První čistě elektrické BMW i7 kombinuje elektrickou jízdní dynamiku s okouzlením pro všechny smysly a přináší nezapomenutelné zážitky z jízdy.
- Působivé okamžiky při příchodu.
- Krystalické světlomety a osvětlená BMW maska ve tvaru ledvinek Iconic Glow.
- Atmosféra luxusního salónku v interiéru zásluhou režimů My Modes.
- Zážitek jako v kině díky 31,3" displeji Theather Screen pro cestující na zadních sedadlech.
- Výkon přes 400 kW* a dojezd na elektřinu přesahující 600 km*
BMW i7 xDrive60*:
Spotřeba elektřiny v kWh/100 km (kombinovaná, WLTP): 19,6–18,4
Elektrický dojezd v km (WLTP): 590–625
*Předběžné hodnoty
DOPORUČENÍ PRO NOVÉ BMW i7.
*Do 03/23 pouze ve spojení s BMW Individual kombinací může Merino/vlna/kašmír s exkluzivním obsahem v barevné kombinaci Smoke White/Light Grey (bílá/šedá).
**Není k dispozici ve spojení s výbavou Multifunkční sedadla, přední (neplatí pro M sportovní paket a pro M sportovní paket Pro).
***V kombinaci s výbavou M sportovní paket a M sportovní paket Pro: vyobrazení stropu se může lišit.
JÍZDNÍ DYNAMIKA NOVÉHO BMW i7.

DOJEZD A NABÍJENÍ NOVÉHO BMW i7.
DOJEZD VÍCE NEŽ 600 KM.

Poznejte jízdní dynamiku nového BMW i7:
- Elektrický dojezd 625 km* stačí na všechny každodenní cesty.
- Nízkou spotřebu jen 19,6–18,4 kWh/100 km* zajišťují technologie, jako je například účinná rekuperace při brzdění.
- Maximální hospodárnost je výsledkem inteligentní lehké konstrukce a účinné aerodynamiky.
POZNEJTE DOJEZD BMW i7.
Proč se dojezdy liší?
Dojezd elektromobilu závisí na různých faktorech, jako je styl jízdy, průběh trasy, výbava vozidla, povětrnostní podmínky a zatížení.
Více detailů
Vysoké průměrné rychlosti (dálnice) snižují dojezd nejvýrazněji, zatímco provoz ve městě vede k vyššímu dojezdu díky menším rychlostech a většímu podílu rekuperace (na rozdíl od vozů se spalovacími motory). Dále se dojezd snižuje při nízkých teplotách v důsledku vytápění a při vysokých teplotách z důvodů energetických nároků klimatizace. Co se týče speciálních prvků/vybavení, volba širších pneumatik obecně snižuje dojezd (pokud není aerodynamická nevýhoda kompenzována uzavřenější konstrukcí kol). Třída valivého odporu pneumatik má rovněž význam pro dojezd: např. použití zimní pneumatiky snižuje dojezd ve srovnání s letní pneumatikou řadící se do kategorie A.
Obecné údaje o dojezdu a konkrétní hodnoty dojezdu zobrazované ve vozidle
U vybraného modelu je uváděna hodnota dojezdu získaná na základě měřicího cyklu WLTP (Worldwide harmonized Light-Duty Test Procedure).
WLTP umožňuje výpočet dojezdu za předepsaných jízdních podmínek. Předpokládá defenzivní styl jízdy s danou kombinací tras v městských ulicích, na venkovských silnicích a na dálnicích.
Ukazatel dojezdu umožňuje odhadnout dojezd za typických jízdních podmínek. Vnější kruh představuje vypočtenou hodnotu dojezdu na základě lineárních vzdáleností (nikoliv skutečné mapy ulic), zatímco vnitřní kruh ukazuje vypočtenou hodnotu –30 % pro zohlednění reálných tras a podmínek.
Jaké předpoklady se přiřazují jednotlivým udávaným hodnotám podle stylu jízdy?
„Sportovní“ styl jízdy předpokládá 100% jízdu po dálnici průměrnou rychlostí přibližně 130 km/h a dynamický styl předjíždění. „Ekonomická“ hodnota předpokládá defenzivní jízdu po venkovských silnicích s průměrnou rychlostí přibližně 80 km/h. A kombinovaný údaj je kombinací obou výše uvedených hodnot.
ČASY NABÍJENÍ PRO DOJEZD 100 KM.

Domácí nabíjení pro 100 km jízdy.
01:38 h – Wallbox (11 kW)
01:38 h – Rychlonabíječka Flexible Fast Charger (11 kW) na průmyslové zásuvce
08:13 h – Standardní nabíjecí kabel nebo rychlonabíječka Flexible Fast Charger (2,3 kW) na běžné zásuvce

Nabíjení na cestách na ujetí 100 km.
00:06 h – Vysokovýkonná nabíjecí stanice (max. nabíjecí výkon vozu)
00:21 h – Rychlonabíjecí stanice (50 kW)
00:48 h – Nabíjecí stanice se střídavým proudem (AC) (max. nabíjecí výkon vozidla)
Výpočet bere v potaz spotřebu a nabíjecí výkon. Hodnoty jsou získané při startu s baterií a okolím o teplotě 29-33 stupňů Celsia a určují se bez dalších doplňkových spotřebičů, jako je vyhřívání sedadel, displeje, klimatizace. Konkrétní spotřeba se může lišit (např. v závislosti na jízdním stylu, teplotě, okolních podmínkách), lišit se může také reálný nabíjecí výkon (např. v závislosti na stavu nabití baterie nebo činnosti klimatizace). Spotřeba je určována podle nejlepší hodnoty WLTP. Použitá hodnota nabíjecího výkonu je maximální možný nabíjecí výkon (v závislosti na typu nabíjení a vozidla).
TECHNOLOGIE NABÍJENÍ NOVÉHO BMW i7.

BMW CHARGING: JEDNODUCHÉ. KDYKOLIV. KDEKOLIV.
- Nabití z 10 na 80 % u vysokovýkonné nabíjecí stanice výkonem až 195 kW* za pouhých 34 minut*.
- Vše, co potřebujete pro nabíjení doma a na cestách, je součástí standardní výbavy.
- Vaše exkluzivní nabídka pro nabíjení BMW i7 Nabíječka BMW Wallbox nebo nabíječka Smart Partner Wallbox včetně instalační služby, 1 rok neomezeného nabíjení u Ionity a nabíjení zdarma s BMW Servisem.
- Další možnosti nabíjení lze jednoduše přidat v konfigurátoru.

Nabíjení doma.
S rychlonabíječkou Flexible Fast Charger, nabíječkou BMW Wallbox nebo nabíječkou Smart Partner Wallbox s volitelnou instalační službou nebylo nabíjení ještě nikdy tak snadné, bezpečné a jednoduché.

Nabíjení na cestách.
S nabíjecím kabelem Mode 3 a nabíjecí kartou BMW Charging můžete k nabíjení využívat největší evropskou síť nabíjecích stanic. Zásluhou nabíjecího výkonu až 195 kW* můžete například u vysokovýkonné nabíjecí stanice IONITY po 10minutovém nabíjení ujet dalších xx km*.

Služby BMW Connected Charging.
Přímo ve voze nebo v aplikaci si můžete rezervovat dobíjecí stanice, získávat podrobné informace nebo vyhledávat trasy optimalizované z hlediska nabíjení. Nabíjení je tak pohodlné a snadné.
DESIGN EXTERIÉRU NOVÉHO BMW i7.

DESIGN EXTERIÉRU NOVÉHO BMW i7.

Design přední části.
Ikonický design přední části. Krystalické světlomety s krystaly Swarovski a osvětlený rámeček masky ve tvaru ledvinek BMW Iconic Glow vyzařují osobitost.

Pohled z boku.
Plynulé linie a vyvážené proporce dodávají BMW i7 výjimečnou eleganci. Chromovaný prvek připomínající vzácný klenot zvýrazňuje Hofmeisterův záhyb.

Design zadní části.
Nízká zadní světla ve tvaru L a tenká chromovaná lišta zdůrazňují celkovou šířku. Modré designové prvky poukazují na inovativní druh pohonu.
DESIGN INTERIÉRU NOVÉHO BMW i7.

DESIGN INTERIÉRU NOVÉHO BMW i7.

Inovativní prostředí v interiéru.
Multifunkční ovládací prvek BMW Interaction Bar se rozprostírá horizontálně přes celou šířku palubní desky. Multimediální zážitky posádce dopřává BMW Prohnutý displej s kontrolním displejem o úhlopříčce 14,9".

Grandiózní zábavní systém pro zadní sedadla.
Usaďte se a užívejte si: Širokoúhlý displej BMW Theatre Screen s úhlopříčkou 31,3" a integrovanou službou Amazon Fire TV vytváří na zadních sedadlech unikátní panoramatické zážitky při sledování filmů.*