BMW Speciální prodeje Udržitelnost rozdělovník Přehled Udržitelnější budoucnost BMW Group

BUDOUCNOST JE ELEKTRICKÁ, DIGITÁLNÍ A CIRKULÁRNÍ.

BUDOUCNOST JE ELEKTRICKÁ, DIGITÁLNÍ A CIRKULÁRNÍ.

Udržitelnost je pro společnost BMW Group pevně zakotvena v její firemní strategii. Zároveň se může odkazovat k dlouhé tradici, když dojde na otázku, jak lze dosahovat dalších pokroků v udržitelném managementu. Deklarovaným cílem je komplexní přístup založený na třech pilířích, které překlenují celý řetězec přidané hodnoty: ekologický, společenský a ekonomický, stejně jako zaměření na oběhové hospodářství. V rámci tohoto schématu je vývoj elektromobilů důležitým faktorem – ne však tím jediným: pro BMW Group má udržitelnost širší vymezení a sahá od dodavatelského řetězce přes vývoj a výrobu až za konec fáze využívání všech vozidel.

Více informací

BMW EKOLOGICKÁ STOPA.

BMW Udržitelnost 2023 video o ekologické stopě vozu

Změna začíná transparentností.

Jak zjistím ekologickou stopu svého budoucího vozu? Odpovědí je BMW Ekologická stopa. Čtyři klíčová kritéria udržitelnosti – VLIV NA KLIMA, HOSPODÁRNOST, CIRKULARITA, DODAVATELSKÝ ŘETĚZEC – a rozsáhlé hodnocení životního cyklu (LCA) ověřené Německou agenturou pro technickou kontrolu Vám poskytnou komplexní obraz.

UDRŽITELNOST JE TRVALOU SOUČÁSTÍ STRATEGIE BMW GROUP.

Deklarovaným cílem BMW Group je v celém hodnotovém řetězci pokrýt všechny tři rozměry udržitelnosti: ekologickou, sociální a ekonomickou. Tyto tři pilíře tvoří rámec činnosti a společně přispívají ke stanoveným cílům. Spolu s transparentností našich cílů a výsledků je tento komplexní přístup základem pro spolupráci založenou na důvěře s našimi B2B zákazníky.
BMW Speciální prodeje Udržitelnost rozdělovník Přehled

Ekologie.

BMW Group se zavázala dodržovat Pařížskou klimatickou dohodu a nejpozději do roku 2050 chce být uhlíkově neutrální. Tento závazek je integrální součástí našeho holistického 360° přístupu k udržitelnosti, který je zakotven v naší firemní strategii.

Na cestě k uhlíkové neutralitě jsme si stanovili ambiciózní a na vědeckých základech založené cíle pro CO2 pro blízkou budoucnost. Usilujeme o snížení naší celkové stopy CO2 na vozidlo o 40 % v průběhu celého životního cyklu do roku 2030 (ve srovnání s hodnotami z roku 2019).

BMW Speciální prodeje Udržitelnost rozdělovník Sociální záležitosti Zaměstnanci BMW před budovou s barevnými balónky ve vzduchu

Sociální odpovědnost.

BMW Group se považuje za firmu a současně za zaměstnavatele se sociální odpovědností za své zaměstnance a společnost. Proto přikládá velký význam zdraví, diverzitě a možnostem rozvoje svých zaměstnanců. Jako globální hráč si je BMW Group velmi dobře vědoma své odpovědnosti vůči společnosti.

BMW Speciální prodeje Udržitelnost rozdělovník Ekonomika Výroba a sklad BMW

Ekonomika.

BMW Group si je vědoma svého ekonomického významu a organizuje své řízení v souladu s odpovědnými zásadami zaměřenými na trvalé zvyšování hodnoty podniku. Klíčový význam má dodržování zásad, které považujeme za základní kámen dlouhodobého úspěchu a které jsou pevně zakotveny v naší firemní kultuře. Tímto přístupem se snažíme od počátku předcházet finančním škodám a ztrátě důvěry v nás. V důsledku toho naše zacházení s možnými riziky nikdy neztrácí ze zřetele budoucnost a důsledky pro naši společnost.

BMW GROUP VÝROČNÍ ZPRÁVA.

INTEGROVANÁ ZPRÁVA O SOUČASNÉM STAVU.

BMW Speciální prodeje Udržitelnost rozdělovník Přehled BMW Group Report s modrou infografikou a koncepčním vozem BMW

BMW Group vidí svou odpovědnost také v měřitelnosti a transparentnosti svých zpráv o udržitelnosti.
 

  • Proto od roku 2020 spojujeme naši výroční zprávu se zprávou o udržitelnosti a vytváříme tím jednu integrovanou zprávu celé skupiny.
  • V roce 2022 BMW Group získala ocenění Building Public Trust Award 2022 za nejlepší zprávy o udržitelnosti mezi 40 společnostmi DAX.
  • Tato kombinovaná zpráva nabízí přesný přehled o našich cílech v oblasti udržitelnosti a ukazuje také během roku dosažené mety.

BMW HODNOCENÍ UDRŽITELNOSTI.

BMW GROUP V ORGANIZACÍCH, JAKO JE ECOVADIS.

BMW Speciální prodeje Udržitelnost rozdělovník EcoVadis Logo

BMW Group považuje externí hodnocení za velmi důležitý způsob, jak poskytnout partnerům a zákazníkům objektivní hodnocení. Proto vždy důrazně žádáme, aby požadavky na externí vyjádření byly směřovány na tiskové zprávy BMW Group a Key Account manažery BMW Group, kteří poskytnou přesvědčivé informace na konkrétní témata nebo otázky.

SLUŽBY.

Aby B2B zákazníci mohli své vozové parky spravovat ještě efektivnějším a udržitelnějším způsobem, a tím naplnit své cíle v oblasti udržitelnosti, nabízí BMW Group za tímto účelem široké spektrum nástrojů a služeb. Jedním z příkladů je nástroj Fleet Data: Tento nástroj majitelům vozových parků BMW nebo MINI nabízí mnoho různých služeb a současně o nich poskytuje různá data. Fleet Data má připraveno pět modulů, které pokrývají více než deset relevantních funkcí pro správu vozového parku. Patří mezi ně například monitorování stavu ujetých kilometrů a smluv, ale například také poskytování GPS polohy. Nechybí ani funkce související s hlídáním nutnosti servisu, údržby a spotřeby. Od roku 2023 budou do nabídky navíc zahrnuty tři nové sady služeb v oblasti udržitelnosti. K údajům lze přistupovat buď přímo prostřednictvím webových stránek, nebo flexibilně přes rozhraní (API).

Více informací

FLEET DATA – NOVÉ SLUŽBY ZLEPŠUJÍCÍ UDRŽITELNOST.

BMW Speciální prodeje Udržitelnost rozdělovník Přehled Fleet Data BMW jedoucí po silnici před horskou scenérií
  • Posuzování a přehled údajů o hodnotách CO₂ při vyhodnocování podílu bezemisní jízdy u plug-in hybridních modelů, analýza potenciálu a doporučení pro elektrifikaci vozového parku.

NABÍJECÍ ŘEŠENÍ BMW CHARGING.

BMW Speciální prodeje Udržitelnost rozdělovník Přehled Nabíjecí řešení BMW Charging Vůz BMW stojící u nabíjecí stanice s ženou v popředí

Pohodlné nabíjení na několika stovkách tisících veřejných nabíjecích míst v Evropě elektřinou ze 100 % vyrobenou z obnovitelných zdrojů. Nabízíme také individuální řešení pro nabíjení doma a v práci.

OTÁZKY A ODPOVĚDI.

  • Jak je v BMW Group zakotvena udržitelnost?
  • Jak se v oblasti udržitelnosti BMW Group liší od svých konkurentů?
  • Je BMW Group členem EcoVadis? Jaké je její postavení v rámci mezinárodního srovnání celého odvětví?