Výkonné a tiché.
Díky elektromotoru můžete v elektrickém režimu intenzivně zrychlovat a užívat si téměř neslyšnou jízdu. Maximální účinnost díky inteligentní souhře spalovacího motoru a elektrického pohonu.
BMW i
*Uvedené fotografie jsou ilustrativní. Uvedené ceny se vztahují k nejlevnější variantě modelové řady v základní výbavě. Podrobné informace o výbavách, cenách a dodacích podmínkách Vám poskytne Autorizovaný Dealer BMW. Výrobce si vyhrazuje právo na chyby, změny cen a technických parametrů bez předchozího upozornění.
Plug-in hybridní modely BMW XM, BMW XM Label Red a BMW XM 50e zaujmou čistě elektrickým dojezdem až 84 km a spotřebou elektřiny 34,5–32,5 kWh/100 km[1][2][3][4][5].
Plug-in hybridní BMW 750e xDrive zaujme čistě elektrickým dojezdem až 80 km a spotřebou elektřiny 26,1–23,4 kWh/100 km[1][2][3][5].
Plug-in hybridní BMW 750e xDrive zaujme čistě elektrickým dojezdem až 80 km a spotřebou elektřiny 26,1–23,4 kWh/100 km[1][2][3][5].
Plug-in hybridní modely BMW řady 2 Active Tourer v provedení BMW 225e xDrive a 230e xDrive zaujmou čistě elektrickým dojezdem až 93 km a spotřebou elektřiny 15,9–14,2 kWh/100 km[1][2][3][5].
Plug-in hybridní modely BMW řady 3 Sedan v provedení BMW 320e, BMW 330e a BMW 330e xDrive zaujmou čistě elektrickým dojezdem až 62 km a spotřebou elektřiny 18,7–15,8 kWh/100 km[1][2][3][5].
Plug-in hybridní modely BMW řady 3 Touring v provedení BMW 320e, BMW 320e xDrive, BMW 330e a BMW 330e xDrive zaujmou čistě elektrickým dojezdem až 61 km a spotřebou elektřiny 19,2–16,1 kWh/100 km[1][2][3][5].
Plug-in hybridní BMW 530e Sedan zaujme čistě elektrickým dojezdem až 102 km a spotřebou elektřiny 21,4–18,9 kWh/100 km[1][2][3][4][5][6].
Plug-in hybridní modely BMW X1 v provedení BMW X1 xDrive25e a BMW X1 xDrive30e zaujmou čistě elektrickým dojezdem až 91 km a spotřebou elektřiny 16,9–14,6 kWh/100 km[1][2][3][5].
Plug-in hybridní BMW X2 xDrive25e zaujme čistě elektrickým dojezdem až 54 km a spotřebou elektřiny 15,6–15,0 kWh/100 km[1][2][3][5].
Plug-in hybridní BMW X3 xDrive30e zaujme čistě elektrickým dojezdem až 50 km a spotřebou elektřiny 20,5–18,9 kWh/100 km[1][2][3][5].
Výkonné a tiché.
Díky elektromotoru můžete v elektrickém režimu intenzivně zrychlovat a užívat si téměř neslyšnou jízdu. Maximální účinnost díky inteligentní souhře spalovacího motoru a elektrického pohonu.
Pro krátké i dlouhé cesty.
Plug-in hybridní vozy se přizpůsobí nárokům každodenního života. Na krátké vzdálenosti a ve městě jízda bez lokálně produkovaných emisí. Nebo dlouhý dojezd zásluhou zážehového motoru.
Vaše čerpací stanice přímo u Vás doma.
Pohodlné nabíjení Vašeho BMW doma s nabíječkou Flexible Fast Charger nebo nabíječkou BMW Wallbox. Když večer svůj vůz připojíte k nabíječce, ušetříte cestu k čerpací stanici, a tím i čas.
Plug-in hybridní vůz (PHEV, Plug-in Hybrid Electric Vehicle) je poháněn kombinací spalovacího motoru, elektromotoru a vysokonapěťové baterie, takže spojuje to nejlepší z obou světů. To umožňuje snížení spotřeby paliva i emisí CO₂. Interakce mezi těmito dvěma systémy rovněž přináší více výkonu a dynamiky.
Jak již název napovídá, plug-in hybrid může být nabíjen ze zásuvky, nabíječky wallbox nebo z veřejné nabíjecí stanice. Maximální účinnosti plug-in hybridu dosáhnete s plně nabitou baterií, což znamená, že byste nabíječku měli mít k dispozici doma i v zaměstnání.
Například u BMW řady 2 Active Tourer v provedení 230e xDrive dojezd v čistě elektrickém režimu s plně nabitou baterií činí až 93 kilometrů. Stejně jako u všech vozů, které mají vysokonapěťovou baterii, přinese technologický pokrok v následujících letech další prodloužení dojezdu v elektrickém režimu. Během rekuperace, to znamená kdykoliv sundáte nohu z plynového pedálu, se začne kinetická energie přeměňovat na elektrickou energii, která se následně uchová v baterii. Tím se získají další kilometry dojezdu.
BMW v rámci přístupu Power of Choice nabízí svým zákazníkům velký výběr plug-in hybridních modelů, které jsou mimořádně účinné a mají široké uplatnění.
Plug-in hybridní vůz je ideální pro řidiče, kteří hledají co největší univerzálnost: Na jedné straně nabízejí pro každodenní použití elektrický pohon výhodný z pohledu nákladů a udržitelnosti pro dojíždění do zaměstnání. Optimální využití přichází s pravidelně se opakujícím dojížděním na střední vzdálenosti, v nichž převládají kilometry ujeté na elektrický pohon. Na druhé straně tyto vozy nabízejí maximální dojezd a flexibilitu pro jízdy na dlouhé vzdálenosti, například pro víkendový výlet s rodinou.
Jednou z výhod pro řidiče plug-in hybridních modelů je téměř tichý zážitek z jízdy v čistě elektrickém režimu a pomoc elektromotoru při akceleraci.
Mnoho majitelů plug-in hybridů již dokáže ujet většinu svých cest v elektrickém režimu. Ostatně, denní ujetá vzdálenost je často kratší než 50 kilometrů. V závislosti na individuální sazbě za elektřinu to už nyní vede k výrazným úsporám v porovnání s vozem s klasickým spalovacím motorem. S plug-in hybridními modely současně není potřeba mít strach z omezeného dojezdu. Pokud nejsou nabití baterie nebo její kapacita dostatečné, je samočinně nastartován spalovací motor, aby požadavky naplnil.
Také pro tuto kategorii vozidel existují v závislosti na dané zemi různá finanční zvýhodnění, ať už se jedná o přímé zvýhodnění formou dotací pro elektrifikované vozy nebo nepřímé prostřednictvím příznivějších daní vycházejících z nižších hodnot emisí CO₂.
Jak již samotný název napovídá, plug-in hybrid lze nabíjet ze zásuvky, nabíječkou Wallbox nebo z veřejné nabíjecí stanice. Na cestách potřebujete nabíjecí kabel pro veřejné nabíjení (mode 3), který je v Evropě součástí standardní výbavy. Maximální účinnosti plug-in hybrid dosahuje s plně nabitou baterií, což znamená, že nabíjecí zařízení by mělo být k dispozici doma i na pracovišti. Nabíjejte plug-in hybrid BMW tak často, jak je to možné, abyste mohli co nejčastěji využít jeho elektrický pohon.
Jeden z důležitých vnějších faktorů ovlivňujících výkon a kapacitu baterie je teplota. Jak asi víte z baterie mobilního telefonu, při nízkých a vysokých teplotách dochází k omezení výkonu. Proto je důležité, zejména v zimě, „předpřipravit“ vůz během nabíjení – jinými slovy, zahřívat baterii a interiér. Nebo je v létě chladit. To nejen šetří energii pro jízdu, ale také to znamená, že s optimální teplotou baterie budete mít dávku účinnosti navíc. Optimalizované provozní strategie Vašeho vozu také do značné míry minimalizují vlivy teploty. Věděli jste, že na základě kapacity baterie si snadno odvodíte potenciální dojezd? Kromě teploty ovlivňují dojezd také zařízení, jako je klimatizace, zatížení a styl jízdy.
Pokud plánujete vozidlo po delší dobu nepoužívat, například během dovolené, existují různé způsoby, jak pozitivně ovlivnit životnost baterie. Pokud je to možné, udržujte její nabití mezi 30 a 50 procenty a v letních měsících parkujte vůz na chladném místě nebo ve stínu a v zimě jej nechte v garáži. Navíc pokud je vůz zaparkován delší dobu, není nutné, aby byl připojen k nabíječce.
Předvídavé chování hybridní hnací soustavy Vašeho plug-in hybridního BMW umožní zlepšení hospodárnosti v případě, že je zapnuté navádění navigačním systémem. Proto používejte navigační systém i v případě, že znáte svoji cestu. Využívání elektrické energie se tak může inteligentně a co možná nejvýhodněji rozprostřít na celou trasu, takže například ve městech nebo před cílem cesty budete moci jet na elektrický pohon. V plug-in hybridních modelech jsou z ostatních vozů BMW známé jízdní režimy rozšířeny o mód HYBRID ECO PRO. Zlepšuje hospodárnost jízdy, komfort a také funkce osvětlení a klimatizace. Speciální funkcí tohoto režimu je asistent předvídání. Podle aktuální situace Vám na Head-Up Displeji nebo na přístrojovém panelu zobrazuje rady pro hospodárnější styl jízdy. Může například doporučit, abyste sundali nohu z plynového pedálu, když se blížíte k rychlostnímu omezení. Další užitečnou funkcí je analýza stylu jízdy vyhodnocující v menu hospodárnost Váš jízdní styl a poskytující praktické tipy pro další snížení spotřeby. V novějších vozech BMW s hybridním pohonem (například BMW X5 xDrive50e) pomáhá po puštění plynového pedálu zlepšit hospodárnost také funkce adaptivní rekuperace. Inteligentní řídící systémy reagující na aktuální situaci automaticky rozhodují mezi jízdou setrvačností a rekuperací. Systém přizpůsobuje intenzitu zpomalování přesně podle aktuální dopravní situace, v potaz bere například vůz jedoucí vpředu, značky upravující rychlost, kruhové objezdy, odbočky nebo zastavěné oblasti. Výsledkem je, že není nutné tolik používat brzdový pedál, zvyšuje se jízdní komfort, a to vše při dalším zlepšení hospodárnosti.
Spotřeba paliva, spotřeba elektřiny a emise CO₂.
BMW řady 2 Active Tourer:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 0,8–0,6
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná[1][5]: 15,9–14,2
Elektrický dojezd v km (kombinovaný)[1][3]: 83–92
Emise CO₂ v g/km (kombinované)[1][2][5]: 18–14
Plug-in hybridní modely BMW řady 3 Sedan:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 2,0–1,3
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 18,7–15,8
Elektrický dojezd v km (kombinovaný)[1][3]: 52–62
Emise CO₂ v g/km (kombinované)[1][2][5]: 45–29
Plug-in hybridní modely BMW řady 3 Touring:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 2,1–1,4
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 19,2–16,1
Elektrický dojezd v km (kombinovaný)[1][3]: 47–61
Emise CO₂ v g/km (kombinované)[1][2][5]: 48–31
Plug-in hybridní modely BMW řady 5 Sedan:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: –[4]
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: –[4]
Elektrický dojezd v km (kombinovaný)[1][3]: –[4]
Emise CO₂ v g/km (kombinované)[1][2][5]: –[4]
BMW 750e xDrive:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 1,1–1,0
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 20,8–19,7
Elektrický dojezd v km (kombinovaný)[1][3]: 83–87
Emise CO₂ v g/km (kombinované)[1][2][5]: 25–22
BMW M760e xDrive:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 1,3–1,0
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 21,9–20,2
Elektrický dojezd v km (kombinovaný)[1][3]: 77–85
Emise CO₂ v g/km (kombinované)[1][2][5]: 29–23
Plug-in hybridní modely BMW X1:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 1,0–0,7
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 16,9–14,6
Elektrický dojezd v km (kombinovaný)[1][3]: 76–91
Emise CO₂ v g/km (kombinované)[1][2][5]: 23–15
BMW X2 xDrive25e:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 1,8–1,6
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 15,6–15,0
Elektrický dojezd v km (kombinovaný)[1][3]: 51–54
Emise CO₂ v g/km (kombinované)[1][2][5]: 41–37
BMW X3 xDrive30e:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 2,6–2,0
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 20,5–18,9
Elektrický dojezd v km (kombinovaný)[1][3]: 42–50
Emise CO₂ v g/km (kombinované)[1][2][5]: 59–45
BMW X5 xDrive50e:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 1,1–0,8
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 27,0–22,9
Elektrický dojezd v km (kombinovaný)[1][3]: –[4]
Emise CO₂ v g/km (kombinované)[1][2][5]: 26-18
Plug-in hybridní modely BMW XM:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 1,7–1,4
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 34,5–32,5
Elektrický dojezd v km (kombinovaný)[[1][3]: 75–84
Emise CO₂ v g/km (kombinované)[1][2][5]: 39–31
[1] Oficiální údaje o spotřebě paliva, emisích CO₂, spotřebě elektřiny a dojezdu byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Hodnoty WLTP berou při udávání dojezdu v úvahu i veškerou volitelnou výbavu (v tomto případě dostupnou na německém trhu). U vozidel nově schválených od 1. 1. 2021 již nejsou k dispozici oficiální hodnoty podle NEDC, ale pouze podle WLTP. Kromě toho jsou hodnoty NEDC od 1. ledna 2023 na základě nařízení EK 2022/195 z osvědčení o shodě (COC listů) vymazány. Další informace o postupech měření WLTP a NEDC naleznete na www.bmw.de/wltp
Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO₂ nových osobních automobilů lze nalézt v příručkách o spotřebě paliva (DAT) CO₂ a spotřebě elektrické energie nových osobních automobilů, které získáte u všech prodejců a na adrese: DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Německo, a na https://www.dat.de/co2/.
[2] Údaje o výkonu zážehových motorů platí pro vozidla používající palivo s oktanovým číslem 98. Uvedené údaje o spotřebě paliva byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Jsou přípustná bezolovnatá paliva s oktanovým číslem 91 a vyšším s maximálním podílem etanolu 10 % (E10). BMW doporučuje bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 95. Pro vysokovýkonné modely BMW doporučuje bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 98.
[3] Dojezd závisí na různých faktorech jako jsou zejména individuální jízdní styl, charakteristika trasy, okolní teplota, využívání topení/klimatizace a temperování interiéru před odjezdem.
[4] Předběžné údaje; všechny chybějící údaje nebyly v době zveřejnění k dispozici.
[5] Pro plug-in hybridní verze: Vážená kombinovaná hodnota (EC AC Charge Weighted).
[6] Očekávaná dostupnost od 07/23.
BMW řady 2 Active Tourer:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 0,8–0,6
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 15,9–14,2
Dojezd na elektřinu v km (kombinovaný)[1][3]: 82–93
Emise CO2 v g/km (kombinované)[1][2][5]: 19–14
Plug-in hybridní BMW řady 3 Sedan:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 2,0–1,3
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 18,7–15,8
Dojezd na elektřinu v km (kombinovaný)[1][3]: 52–62
Emise CO2 v g/km (kombinované)[1][2][5]: 45–29
Plug-in hybridní BMW řady 3 Series Touring:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 2,1–1,4
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 19,2–16,1
Dojezd na elektřinu v km (kombinovaný)[1][3]: 47–61
Emise CO2 v g/km (kombinované)[1][2][5]: 48–31
BMW 530e Sedan[6]:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 0,8–0,6[4]
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 21,4–18,9[4]
Dojezd na elektřinu v km (kombinovaný)[1][3]: 87–102[4]
Emise CO2 v g/km (kombinované)[1][2][5]: 19–14[4]
BMW 750e xDrive:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 1,4–1,0
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 26,1–23,4
Dojezd na elektřinu v km (kombinovaný)[1][3]: 72–80
Emise CO2 v g/km (kombinované)[1][2][5]: 31–23
BMW M760e xDrive:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 1,4–1,1
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 25,9–23,4
Dojezd na elektřinu v km (kombinovaný)[1][3]: 71–78
Emise CO2 v g/km (kombinované)[1][2][5]: 31–25
Plug-in hybridní BMW X1:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 1,0–0,7
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 16,9–14,6
Dojezd na elektřinu v km (kombinovaný)[1][3]: 76–91
Emise CO2 v g/km (kombinované)[1][2][5]: 23–15
BMW X2 xDrive25e:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 2,0–1,6
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 16,1–15,0
Dojezd na elektřinu v km (kombinovaný)[1][3]: 49–54
Emise CO2 v g/km (kombinované)[1][2][5]: 44–37
BMW X3 xDrive30e:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 2,6–2,0
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 20,5–18,9
Dojezd na elektřinu v km (kombinovaný)[1][3]: 42–50
Emise CO2 v g/km (kombinované)[1][2][5]: 59–45
BMW X5 xDrive50e:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 1,1–0,8
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 27,0–22,9
Dojezd na elektřinu v km (kombinovaný)[1][3]: 94–110
Emise CO2 v g/km (kombinované)[1][2][5]: 26–18
Plug-in hybridní BMW XM:
Spotřeba paliva v l/100 km (kombinovaná)[1][2][5]: 1,7–1,4
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná)[1][5]: 33,6–32,5
Dojezd na elektřinu v km (kombinovaný)[1][3]: 76–83
Emise CO2 v g/km (kombinované)[1][2][5]: 45–35.
[1] Oficiální údaje o spotřebě paliva, emisích CO₂, spotřebě elektřiny a dojezdu byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Hodnoty WLTP berou při udávání dojezdu v úvahu i veškerou volitelnou výbavu (v tomto případě dostupnou na německém trhu). U vozidel nově schválených od 1. 1. 2021 již nejsou k dispozici oficiální hodnoty podle NEDC, ale pouze podle WLTP. Kromě toho jsou hodnoty NEDC od 1. ledna 2023 na základě nařízení EK 2022/195 z osvědčení o shodě (COC listů) vymazány. Další informace o postupech měření WLTP a NEDC naleznete na www.bmw.de/wltp
Více informací o oficiální spotřebě paliva a emisích CO₂ nových osobních automobilů lze nalézt v příručkách o spotřebě paliva (DAT) CO₂ a spotřebě elektrické energie nových osobních automobilů, které získáte u všech prodejců a na adrese: DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Německo, a na https://www.dat.de/co2/.
[2] Údaje o výkonu zážehových motorů platí pro vozidla používající palivo s oktanovým číslem 98. Uvedené údaje o spotřebě paliva byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 v platném znění. Jsou přípustná bezolovnatá paliva s oktanovým číslem 91 a vyšším s maximálním podílem etanolu 10 % (E10). BMW doporučuje bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 95. Pro vysokovýkonné modely BMW doporučuje bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 98.
[3] Dojezd závisí na různých faktorech jako jsou zejména individuální jízdní styl, charakteristika trasy, okolní teplota, využívání topení/klimatizace a temperování interiéru před odjezdem.
[4] Předběžné údaje; všechny chybějící údaje nebyly v době zveřejnění k dispozici.
[5] Pro plug-in hybridní verze: Vážená kombinovaná hodnota (EC AC Charge Weighted).
[6] Očekávaná dostupnost od 11/23.
Náš nástroj pro správu vašeho oprávnění, které jste nám udělili, abychom mohli používat soubory cookie, je dočasně offline. Některé funkce vyžadující váš souhlas s používáním souborů cookie proto mohou chybět.