První čistě elektrické BMW iX1 vyzařuje elektrizující odhodlání a díky své funkčnosti a všestrannosti je inspirací pro hledání nových cest i při každodenním používání:
- Sebevědomý výraz zásluhou monolitického designového stylu a výrazných proporcí
- Nejvyšší komfort na cestách díky aktivním sedadlům s masážní funkcí a bederní opěrkou
- Moderní multimediální palubní deska s BMW Prohnutým displejem s dotykovou funkcí a hlasovým ovládáním
- Dojezd až 440 km je zárukou maximální flexibility
BMW iX1 xDrive30*:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 16,8 - 18,1
Elektrický dojezd v km (WLTP): 440 - 417
*Předběžné údaje.
JÍZDNÍ DYNAMIKA NOVÉHO BMW iX1.

DOJEZD A NABÍJENÍ NOVÉHO BMW iX1.

- S dojezdem až 440 km (WLTP) je ideálním společníkem také pro neplánované výlety
- Energie na dalších 120 km jízdy nabitá během pouhých 10 minut
- Za pomoci veřejných rychlonabíjecích stanic nabijete baterii do 80 % dojezdu za 29 minut
- Nízkou spotřebu jen 19,0–16,8 kWh/km zajišťují technologie, jako je například rekuperace při brzdění
- Maximální hospodárnost je výsledkem inteligentní lehké konstrukce a účinné aerodynamiky
PROZKOUMAT DOJEZD NOVÉHO BMW iX1.
iX1 xDrive30
417 - 440 WLTP 0 g/km CO2
iX1 xDrive30
417 - 440 km WLTP 0 g/km CO2Vybrat model
Nelze vypočítat odhadovaný dojezd.
Nelze vypočítat odhadovaný dojezd.
Používáním Google Mapy uživatelé webových stránek podléhají dodatečným smluvním podmínkám služby Google Mapy / Google Earth (včetně zásad ochrany osobních údajů společnosti Google).
Další smluvní podmínky služby Google Mapy / Google Earth a Zásady ochrany osobních údajů Google .
Proč se dojezdy liší?
Dojezd elektromobilu závisí na různých faktorech, jako je styl jízdy, průběh trasy, výbava vozidla, povětrnostní podmínky a zatížení.
Více detailů
Vysoké průměrné rychlosti (dálnice) snižují dojezd nejvýrazněji, zatímco provoz ve městě vede k vyššímu dojezdu díky menším rychlostech a většímu podílu rekuperace (na rozdíl od vozů se spalovacími motory). Dále se dojezd snižuje při nízkých teplotách v důsledku vytápění a při vysokých teplotách z důvodů energetických nároků klimatizace. Co se týče speciálních prvků/vybavení, volba širších pneumatik obecně snižuje dojezd (pokud není aerodynamická nevýhoda kompenzována uzavřenější konstrukcí kol). Třída valivého odporu pneumatik má rovněž význam pro dojezd: např. použití zimní pneumatiky snižuje dojezd ve srovnání s letní pneumatikou řadící se do kategorie A.
Obecné údaje o dojezdu a konkrétní hodnoty dojezdu zobrazované ve vozidle
U vybraného modelu je uváděna hodnota dojezdu získaná na základě měřicího cyklu WLTP (Worldwide harmonized Light-Duty Test Procedure).
WLTP umožňuje výpočet dojezdu za předepsaných jízdních podmínek. Předpokládá defenzivní styl jízdy s danou kombinací tras v městských ulicích, na venkovských silnicích a na dálnicích.
Ukazatel dojezdu umožňuje odhadnout dojezd za typických jízdních podmínek. Vnější kruh představuje vypočítanou hodnotu dojezdu na základě lineárních vzdáleností (nikoliv podle skutečné mapy ulic), zatímco vnitřní kruh ukazuje vypočítanou hodnotu -30 % pro zohlednění reálných tras.
Jaké předpoklady se přiřazují jednotlivým udávaným hodnotám podle stylu jízdy?
„Sportovní“ styl jízdy předpokládá 100% jízdu po dálnici průměrnou rychlostí přibližně 130 km/h a dynamický styl předjíždění. „Ekonomická“ hodnota předpokládá defenzivní jízdu po venkovských silnicích s průměrnou rychlostí přibližně 80 km/h. A kombinovaný údaj je kombinací obou výše uvedených hodnot.
ČASY NABÍJENÍ PRO DOJEZD 100 KM.

Domácí nabíjení pro 100 km jízdy.
01:32 h – Nabíječka Wallbox (11 kW)
01:32 h – Univerzální nabíječka Flexible Fast Charger (11 kW) z průmyslové zásuvky
07:41 h – Standardní nabíjecí kabel nebo univerzální nabíječka Flexible Fast Charger (2,3 kW) z domácí zásuvky

Nabíjení na cestách na ujetí 100 km.
00:08 h – Vysokovýkonná nabíjecí stanice (max. nabíjecí výkon vozu)
00:19 h – Rychlonabíjecí stanice (50 kW)
00:55 h – AC nabíjecí stanice (střídavý proud, max. nabíjecí výkon vozu)
Nabíjecí výkon závisí na stavu nabití baterie, okolní teplotě, individuálním jízdním stylu a používání doplňkových spotřebičů. Uvedené dojezdy jsou vypočítány podle metodiky WLTP. Doby nabíjení platí pro teplotu 23 °C při zahájení nabíjení těsně po jízdě a mohou se lišit v závislosti na způsobu používání.
TECHNOLOGIE NABÍJENÍ NOVÉHO BMW iX1.

BMW CHARGING: JEDNODUCHÉ. KDYKOLIV. KDEKOLIV.

Domácí nabíjení.
S rychlonabíječkou Flexible Fast Charger má Vaše nové BMW iX1 vše, co potřebujete pro pohodlné nabíjení doma od okamžiku, kdy jej pořídíte. Pokud chcete, můžete možnosti nabíjení ještě více přizpůsobit svým potřebám.

Nabíjení na cestách.
S BMW Charging můžete nabíjet po celé Evropě v jedné z největších a neustále se rozšiřujících sítí veřejných nabíjecích stanic. Vše, co k tomu potřebujete, je součástí standardní výbavy Vašeho nového BMW. Jde především o nabíjecí kartu BMW Charging Card a nabíjecí kabel (Mode 3). Můžete využít také dodatečné atraktivní nabíjecí tarify a exkluzivní benefity určené pro nové vozy.

Služby BMW Connected Charging.
Přímo ve voze nebo v aplikaci My BMW můžete získávat podrobné informace nebo vyhledávat trasy optimalizované z hlediska nabíjení. Díky tomu je nabíjení pohodlné a snadné.
DESIGN EXTERIÉRU NOVÉHO BMW iX1.

PRVKY EXTERIÉRU NOVÉHO BMW iX1.

Design přední části.
Výrazná a velká, téměř hranatá maska ve tvaru ledvinek s volitelnými modrými ozdobnými prvky a nízké Adaptivní LED světlomety přecházející daleko do boků dodávají novému BMW iX1 dynamický výraz s elektrifikovaným nádechem.

Pohled z boku.
Díky výrazné přední části, monolitickým plochám a vysoké stavbě působí nové BMW iX1 při pohledu z boku mimořádně dynamicky. Volitelně dostupné modré ozdobné prvky po celém voze působivě poukazují na elektrický pohon.

Pohled zezadu.
Díky kombinaci průhledného a zatmaveného skla spolu se šestiúhelníkovým vzorem* na boku působí trojrozměrná zadní světla ve tvaru písmene L nezaměnitelně moderním dojmem.
*K dispozici jako volitelná výbava.
DESIGN INTERIÉRU NOVÉHO BMW iX1.

PRVKY INTERIÉRU NOVÉHO BMW iX1.

Inovativní ovládací prvky v interiéru.
Méně tlačítek, více intuitivnosti: Tenký a bezrámečkový BMW Prohnutý displej s dotykovým a hlasovým ovládáním zaujme na první pohled, současně je hlavním rozhraním pro obsluhu systému iDrive.

Moderní středová konzola.
Dvě úrovně moderního konceptu obsluhy: Klasické manuální ovládací prvky byly odstraněny a vytvořily tím prostor pro moderní středovou konzolu vybavenou přepínačem/posuvným ovladačem, ovládacími prvky nejnovější generace a integrovanou přihrádkou pro bezdrátové nabíjení ve spodní části.

Zavazadlový prostor.
Osvětlený zavazadlový prostor BMW iX1 nabízí široké možnosti uložení nákladu. Pro větší spontánnost využití a dodatečný objem je zavazadlový prostor vybaven výklopným prvkem v podlaze a možností nastavení úhlu sklonu opěradel zadních sedadel.
VELKÝ ZAVAZADLOVÝ PROSTOR A TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ NOVÉHO BMW iX1.

INOVACE A KOMFORT NOVÉHO BMW iX1.
PROZKOUMEJTE NEJVĚTŠÍ INOVACE NOVÉHO BMW iX1.



Pro více informací o režimech My Modes.
BMW Maps.
Více informací o rozšířené realitě.

