze BMW použité.
BMW iX elektrické SUV Aventurin Red i20 pohled z boku

Pohled z boku.

Působivé výřezy blatníků s naznačenými hranatými lemy přitahují pozornost a současně jsou odkazem na první modely BMW řady X. Zapuštěné kliky dveří, bezrámová okna a grafika bočních oken připomínající proudění vzduchu jsou harmonicky integrovány do působivě moderního celku.
BMW iX elektrické SUV Aventurin Red i20 zadní pohled

Design zadní části.

Moderní charakter vytvářejí rozměrné povrchy, nejtenčí zadní světla v rámci BMW Group a rovněž takřka neviditelně zakomponované páté dveře. Velký zadní difuzor nejenže zlepšuje aerodynamiku, ale spolu se zcela rovnou podlahou také prodlužuje dojezd.

PROSTOR JAKO ŽÁDNÝ JINÝ.

BMW iX i20 2021 elektrické SUV interiér Suite kůže Castanea

Vnitřní prostor BMW iX, navržený s přístupem využívaným v moderních obytných prostorách, je jedinečným místem k odpočinku. Jeho prvky v podobě například ploché palubní desky s velkým BMW Prohnutým displejem a tenkých sedadel s pečlivě vybranými barvami a materiály svým vzhledem připomínají kusy nábytku. Samostatně stojící plovoucí středová konzola, absence středového tunelu a největší panoramatická skleněná střecha, která kdy byla ve voze BMW použita, vytvářejí působivý pocit prostoru, který vás doslova vybízí k pobytu uvnitř.

BMW iDRIVE.

BMW iX i20 2021 elektrické SUV SUV ovladač BMW iDrive interiér Suite

Nový systém BMW iDrive vás vtáhne do zcela nového, pohlcujícího zážitku z interiéru. Poprvé můžete se svým BMW komunikovat přirozeně a intuitivně. Seznamte se se svým inteligentním digitálním asistentem, který reaguje na váš hlas a gesta a zpříjemňuje vám pobyt v BMW iX. BMW iDrive nově přidává haptické rozhraní, takže s ním můžete obsluhovat informační a zábavní systém svého BMW iX přirozeněji než kdy předtím.

Prvky designu interiéru BMW iX.

BMW iX i20 elektrické SUV design interiéru Suite Castanea

Minimalistický design interiéru.

Design interiéru je moderní a omezuje se jen na to podstatné – důraz je kladený na displeje a ovládací prvky. Centrálním ovládacím prvkem je skleněný ovladač iDrive na středové konzole, který je umístěný na panelu vyrobeném z FSC certifikovaného dřeva. Je vybaven dotykovými prvky s haptickou odezvou, jež nahrazují běžná tlačítka přímé volby systému iDrive.
BMW iX i20 elektrické SUV zadní část interiéru Suite Castanea

Zadní sedadla ve stylu klubovky.

Na zadních sedadlech je zásluhou eliminace středového tunelu a plynulého přechodu opěradel do boků vozu mimořádný prostor a atmosféra pohodlného salónku. Zadní sedadla lze vybavit vyhříváním a 3D reproduktory integrovanými do hlavových opěrek. Mohou být rozdělena v poměru 40: 20: 40, takže umožní zvětšit zavazadlový prostor.
BMW iX i20 elektrické SUV Panoramatická skleněná střecha interiér

Panoramatická skleněná střecha.

Vnitřní prostředí s pocitem prostoru a pohodlného salónku pomáhá navozovat rozměrná prosklená střecha Sky Lounge po celé délce střechy. Pro více soukromí se umí elektrochromaticky zatmavit, takže není potřeba její vnitřní stínítko, což působí nejen moderně, ale přináší to také dojem většího prostoru pro hlavou.
BMW iX i20 elektrické SUV BMW Prohnutý displej interiér

BMW Prohnutý displej.

BMW Prohnutý displej, který se v sériové produkci objevuje vůbec poprvé, je hlavním ovládacím prvkem a současně vstupní branou do digitálního světa BMW iX. Přístrojový panel s úhlopříčkou 12,3″ je propojený se 14,9″ kontrolním displejem, s nímž vytváří jeden celek připomínající moderní rámeček na fotografie vznášející se nad palubní deskou.

PROHLÉDNĚTE SI BMW iX VE VIDEU.

BMW iX i20 2021 elektrické SUV video

KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP K UDRŽITELNOSTI BMW iX.

BMW iX i20 2021 elektrické SUV interiér Suite udržitelnost

Ve srovnání s SAV vybaveným srovnatelně výkonným vznětovým motorem vyprodukuje BMW iX zásluhou svého kompletního přístupu k udržitelnosti během svého celého životního cyklu o 45 % méně emisí CO₂. To je zajištěno různými řešeními, jako je třeba používání výhradně obnovitelných zdrojů energie během výroby, využívání přírodních materiálů a současně recyklátů v interiéru. Příkladem je kůže Castanea činěná přírodními olivovými listy a podlahové koberce 100% vyrobené z materiálu Econyl.

SPOTŘEBA ELEKTŘINY A EMISE CO2.


* měřeno podle metodiky WLTP

BMW iX xDrive40(1):
Elektrický dojezd (WLTP) v km: až přes 400
Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km: 22,0-19,5
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
Emise CO2 v g/km (kombinované): 0

BMW iX xDrive50(1):
Elektrický dojezd (WLTP) v km: až přes 400
Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km (kombinovaná): 22,5-20,0
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
Emise CO2 v g/km (kombinované): 0

Hodnoty označené (1) jsou předběžné.

 

Uvedené údaje o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě energie byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Údaje se vztahují k vozidlu v základním vybavení v Německu a uvedené rozpětí zohledňuje volitelnou výbavu a rozdíly v rozměrech zvolených kol a pneumatik, a mohou se během konfigurace lišit.

Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO2 nových osobních automobilů lze nalézt v příručkách o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě elektrické energie nových osobních automobilů, které získáte u všech prodejců a na adrese: https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.

Hodnoty jsou již založené na nové metodice WLTP a pro účely porovnání vozidel jsou přepočtené na hodnoty odpovídající klasifikaci NEDC. Hodnoty CO2 u těchto vozidel se pro účely daní nebo jiných poplatků souvisejících s vozidly, které se (mimo jiné) zakládají na hodnotě emisí CO2, mohou lišit od hodnot zde uvedených.

Více informací
  • * měřeno podle metodiky WLTP

    BMW iX xDrive40⁽¹⁾:
    Elektrický dojezd v km: až přes 400
    Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km: 22,0-19,5
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 0

    BMW iX xDrive50⁽¹⁾:
    Elektrický dojezd v km: až přes 400
    Spotřeba elektrické energie v kWh/100 km (kombinovaná): 22,5-20,0
    Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná): 0
    Emise CO2 v g/km (kombinované): 0

    Hodnoty označené ⁽¹⁾ jsou předběžné.

    Uvedené údaje o spotřebě paliva, emisích CO₂ a spotřebě energie byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Údaje se vztahují k vozidlu v základním vybavení v Německu a uvedené rozpětí zohledňuje volitelnou výbavu a rozdíly v rozměrech zvolených kol a pneumatik, a mohou se během konfigurace lišit.

    Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO₂ nových osobních automobilů lze nalézt v příručkách o spotřebě paliva, emisích CO₂ a spotřebě elektrické energie nových osobních automobilů, které získáte u všech prodejců a na adrese: https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.

    Hodnoty jsou již založené na nové metodice WLTP a pro účely porovnání vozidel jsou přepočtené na hodnoty odpovídající klasifikaci NEDC. Hodnoty CO₂ u těchto vozidel se pro účely daní nebo jiných poplatků souvisejících s vozidly, které se (mimo jiné) zakládají na hodnotě emisí CO₂, mohou lišit od hodnot zde uvedených.